Itketät mua mies

Anonyymi

Et rakasta yhtään :(

100

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä itke rakas. Halauksia sulle. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Minäkin rakastan sinua. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin rakastan sinua. :)

Hän ei rakasta. Näin sen hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minä rakastan. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minä rakastan. :)

Miksi jankutat tuota. Ei ole hauskaa tuollainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jankutat tuota. Ei ole hauskaa tuollainen.

Et halua että sinua rakastetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et halua että sinua rakastetaan?

En halua että tuntematon rakastaa netissä. Vain hänet haluan. Et ole hän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua että tuntematon rakastaa netissä. Vain hänet haluan. Et ole hän

Täällä sinua ei voi kukaan auttaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipas. Hän on käynyt täällä. Mutta hän ei ole tuo joka lähettelee kaikille halauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voipas. Hän on käynyt täällä. Mutta hän ei ole tuo joka lähettelee kaikille halauksia.

En minä ole kaikille halauksia laitellut. Sinulle nyt laitoin. Tuntuu pahalta kun torjutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on suht turhaa huseerata joidenkin feikkikeskustelujen ja provojen keskellä, aika aliarvioivaa touhua jos yrittää muka eistää jotain omia tai toisten asioita...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on suht turhaa huseerata joidenkin feikkikeskustelujen ja provojen keskellä, aika aliarvioivaa touhua jos yrittää muka eistää jotain omia tai toisten asioita...

Ja vielä, että tämä toistuva typerä pillitysteema näissä vuosien toistuvissa trollauksissa jotenkin vetoaa, kertoo aika paljon sekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vielä, että tämä toistuva typerä pillitysteema näissä vuosien toistuvissa trollauksissa jotenkin vetoaa, kertoo aika paljon sekin

Teit aloituksen, että pääset analysoimaan vastaajalle? On sullakin elämä täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit aloituksen, että pääset analysoimaan vastaajalle? On sullakin elämä täällä.

En tehnyt aloitusta, vaan ihmettelin tuota melko etovaa holhoilua ja yläpuolelle nousemista kun tämmöisiä provoja ilmestyy. Joo, naiset on herkkiä ja silleen, mutta joku raja kuitenkin tuossa alentuvuudessa. Miksi haluat pitää siitä kiinni, että jos kommentoin aloituksia niin olen ne kirjoittanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ollut aloittajalla. Taisi palstan matriarkka tulla siihen väliin taas huseeraamaan ja hallitsemaan palstaa kuten hänellä on tapana. Manipuloikaan ja kiusaamaan sekä syyttelemään ja ohjaaman muita. Ei ollut analysointi multa. t aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole kaikille halauksia laitellut. Sinulle nyt laitoin. Tuntuu pahalta kun torjutaan.

En minä ole ketään torjunut. Vastasit vaan niin äkkiä että oletin sun olevan joku vakiovastailija. Tähän tuli tuo manipuloija nyt väliin myös. Ei ole aloittajalta kaikki kommentit sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ollut aloittajalla. Taisi palstan matriarkka tulla siihen väliin taas huseeraamaan ja hallitsemaan palstaa kuten hänellä on tapana. Manipuloikaan ja kiusaamaan sekä syyttelemään ja ohjaaman muita. Ei ollut analysointi multa. t aloittaja

*manipuloimaan* korjaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, erehdyin taas näin pahasti. Ärsyttävä osaa olla tuo huseeraaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi performoit naisväen aina itkuisina ja surkeina, saatko siitä jotain pönkitystä miehisyydellesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aloittaja laitoin tuon aloituksen, koska itkin. Analysoija en ole minä. Ei ollut ketään muuta kenelle sanoa niin kirjoitin tänne. Purin sitä itkua pois. Täällä se lähtee (itku) aina kun alkaa kiusaaminen muilta. Siksi tämä on hyvä purkupaikka. Suru miehestä muuttuu ärsytykseksi palstavakioita kohtaan. Itku loppuu siihen. Kivaa elämää kaikille paitsi tuolle matriarkalle joka ei rakasta ketään, sille kaikki kauniit sana on troIIausta. Menetetty tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole ketään torjunut. Vastasit vaan niin äkkiä että oletin sun olevan joku vakiovastailija. Tähän tuli tuo manipuloija nyt väliin myös. Ei ole aloittajalta kaikki kommentit sulle.

