Ufo Finland katkera

hymy

Olin takavuosina Suomen ufotutkijoiden keskustelupalstalla pian sen jälkeen kun ufo finland erosi Suomen ufotutkijoista.Siitä asti on ufo finlandin porukka yrittänyt vesittää suomen ufotutkijoiden maineen ufotutkijoina.Kun useamman vuoden jälkeen liityin taas keskusteluryhmään uteliaisuuttani tämä katkera ristiretki näyttää jatkuvan entistä ehompana.Kyllä katkeruus on uskomaton voimavara,vuodesta toiseen samaa jauhamista.

17

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ufoihin kyllästynyt

      Uforintamalla ei tapahdu enää mitään uutta mielenkiintoista. Siksi onkin helpompi vain tuittuilla ja kyräillä ihmisille joista ei pidä.

      Itseäni eivät ufot enää jaksa kiinnostaa, koska on jo päivänselvää se etteivät ne ole muukalaisia ulkoavaruudesta eivätkä mistään muualtakaan. UFOt ovat vain ihmisten tekemiä epämääräisiä havaintoja linnuista, meteoriiteista, lentokoneista yms. Ketä kiinnostaa!?

      • hymy

        Mistä otat motiivin olla tälläkin pastalla jos olet noin ehdottoman varma asiastasi.Jos oikeasti olisit noin ehdottoman varma,ei sinun tarvitsisi vaivautua ufoalueelle.Nauraisit koko asialle vain itseksesi.Mutta jokin sinuakin täytyy vaivata ufoasian tiimoilta kun tänne vaivaudut.
        Samaa motiivia ihmettelen ufo finlandinkin kohdalla kun koko aihe näyttää jopa vastenmieliseltä kyseiselle yhdistykselle ja silti aiheen kimpussa pitää vain aikaansa kuluttaa.Merkillistä,mielenkiintoista.


      • Ufoja nähnyt

        "Uforintamalla ei tapahdu enää mitään uutta mielenkiintoista."

        PÄINVASTOIN - ja juuri siksi UFOista vaietaan mm. tiedotusvälineissä!


      • hymy
        Ufoja nähnyt kirjoitti:

        "Uforintamalla ei tapahdu enää mitään uutta mielenkiintoista."

        PÄINVASTOIN - ja juuri siksi UFOista vaietaan mm. tiedotusvälineissä!

        Pitäisikö niiden tulla ruokkimaan sinua lusikalla että kokisit aiheen riittävän mielenkiintoiseksi? Paljonkin mielenkiintoista tapahtuu,kaikki vain eivät saa niitä tietoonsa.Kokijana voin sanoa että alkuaikojen ilmoitushalukkuus häipyy kun huomaa kivikautisen asenteen jolla havaitsijoita kohdellaan tieteellisten tutkijoiden taholta.Iän karttuessa sitä vain hakeutuu kaltaistensa joukkoon ja jättää nämä ylimieliset tiedeihmiset omaan hiekkalaatikkoonsa varjelemaan omaa egoaan.Ettei se vain vahingoittuisi näin arkaa aihetta tutkittaessa.Samalla he etääntyvät ufo-ongelman todellisesta luonteesta yhä kauemmas,mielenkiintoinen paradoksi.


      • UFO-kysymykseen turhautunut
        hymy kirjoitti:

        Pitäisikö niiden tulla ruokkimaan sinua lusikalla että kokisit aiheen riittävän mielenkiintoiseksi? Paljonkin mielenkiintoista tapahtuu,kaikki vain eivät saa niitä tietoonsa.Kokijana voin sanoa että alkuaikojen ilmoitushalukkuus häipyy kun huomaa kivikautisen asenteen jolla havaitsijoita kohdellaan tieteellisten tutkijoiden taholta.Iän karttuessa sitä vain hakeutuu kaltaistensa joukkoon ja jättää nämä ylimieliset tiedeihmiset omaan hiekkalaatikkoonsa varjelemaan omaa egoaan.Ettei se vain vahingoittuisi näin arkaa aihetta tutkittaessa.Samalla he etääntyvät ufo-ongelman todellisesta luonteesta yhä kauemmas,mielenkiintoinen paradoksi.

        Missä on se näyttö näiden muukalaisten olemassa olosta? Kuinka kauan sitä kolmannenasteenyhteyttä saa vielä odottaa?

        Eivät taida ilmestyä näkösälle, ainakaan minun elin aikanani.


      • hymy
        UFO-kysymykseen turhautunut kirjoitti:

        Missä on se näyttö näiden muukalaisten olemassa olosta? Kuinka kauan sitä kolmannenasteenyhteyttä saa vielä odottaa?

        Eivät taida ilmestyä näkösälle, ainakaan minun elin aikanani.

        Kaikki tapahtuu kaikille aikanaan,et voi pakottaa asioiden etenemistä oman tahtosi mukaan.Ikävä kyllä näin se vain on.


      • tenoritmaalla

        vats ap?


      • _kaasua

        Unohdit suokaasun ! Se pitää ensinnä mainita !


      • näin on!
        Ufoja nähnyt kirjoitti:

        "Uforintamalla ei tapahdu enää mitään uutta mielenkiintoista."

