Tästä ei tule mitään rakas (mies)

Anonyymi

vai tuleeko? Tehdään nyt jotain helevetti.

49

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota ensimmäinen askel.

      • Anonyymi

        Vaistoan että olet hän. Vaalea kaunis nainen. Pituutesi on 171,5cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaistoan että olet hän. Vaalea kaunis nainen. Pituutesi on 171,5cm.

        Heh, olen se sama aloittaja kyllä :) Pituus osuu, muusta en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, olen se sama aloittaja kyllä :) Pituus osuu, muusta en tiedä.

        Olen kaipaamasi mies. Hän on pituudeltaan 183cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, olen se sama aloittaja kyllä :) Pituus osuu, muusta en tiedä.

        Hän on maailman komein ja söpöin sinun silmissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on maailman komein ja söpöin sinun silmissäsi.

        Olen normaalipainoinen ja sexy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen normaalipainoinen ja sexy.

        Et ole kuitenkaan hän. Kaikki tunnisteesi ei osunut. Oletko edes tosissasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kuitenkaan hän. Kaikki tunnisteesi ei osunut. Oletko edes tosissasi?

        Olin aika hiljainen sinun seurassasi. Puhuin mutta enimmäkseen kysyessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aika hiljainen sinun seurassasi. Puhuin mutta enimmäkseen kysyessä.

        En sanonut että hän on 183. Se oli vain arvaus. Saattaa olla mitä vaan 178-187 väliltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aika hiljainen sinun seurassasi. Puhuin mutta enimmäkseen kysyessä.

        Pukeutumistyylini on tavallinen. Sanoin asuvani lännessä eräässä kaupungissa.
        Maakunta olisi ollut parempi vinkki. Asun siis Satakunnassa. En tiedä oletko
        sieltä alunperin kotoisin, mutta minä olen. Muotia en seuraa. Sinä seuraat
        mutta et niin paljon että siitä tietäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut että hän on 183. Se oli vain arvaus. Saattaa olla mitä vaan 178-187 väliltä.

        Suurinpiirtein kuitenkin arvasit oikein. Alle 180cm pitkä en ole. 185cm olen kengät
        jalassa. Mutta muuten olen 183cm pitkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurinpiirtein kuitenkin arvasit oikein. Alle 180cm pitkä en ole. 185cm olen kengät
        jalassa. Mutta muuten olen 183cm pitkä.

        Et sinä ole hän. Et ole hän ketä kaipaan. Luin ne tunnisteesi silloin, ei ne kaikki osunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeutumistyylini on tavallinen. Sanoin asuvani lännessä eräässä kaupungissa.
        Maakunta olisi ollut parempi vinkki. Asun siis Satakunnassa. En tiedä oletko
        sieltä alunperin kotoisin, mutta minä olen. Muotia en seuraa. Sinä seuraat
        mutta et niin paljon että siitä tietäisit.

        En sanonut että seuraan muotia. Luit väärin. En kaipaa ketään satakunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on maailman komein ja söpöin sinun silmissäsi.

        No hän on :) ja hänen pitää toimia.
        - odottelija sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole hän. Et ole hän ketä kaipaan. Luin ne tunnisteesi silloin, ei ne kaikki osunut

        Ihan hiljainen en aina ollut joka on yksi pointti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hiljainen en aina ollut joka on yksi pointti.

        Tuo todistaa vain että osaat lukea ja sinulla on hyvä muisti.


    • Anonyymi

      Jotain täytyy tehdä, se on varma.

      • Anonyymi

        Niinpä. Pelkään niin älyttömästä ettet tykkää etten saa koskaan sanottua mitään järkevää aiheesta. Kai sinä jo tajuat etten puhuisi kuten puhun ilman tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Pelkään niin älyttömästä ettet tykkää etten saa koskaan sanottua mitään järkevää aiheesta. Kai sinä jo tajuat etten puhuisi kuten puhun ilman tunteita?

        Tajuan että et olisi täällä kirjoittelemassa jos et tuntisi minua kohtaan mitään. Minä ajattelen
        nytkin sinua ja niitä kaikkia hetkiä jolloin kohdattiin. Ne oli minulle sellaisia hetkiä
        joita muistelen tänäkin päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuan että et olisi täällä kirjoittelemassa jos et tuntisi minua kohtaan mitään. Minä ajattelen
        nytkin sinua ja niitä kaikkia hetkiä jolloin kohdattiin. Ne oli minulle sellaisia hetkiä
        joita muistelen tänäkin päivänä.

        Ahaa, et siis ole hän. Meidän kohtaamiset ei ole loppu.


    • Anonyymi

      Sinun nainen täytyy osoittaa kiinnostustasi jollain lailla ei kukaan ole ajatustenlukija. Toivottavasti löydätte toisenne 🙂

      • Anonyymi

        Enkö ole muka yrittänyt? Siitä asti kun ihastuin. Ei sitä voi rautalangastakaan vääntää. Vai voiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö ole muka yrittänyt? Siitä asti kun ihastuin. Ei sitä voi rautalangastakaan vääntää. Vai voiko?

        Ei riitä pelkät vilkuilut ja pienet hymyt. Täytyy olla suorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä pelkät vilkuilut ja pienet hymyt. Täytyy olla suorempi.

        En ole ketään vilkuilemassa ja hymyilemässä. Et ole hän. Kaikki on vääriä.


    • Anonyymi

      Ketä sie hiillostat? Kerro nyt se ensin.

