Mies, luotatko kohtaloon?

Anonyymi

Vaikka aikaa on kulunut..voisimmeko törmätä?

29

446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskon, että ihmisillä on vapaa tahto. Monet kohtaloon uskovat haluavat uskoa kohtaloon, ettei tarvitse itse olla aktiivinen ja, että itse ei pystyisi kuitenkaan vaikuttamaan. Jos homma ei toiminut, voi ajatella, että niin ei ollut tarkoitettu. Hömppää siis.

• Anonyymi

Minkälainen ihminen edes kehtaa toisten USKOA tuolla tavalla halveerata, nope, yritäs uudestaan. Ja sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen ihminen edes kehtaa toisten USKOA tuolla tavalla halveerata, nope, yritäs uudestaan. Ja sivusta.

Hömppää se uskontokin on. Heikoille ja yksinkertaisille annetaan valmiit ohjeet miten tulisi elää. Niiden ei tarvitse itse ajatella ja omata minkäänlaista moraalia. Suurin osa palstakiusaajistakin on uskovaisia, jotka kääntää kiusaamisen niin päin, että se jota kiusaavat on pakko olla troIIi. Mieheksi luulija on paras esimerkki. Hän väittää kiusattaviaan kiusaajiksi, että saisi perusteltua kiusaamisen itselleen. Aika sekaisin on oltava tuossa tilassa jo. En ole tuo edellinen muuten.

• Anonyymi

Toisinaan uskon 💕🍀

• Anonyymi

Ei kohtaloon voi sillä tavalla luottaa. Sen varaan jos laskee, täytyy olla valmis siihenkin, ettei törmäystä tapahdu koskaan.

• Anonyymi

Voidaan törmätä… kohtaloa pitää kyllä vähän avittaa

• Anonyymi

Uskon kohtalon Antajaan. Ihminen ei mahda itselleen mitään eikä ihminen mahda mitään sille mitä maailmassa tapahtuu. Toivon Jumalalta/Jeesukselta hyvää. Mihinkään Jumalasta irralliseen kohtaloon en usko, siis sellaiseen joka ei ole hänen käsissään. Uskon siihen että ihmeitä tapahtuu, olen itsekin saanut vastauksia rukouksiin. Mutta maailmalla on tietty päämäärä joka on Jumalan suunnittelema, ja tapahtuu teimme me ihmiset mitä hyvänsä. Sen raameissa rukouksiin vastataan ja ihmeitä tapahtuu. Siksi on tärkeää tutkia itseään, mitä oikeasti haluaa ja tarvitsee ja ennenkaikkea: mikä on hyvää Jumalan silmissä, Jumala antaa tahtonsa mukaisiin rukouksiin vastauksia.

• Anonyymi

En usko. Enkä sattumaan.

• Anonyymi

Uskon että vielä törmäämme.

• Anonyymi

Vaikka viimenäkemästä on aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka viimenäkemästä on aikaa.

Paljonko siitä viime näkemästä on aikaa?

• Anonyymi

Minun puolestani voisimme törmätä.

• Anonyymi

Tiedän missä olet töissä😘

• Anonyymi

Olet stalkannut, jopa seuraillut?

• Anonyymi

Takuulla tiedät missä asun.,)

• Anonyymi

Tuu juttelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takuulla tiedät missä asun.,)

No en kyllä tiedä. Tiedätkö sinä missä asun?

• En, en todellakaan luota tahi usko kohtaloon, oma kohtalo tehdään omilla valinnoilla.

• Anonyymi

Kyllä voisimme törmätä, eli luotan.👍❤🐾

• Anonyymi

Luotan siihen, että on joku tarkoitus mikäli niin käy. Kaikenlaista muutakin on tapahtunut. Luotan ja olen kyllä nähnyt hänet vähän aikaa sitten. En kerro miten vähän aikaa sitten.

• Anonyymi

Nainen sivun reunalta .

• Anonyymi

Nähdään me.

• Anonyymi

En usko, liikun aika vähän sillä suunnalla vaikka sinänsä samalla seudulla asummekin.

• Anonyymi

Ymmärsin, ettet ollut valmis uuteen suhteeseen nainen. Jos olet hän, ketä tarkoitan.

• Anonyymi

Olen valmis.

• Anonyymi

Kunhan ei törmätä liian kovasti..

• Anonyymi

Missä haluat törmätä ja milloin?

• Anonyymi

Kerro sinä missä ja milloin?

• Anonyymi

kaupan lähellä siinä parkissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2670
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2483
    3. Martina oli sarjassaan tänään 32.

Mutta eikö pyöräily ja uinti ole vahvempia hänellä kuin juoksu? Aikaa on vielä harjoitella ennen Frankfurtin kisoja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1944
    4. Sofia oli ainoastaan rahan takia suhteessa Stefanin ja Nikon kanssa.

Järkyttävää miten Sofia on käyttänyt hyväksi näitä molempia miehiä ja rahat loppu niin vain haukkumiset tullut kiitokseksi heille.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      1616
    5. Voi kun menisi nyt Stefan katsoo tyttären uutta ponia, viettäisi aikaa hänen kanssa.

Aika parantaa kaiken ja meillä kaikilla on elämässä vastoinkäymisiä ja yli kyllä pääsee ainakin ajan kanssa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1463
    6. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      603
      1390
    7. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      51
      1105
    8. Uskomatonta miten "kassatyttö Sannasta" tuli hetkessä kuoleman kauppias.

Demarit on kautta historian olleet "takinkääntäjien"mestariluokkaa kokoomuksen hihassa kiinni. Sannan arviointikyky petti täysin Naton suhteen, Brysse
      Maailman menoa
      364
      1055
    9. Onpas Martina valinnut sopivan laulun

Storyssa kun Isben poni tulee, " älä vie lapsuuttani pois." Äiti se lähtee mieluummin panopuuksi hotelliin, kuin viettäisi senkin ajan lastensa kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      985
    Aihe