Vastasin nopeasti kun sattuu olemaan tämä sivu auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aloittaja laitoin tuon aloituksen, koska itkin. Analysoija en ole minä. Ei ollut ketään muuta kenelle sanoa niin kirjoitin tänne. Purin sitä itkua pois. Täällä se lähtee (itku) aina kun alkaa kiusaaminen muilta. Siksi tämä on hyvä purkupaikka. Suru miehestä muuttuu ärsytykseksi palstavakioita kohtaan. Itku loppuu siihen. Kivaa elämää kaikille paitsi tuolle matriarkalle joka ei rakasta ketään, sille kaikki kauniit sana on troIIausta. Menetetty tapaus.

Minusta tuo provoilu on halventavaa naisia kohtaan ja haluat selvästi elää jotain elämysmatkaa kun sinun takia on suru puserossa. Vastailet enimmäkseen itsellesi, mitä nyt tuo yksi vakiotenttaaja ja toisten ihmisten aliarvioija tulee pätemään välillä "täällä kukaan ei voi sinua auttaa" oikein monikon suulla ei jessus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääliksi käy rakkaudettomia. Itseäni myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo provoilu on halventavaa naisia kohtaan ja haluat selvästi elää jotain elämysmatkaa kun sinun takia on suru puserossa. Vastailet enimmäkseen itsellesi, mitä nyt tuo yksi vakiotenttaaja ja toisten ihmisten aliarvioija tulee pätemään välillä "täällä kukaan ei voi sinua auttaa" oikein monikon suulla ei jessus

Minä olen nainen ja minun itkuni ei halvenna minua yhtään. Jätä rauhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nämä aika laadukkaita taitaa olla kun sinä jaksat vuosia seurata ja käyttää vapaa-aikaasi näiden lukemiseen ja kommentoimiseen. Mitä sinä tekisit elämässäsi, jos näitä viestejä ei olisi etkä sinä voisi nostattaa itseäsi täällä muiden kustannuksella? Samalla kun alennat muista jatkuvasti. Kaikki normaalit näkee lävitsesi täällä, riippuvuutesi, mustatukkaisuutesi, pahuutesi. Olet vaan yksinkertaisesti oksettava ämmä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nämä aika laadukkaita taitaa olla kun sinä jaksat vuosia seurata ja käyttää vapaa-aikaasi näiden lukemiseen ja kommentoimiseen. Mitä sinä tekisit elämässäsi, jos näitä viestejä ei olisi etkä sinä voisi nostattaa itseäsi täällä muiden kustannuksella? Samalla kun alennat muista jatkuvasti. Kaikki normaalit näkee lävitsesi täällä, riippuvuutesi, mustatukkaisuutesi, pahuutesi. Olet vaan yksinkertaisesti oksettava ämmä :)

Mistä sinä oletat, että vain naispuoliset ihmiset on riittävän välkkyjä huomaamaan jos joku trollaa? koetko noin syvää alemmuudentunnetta naisia kohtaan vai mikä tuossa hommassa oikein on? Minusta sinun naisvihan muodot on saanut ubermittasuhteet monessakin mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä oletat, että vain naispuoliset ihmiset on riittävän välkkyjä huomaamaan jos joku trollaa? koetko noin syvää alemmuudentunnetta naisia kohtaan vai mikä tuossa hommassa oikein on? Minusta sinun naisvihan muodot on saanut ubermittasuhteet monessakin mielessä

Jäkäti jätkätI käkäti käkäti. Joku se jaksaa :)

Aloitus on naiselta joka itki miehen takia tänään eikä se alenna häntä yhtään.
        Itkee jatkossaki. Ja kyllä mies on sen arvoinen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos joutuikin siitä, ettei uskalla rakastaa. Huonoja kokemuksia aiemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos joutuikin siitä, ettei uskalla rakastaa. Huonoja kokemuksia aiemmin?