        PÄINVASTOIN - ja juuri siksi UFOista vaietaan mm. tiedotusvälineissä!

        Ufoista vaietaan lähinnä vain luterilaisen, ahdasmielisen Suomen tiedoitusvälineissä. Meneppä mille muulle kanavalle tahansa kuin Suomen niin, uutista on esillä lähes päivittäin.


      • ------
        näin on! kirjoitti:

        Ufoista vaietaan lähinnä vain luterilaisen, ahdasmielisen Suomen tiedoitusvälineissä. Meneppä mille muulle kanavalle tahansa kuin Suomen niin, uutista on esillä lähes päivittäin.

        >>Ufoista vaietaan lähinnä vain luterilaisen, ahdasmielisen Suomen tiedoitusvälineissä. Meneppä mille muulle kanavalle tahansa kuin Suomen niin, uutista on esillä lähes päivittäin>>

        Pohdinkin juuri äsken hieman tuota ahdasmielisyys-asiaa ja epärehellisyyttäkin.

        Mikä ihmisistä tekee joskus niin ahdasmielisiä esimerkiksi ufoilmiön suhteen ja henkimaailman olemassaolon suhteen?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10620327


    • mr miettinen

      Kuuluin suomen ufotutkijoiden johtoportaaseen, mutta riitaannuttuani ystävieni kanssa minut erotettiin. Kumpikaan näistä porukoista ei ymmärrä ufoilmiön todellisesta luonteesta mitään. Käärmemies-teoriaani ei otettu alunperin vakavasti, vaikka se nyt on kansainvälisestikin arvioituna nouseva trendi ufotutkimuksessa.

      Pelko tuntematonta kohtaan aiheuttaa vain vihaa ja katkeruutta. "Käärmemiehellä" olisi ratkaisu kaikkiin ongelmiimme, mutta me emme halua kuunnella häntä. Hänellä ei ole enää paljon aikaa jäljellä, joitakin vuosia, sitten olemme omillamme.

      Pyydän teitä vakavasti harkitsemaan suhtautumistanne kuvaamiini asioihin. Be not afraid!

      • Hymy

        Niin kertoisitko lisää kärmemiehestä.Minulle uusi juttu.


      • Obrir Ull
        Hymy kirjoitti:

        Niin kertoisitko lisää kärmemiehestä.Minulle uusi juttu.

        Taitaa olla kysymys näistä reptiileistä. Käärmehän esiintyy ympäri maailman uskonnollisissa taruissa. Aina raamattua myöten.


      • twtrwrtbwr
        Obrir Ull kirjoitti:

        Taitaa olla kysymys näistä reptiileistä. Käärmehän esiintyy ympäri maailman uskonnollisissa taruissa. Aina raamattua myöten.

        Aivan, raamatussakin mainitaan "se vanha käärme joka on per-kele ja saa-tana".


      • Ihmisvalloittaja
        twtrwrtbwr kirjoitti:

        Aivan, raamatussakin mainitaan "se vanha käärme joka on per-kele ja saa-tana".

        Reptoidit maan alkuperäisasukkaita yli 800 000 vuoden takaa. Ihmiset on myöhäisempiä tungettelijoita tälle reptoidien planeetalle.


      • kokija
        Obrir Ull kirjoitti:

        Taitaa olla kysymys näistä reptiileistä. Käärmehän esiintyy ympäri maailman uskonnollisissa taruissa. Aina raamattua myöten.

        Annos mytologiaa ja science-fictionia.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Quetzalcoatl

        Quetzalcoatl on eräs yksilö reptiilirodusta joka ei käsittääkseni romahtanut/taantunut. Hän edustaa muinaista Kristusta. Osa romahti tietoisuudessaan ja heitä Raamattu nimittään juuri sellaisella nimellä kuin kuuluukin. Osa on jälleenkoulutuksessa maaplaneetalla ja edistyneet henkisessä kehityksessään. Tänne ei tätänykyä päästetä ihan ketävaan joten olemme immeiset kaikki suurinpiirtein samalla tasolla, olemme sitten alkujaan mistä tähtijärjestelmästä tahansa.


      • .....
        kokija kirjoitti:

        Annos mytologiaa ja science-fictionia.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Quetzalcoatl

        Quetzalcoatl on eräs yksilö reptiilirodusta joka ei käsittääkseni romahtanut/taantunut. Hän edustaa muinaista Kristusta. Osa romahti tietoisuudessaan ja heitä Raamattu nimittään juuri sellaisella nimellä kuin kuuluukin. Osa on jälleenkoulutuksessa maaplaneetalla ja edistyneet henkisessä kehityksessään. Tänne ei tätänykyä päästetä ihan ketävaan joten olemme immeiset kaikki suurinpiirtein samalla tasolla, olemme sitten alkujaan mistä tähtijärjestelmästä tahansa.

        reptiliaanit eivät kuitenkaan ole ainoa rotu, on monia muitakin .hyväntahtoisten reptiliaanien kanssa on kuitenkin helppo elää sovussa ja sitähän galaktinen elämä pitkälti onkin, että erilaiset kulttuurit ja rodut ymmärtävät ja sietävät toisiaan. täyden tietoisuuden tilassa se on helpompaa kuin rajoitetun tietoisuuden tilassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe