Jos jollain naisella ei-palstallaon ongelmia miehen kanssa niin ei kiinnosta T.Ex-Tonnikalanainen
Kun en kerta ole edes halia saanut niin kertominen miesongelmista ei onnistu nyt. Olen kiukkuinen
T.Ex-Tonnikalanainen
Tai kun en ole saanut tosiaqn edes hqlia niin tuntuu loukkaavalta, että pitäisi kuunnella miesongelmia nyt.
Olen itseasiassa suuresti loukkaqntunut tästä.
Ei ne jutut merkitse nyt mitäån. Pitäkäå omana tietonanne
T.Ex-Tonnikalanainen
Niin textonnikalanainen
Anonyymi
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ole niin, ettei kukaan edes se joukon tolloin lähde näin ilmiselvän provon avulla ratsastamaan auringonlaskuunsa ns
- Anonyymi
Tyhjissä rasioissa on sitten terävät reunat...
- Anonyymi
Ei kyllä osunut onneton slurrisi kohdalleen, mutta ehkäpä kenties jaksat turhautuneena yleisesti ottaen persona non gratana jatkaa surullista mustamaalaustasi ja leikit, että ymmärrät muka jostain jotain ja ratsdastat näillä peovoilla ja tekomerkityksellisillä pisteiden toisensa perään laitolla. olet ko trollia ankeampi mies jopa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910