Uskaltaa jos rakastaa. Oikea rakkaus antaisi rohkeutta ottaa riskin. Ehkä sitä ei vain ole mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäkäti jätkätI käkäti käkäti. Joku se jaksaa :)

Aloitus on naiselta joka itki miehen takia tänään eikä se alenna häntä yhtään.
        Itkee jatkossaki. Ja kyllä mies on sen arvoinen :)

Eli tämä naista esittävä trollailu ja surumaijaperformanssit on joku keino sinulle päästä naisten kanssa ns tasoihin, eikö niin? Moni naisvihaaja kokee pohjimmiltaan alemmuutta naisia kohtaan, kuten narsistien itsetunto on pohjimmiltaan surkealla tolalla

• Anonyymi

No eihän se rakastakkaan sil on toinen jota rakastaa. Ei kannata kaikkea tulkita rakkaudeksi.

• Anonyymi

Hahahah vai sellaista. Miksi koet tarvetta osallistua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jotkut ihan omat luulot hänelläkin :D

• Anonyymi

En ole tulkinnut mitään rakkaudeksi. Tuo oli inhottavasti sanottu. Kirjoitin nimenomaan, että EI rakasta. Sinä et hänen toisista tiedä mitään. Suosittelen sulle hoitojaksoa jossain kaukana. Kehtaatkin kirjoittaa noin itkevälle ihmiselle toisen ihmisen puolesta. Olet täysin empatiakyvytön ja vastuuton ihminen. Toivottavasti et satuta läheisiäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aloittajalta nämä. Tulin tänne itkemään äsken ja sain nyt kaikki tylsistyneet kimppuuni. En itke enää. Saattaa se mies rakastaakin. Melkein manipuloitte mut kysymään häneltä. Mutta en vielä :) Odottelen nyt vielä hetken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tulkinnut mitään rakkaudeksi. Tuo oli inhottavasti sanottu. Kirjoitin nimenomaan, että EI rakasta. Sinä et hänen toisista tiedä mitään. Suosittelen sulle hoitojaksoa jossain kaukana. Kehtaatkin kirjoittaa noin itkevälle ihmiselle toisen ihmisen puolesta. Olet täysin empatiakyvytön ja vastuuton ihminen. Toivottavasti et satuta läheisiäsi.

Voi kyynel. Ihmisillä on tapana puhua asioita ohi suun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samasta ihmeen syystä kuin sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan jotkut ihan omat luulot hänelläkin :D

Tai oletus eri ihmisistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kyynel. Ihmisillä on tapana puhua asioita ohi suun.

Vai sellaisia tapoja sinun kuplassasi on. Minun ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai oletus eri ihmisistä?

Kuinka hienotunteisesti ikinä haluat asian muotoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sellaisia tapoja sinun kuplassasi on. Minun ei.

Jokaisessa asuu pieni juoruakka tahi ukko...
        Puhkase se sun kupla päästäs niin kusihätä helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisessa asuu pieni juoruakka tahi ukko...
        Puhkase se sun kupla päästäs niin kusihätä helpottaa.

Oletko aikuinen vai mistä noin naurettavat jutut? Lapsen tasolle jäänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aikuinen vai mistä noin naurettavat jutut? Lapsen tasolle jäänyt?

En minä tuosta kommentista ainakaan hermosunut, kun en ole juoru-ukko tai akka. Miesten kohdalla jopa vielä surullisempaa toimintaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tuosta kommentista ainakaan hermosunut, kun en ole juoru-ukko tai akka. Miesten kohdalla jopa vielä surullisempaa toimintaa

Miehuus on kriisissä

• Anonyymi

🤫🤯😎

• Anonyymi

Minä en tiedä ketään, kuka olisi kiinnostunut minusta. Ei kukaan ole ilmoittautunut.