      • Anonyymi

        En hiillosta. Anteeksi jos siltä tuntuu. Nyt on vaan vähän paniikki päällä. Siksi aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hiillosta. Anteeksi jos siltä tuntuu. Nyt on vaan vähän paniikki päällä. Siksi aloitus.

        Mikä on paniikkisi syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on paniikkisi syy?

        Gran panico gran panico! Kuuluuko sana? Sivusta. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on paniikkisi syy?

        Mitä sinä minun paniikkini syyllä teet? Et yhtään mitään.


    • Anonyymi

      E jaksanut enää. Miksi olette kuisattte minua. Aviomieheni on myös 183cm pituuteni on alle 170 cm En jaksanut taistella kanssasi olemme saman ikäisiä aviopari sinä olet tainnut noin 25-30v nuori ja omistushaluinen blondi

      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen eikä aloitus liity sinuun. Sulla on jonkin asteinen palstasokeus nyt päällä. Aloitus on oikeasti naiselta ja musta itsestäni, ei kenestäkään toisesta naisesta. En voi sitä todistaa tässä, mutta niin se vaan on. Sinua ei kiusaa tässä viestiketjussa mikään muu kuin oma mielikuvituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on nainen eikä aloitus liity sinuun. Sulla on jonkin asteinen palstasokeus nyt päällä. Aloitus on oikeasti naiselta ja musta itsestäni, ei kenestäkään toisesta naisesta. En voi sitä todistaa tässä, mutta niin se vaan on. Sinua ei kiusaa tässä viestiketjussa mikään muu kuin oma mielikuvituksesi.

        Juuri tuollaisen kuvauksen saa ap:sta. Jatkuvalla syötöllä kirjoittaa. Taitaa olla se mies taas asialla...
        Mitähän järkeä on olla omistushaluinen henkilö jonka kanssa EI ole. Eikö tuo käy jo manipulaatiosta tuo jatkuva rakkaan hokeminen. Onko käynyt mielessä? Ehkä ahdistuu jopa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaisen kuvauksen saa ap:sta. Jatkuvalla syötöllä kirjoittaa. Taitaa olla se mies taas asialla...
        Mitähän järkeä on olla omistushaluinen henkilö jonka kanssa EI ole. Eikö tuo käy jo manipulaatiosta tuo jatkuva rakkaan hokeminen. Onko käynyt mielessä? Ehkä ahdistuu jopa?

        Pitäisikö sinun lopettaa se juominen ja jättää muut jo rauhaan. Sinä olet väärässä ja tyhmä! Kukaan ei tiedä kuka se rakas on. Harmittaa vaan kun miehet vastaa toiselle eikä sinulle. Pidän huolen siitä että näin on jatkossakin. Olen sinua mielenkiintoisempi ihmine. Kestä se äläkä ruikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollaisen kuvauksen saa ap:sta. Jatkuvalla syötöllä kirjoittaa. Taitaa olla se mies taas asialla...
        Mitähän järkeä on olla omistushaluinen henkilö jonka kanssa EI ole. Eikö tuo käy jo manipulaatiosta tuo jatkuva rakkaan hokeminen. Onko käynyt mielessä? Ehkä ahdistuu jopa?

        Miten se voi olla samaan aikaan mies joka troIIaa täällä ja omistushaluinen nainen, joka hokee rakastaan niin että mies ahdistuu. Sinähän puhut itsesi ihan pussiin jatkuvasti. Sinä aliarviot muiden älyä täällä nyt aika pahasti.


    • Anonyymi

      Sinulla on minun numero, minulla ei ole sinun. En voi tehdä mitään muuta kuin odottaa.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät onko minulla? Oletko itse sen antanut vai olenko soittanut sulle joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät onko minulla? Oletko itse sen antanut vai olenko soittanut sulle joskus?

        Annoin yhdessä vaiheessa, jos haluaa jutella tai jotain. Olen pelkkänä korvana tarvittaesssa. Vaikka mitään sen kummempia meidän välille ei koskaan tulisikaan. Niin silti haluan että hän on onnellinen, koska hän on oikeasti hieno ihminen. T:J


      • Anonyymi

        Niin tiedän että minä en antanut numeroani sinulle silloin, mutta sinun numerosi tiedän ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän että minä en antanut numeroani sinulle silloin, mutta sinun numerosi tiedän ;)

        Mistä sinä siihen väliin tipuit? Oletko tuo aiemmin vastannut vai kuka. Hän ei ole antanut mulle numeroaan, mutta on se silti minulla.


      • Anonyymi

        Aina voi laittaa toiselle viestiä interneetissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi laittaa toiselle viestiä interneetissä?

        Kaikki ei ole somessa enää. Meitä sieltä lähtijöitä on paljon. Minä en ole enää enkä tiedä onko mieskään.


    • Anonyymi

      Haluutko maistaa😘

      • Anonyymi

        Häntäkö? Haluan.


    • Anonyymi

      Pistä tulemaan sitä viestiä niin siitä se lähtee. Lupaan sulle sen😘

      • Anonyymi

        Et voi luvata tuollaista, kun et tiedä kuka olen. Et vaa voi.


      • Anonyymi

        Laitoinkin sinulle jo viestin ;) Laitan sen uudestaan koska viesti on sinulle tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoinkin sinulle jo viestin ;) Laitan sen uudestaan koska viesti on sinulle tarkoitettu.

        Tämä on sivullinen.. voi v näitä.


    • Anonyymi

      Laita txt-viestejä. Nro päättyy nro. 8.

      • Anonyymi

        Oletko varma tuosta. Tsekkaa fonecta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe