Alotin autokoulun 2020 heti kun valmistuin amiksesta. Sain opiskelupaikan uudelta paikkakunnalta ja siitä syystä en ole voinut jatkaa eikä ole ollut aikaa. Nyt kuitenkin haluan jatkaa ja saada kortin. Teoriantehtävät on tehtynä, itse teoriakoetta en ole vielä tehnyt tai aloittanut ajotunnit, mutta kaikki laskut on jo maksettu. Tunnukset oli tallessa joten päätin tänään yrittää kirjautua sisään, mutta ei onnistunut. Osaako kukaan sanoa, että joudunko käymään kaikki uudestaan ja maksamaan jo maksetut laskut?
Osaisikohan joku auttaa..
Autokoulun keskeytys ja jatkaminen
1
483
Vastaukset
- Anonyymi
Saatu opetus ei vanhene.
1. Käy autokoulullasi
2. hanki ajokorttilupa www.traficon.fi tai www.ajovarma.fi
3. Pyydä vanhentuneen teoriakoeharjoitteluohjelman uudelleen aukaisua.
4. Harjoittele teoriakokeeseen
5. Suorita teoriakoe
6. Aja ajotunnit
7. Suorita ajokoe
Autokoulusi ei voi pyytää samasta kurssilaskusta uutta maksua, koska kuitti 2020 maksamastasi maksusta on jo kirjanpitäjällä ja verottajalla.
Maksat vain siitä, mitä teet nyt.
Teoriakoeharjoitteluohjelman uudelleen aukaisu saattaa olla maksullista ohjelmafirman puolelta. Ainakin Ajokaista laskuttaa uudelleenaukaisusta 10€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066