• Anonyymi

Enkö muka ilmoittautunut? Epäsuorasti kyllä. Sitten et ole hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö muka ilmoittautunut? Epäsuorasti kyllä. Sitten et ole hän.

En ymmärrä yhtään mitään epäsuoraa, ymmärrän vain suoran puheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, joudun taas palsanaamojen kiusattavaksi kun tunteilin täällä, lähden pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvin sen piilotat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Siitä se aloituskin tuli :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvin sen piilotat

Ole jo hiljaa. Tämä ei liity sinuun.

• Anonyymi

Karvanaamaa kukaan kaipaa

• Anonyymi

Aloittaja poistuu nyt. En jaksa olla kiusattavana nyt surullisena. Ei mua yleensä haittaa mutta nyt.. Tulen illalla tappelemaan sitten kakkanaamojen kanssa paremmalla ajalla. Kivaa päivää kivoille, muille tuskallista loppuelämää toivon :)

• Anonyymi

Kivaa päivää sulle kiva. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa päivää sulle kiva. :)

Kiitos samoin sulle kivalle :)

• Anonyymi

Miksi miesten vuoksi itketään.

• Anonyymi

Taitaa olla aloittajan unelmaa ja sen kyllä huomaa kun joku esittää olevansa jotain muuta mitä on, sen verran on falskia hommaa ja nuo uhriutuvat välikommentit, mistä toiset varmaan saa lisää virtaa vihapiireihinsä kun äijä haukkuu kaikki kakkapäiksi ym. Kiva oravanpyörä pyörii, onko ihme jos tätä farssia kommentoidaan kovin sanoin? minusta ei ole

• Anonyymi

En ole itkenyt kuin tämän yhden miehen takia pitkään aikaan. Minä vaan jostain syystä rakastuin juuri tähän niin kovasti. Nyt menen pois. Tää aloittajalta moi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla aloittajan unelmaa ja sen kyllä huomaa kun joku esittää olevansa jotain muuta mitä on, sen verran on falskia hommaa ja nuo uhriutuvat välikommentit, mistä toiset varmaan saa lisää virtaa vihapiireihinsä kun äijä haukkuu kaikki kakkapäiksi ym. Kiva oravanpyörä pyörii, onko ihme jos tätä farssia kommentoidaan kovin sanoin? minusta ei ole

Hauku vaan mutta minä olen aito. Et ole mielestäni ihan terve syytöksinesi mutta jatka vaan. Minä et täällä en eää pitkään luuhaa. Sääliksi käy tulevia rakastuvia jotka tänne eksyy sinun hallitsemille palstoille.

Teen tänään myöhemmin 10 aloitus sille miehelle, sinun kiusaksesi ja koska rakastan häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauku vaan mutta minä olen aito. Et ole mielestäni ihan terve syytöksinesi mutta jatka vaan. Minä et täällä en eää pitkään luuhaa. Sääliksi käy tulevia rakastuvia jotka tänne eksyy sinun hallitsemille palstoille.

Teen tänään myöhemmin 10 aloitus sille miehelle, sinun kiusaksesi ja koska rakastan häntä.

anteeksi kirjoitusvirheet, oon lähössä jo :)

ps. rakastan mä sitä miestä, anteeksi tämä tunteenpurkaus. Ehkä se tykkää hänkin.. otan selvää vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietippä minkälaista se voisi olla hänelle olla jatkuvan ryöpytyksen kohteena, vaikka ei pystyisi siihen syystä. Mielestäni se on kiusaamista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 aloitusta itseäsi ylistäen, tarkoitit varmaankin. sori nyt vaan tuosta tyylistä ei voi erehtyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietippä minkälaista se voisi olla hänelle olla jatkuvan ryöpytyksen kohteena, vaikka ei pystyisi siihen syystä. Mielestäni se on kiusaamista

Kukaan ei ole anonyymipalstalla jatkuvan ryöpytyksen kohteena. Nämä viestit on anonyymeja. Kannattaisiko sinun alkaa miettiä oikeasti muuta tekemistä kuin tuntemattomien ahdistelu täällä? Sinä olet se kiusaaja itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Sinä puhut paskaa. Minä kirjoitin näin (kuten aloituksessa) ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa. En ole itkenyt aikoihin. En ole ryöpyttänyt ketään jatkuvasti. Täällä käy muitakin kuin minä ja joku muu on ryöpyttänyt eilen jotain. Olen kirjoittanut tähän päivään asti ihan toisenlaisia. Joten mieti uudelleen. (t ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10 aloitusta itseäsi ylistäen, tarkoitit varmaankin. sori nyt vaan tuosta tyylistä ei voi erehtyä

Miestä minä ylistän. Rakastan sitä miestä. Teen enää 8.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi puhuu toisen persoonan kautta itsestään koko ajan ja toinen yrittää väen vängällä pukertaa tähän huuhaahuttuun jonkun omaan kyseenalaiseen agendaan sopivan kiusaamiskuvion. Että oikein ryöpyteltävänä, voi hyvänen aika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi puhuu toisen persoonan kautta itsestään koko ajan ja toinen yrittää väen vängällä pukertaa tähän huuhaahuttuun jonkun omaan kyseenalaiseen agendaan sopivan kiusaamiskuvion. Että oikein ryöpyteltävänä, voi hyvänen aika

Ja sinä reppana elät muiden tunteista. Nauran sulle tällä hetkellä. Se herkkä hetki meni jo, mistä aloitus. Voin hyvin nyt. Kiusaamisesi ei tee vaikutusta. Hymyilen miehelle taas. Rakastan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä reppana elät muiden tunteista. Nauran sulle tällä hetkellä. Se herkkä hetki meni jo, mistä aloitus. Voin hyvin nyt. Kiusaamisesi ei tee vaikutusta. Hymyilen miehelle taas. Rakastan!

Ei se sinusta naista tee, että kirjoitat sellaista esittäen anonyymilla palstalla, kuten tiedetään, paitsi ehkä juuri tuo yksi omiin sfääreihin jäänyt ihmisyksilö, yhtä utopistisia nätisti sanoen olette molemmat. Ja pahoja.

• Anonyymi

Vttuun koko palsta. Se mies rakastaa mua. Ihanaa :)
      t aloittaja

• Anonyymi

Tottakai se sinua rakastaa. Älä aina eppäile!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai se sinua rakastaa. Älä aina eppäile!

Anteeksi. Niin rakastaakin. Se on vielä tässä suukoteltavana joku päivä. Toivottavasti pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi. Niin rakastaakin. Se on vielä tässä suukoteltavana joku päivä. Toivottavasti pian.

Rakastan vain sitä naista 💕 Toivottavasti voit hyvin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan vain sitä naista 💕 Toivottavasti voit hyvin :)

Paremmin kuin tuota aloitusta kirjoittaessa. Mutta hyvin ilman häntä.. en koskaan :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paremmin kuin tuota aloitusta kirjoittaessa. Mutta hyvin ilman häntä.. en koskaan :(

Ikävä sitä naista hän teki minusta paremman ihmisen ja sai uskomaan rakkauteen 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä sitä naista hän teki minusta paremman ihmisen ja sai uskomaan rakkauteen 💕

Sen se mieskin teki. Tai jokin hänessä sen teki. Eihän hän mitään tehnyt kun oli vaan siinä hetken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole A.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole A.

En uskonutkaan niin täällä on pelkkiä botteja 😔🤖

• Anonyymi

Jos näkisimme irl. Lohduttaisin sinua :)

• Anonyymi

Ettekö sitten koskaan näe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettekö sitten koskaan näe?

Toivon että näin kävisi.

• Anonyymi

Rakas älä itke enää. Kaikki selviää aikanaan.

• Anonyymi

Sen kun näkisi että selviää.. luultavasti tämä asia jää roikkumaan ilmaan ja sydämeni särkyy kokonaan. Voihan voi.

• Anonyymi

Aamunpeilistä näkyikin vieraat huoneet.

• Anonyymi

voi vttu näitä runollisia!

• Anonyymi

Kaikkonen täällä hei, ootko tehnyt koskaan pilliä pajupuusta?

• Anonyymi

Höh, no mites se nyt sillä tavalla nainen? Oon kaikkeen ihan syytön. Täysin viaton ainakin. Täytyy varmaan kohta hommata joku syytesuoja kun on tää me too:kin äityny niin pahaks... :)

• Anonyymi

Hän on syypää mun hymyyn ja suruun ja kaikkeen. Hän on syyllinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on syypää mun hymyyn ja suruun ja kaikkeen. Hän on syyllinen.

Huh huh. No jo on melekone mies sitte se kaveri. Kaikkii se sinäki törmäät aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh. No jo on melekone mies sitte se kaveri. Kaikkii se sinäki törmäät aina.

Miten niin aina. Kerran elämässä tuollaiseen törmää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin aina. Kerran elämässä tuollaiseen törmää :)

No jaaa, kuha ny vaa aatteli että mikäs mies se semmone oikei o'. :)

• Anonyymi

Rakastan😘

• Anonyymi

Minuako? Se kelpaisi kyllä häneltä, Mutta kun en ole A enkä S eikä täällä muita rakasteta emojien kera.

• Anonyymi

Mistä tiiät, ettei hen rakasta?
      Josko hänellä on henk. koht. vaikeuksia. Henkisiä, taloudellisia yms.

• Anonyymi

Et kai sä miestä rakasta....?ap ei ole nainen, lue nyt vähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen mutta lupaan etten vie sulta harpuilta sitä palstamiestä. Tiedän, olen sua mielenkiintoisempi, mutta yritä olla olematta mustis. Tämä on vain palsta. Irl tapahtuu se rakkaus ainakin mulla. Pärjäile tätiseni. Kyllä me tänne molemmat mahdutaan, kun alat lopettaa tuon räksyttämisen ja keksityt omiin tunteisiisi, etkä koko ajan minun. Oletko ajatellut jotain rentoutusta tai ihan seksiä, sekin voisi vähän rentouttaa sua?

• Anonyymi

No en tiedä ja kun en tiedä niin voin vaan itkeä täällä tyhjyyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tiedä ja kun en tiedä niin voin vaan itkeä täällä tyhjyyteen.

Kiva feikkikeskustelu kun itseään tsemppaava ukko leikkii naista ja itsensä pelastajaa. Koko ketju täynnä lähinnä trollaajan omia kommentteja ja silti yritetään uskoa jostain syystä johonkin muuhun. Pidän aika pateettisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen mutta lupaan etten vie sulta harpuilta sitä palstamiestä. Tiedän, olen sua mielenkiintoisempi, mutta yritä olla olematta mustis. Tämä on vain palsta. Irl tapahtuu se rakkaus ainakin mulla. Pärjäile tätiseni. Kyllä me tänne molemmat mahdutaan, kun alat lopettaa tuon räksyttämisen ja keksityt omiin tunteisiisi, etkä koko ajan minun. Oletko ajatellut jotain rentoutusta tai ihan seksiä, sekin voisi vähän rentouttaa sua?

Ei kai kukaan halua olla ehdoin tahdoin niin hölmö, että uskoo tässä keskustelevan ensinnäkään kahta eri naista tai naista ylipäätään. palstamies satuilee itsestään, koska on vain hän hän hän. Teinitytöt saattaa luoda esim eri profiileja itseään kehuakseen. Tämä on jo eri levelillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä tästä. kenenkään elo ei varmaan mene totuudesta piloille :D

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      4661
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      37
      4151
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      140
      2239
    4. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      2065
    5. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      111
      1390
    6. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1169
    7. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1098
    8. Onko kaivatullasi jokin taito

millä saada sinut polvilleeen?
      Ikävä
      40
      992
    9. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      102