Mikä uusi sijoitusmuoto on nyt leviämässä ikäihmisten keskuudessa?

Anonyymi

Olen yrittänyt internetistä löytää tietoa, mikä voi olla sellainen uusi sijoitus järjestely, missä sijoitettua pääomaa ei voi nostaa pois mutta siitä saa tuottoa parisataa euroa kuukaudessa. Jotenkin kuulostaa hurjalta eikä tuo varmaankaan edes perustu mihinkään sijoittamiseen. Asia on kuulema uusi ja niin salainen että siitä ei saa puhua kuin asiantuntijan luvalla ja sitten mitään sijoittamisesta tietämättömät iäkkäät ihmiset laittaa kymmeniä tuhansia euroja jonnekin mistä ei ole mitään muuta tietoa kuin jokin internet sivusto ja sivuston tietokannan mukaan sijoitus tietenkin kasvaa kovaa vauhtia. Jotenkin tuntuu siltä että jos tuollaiseen on laittanut rahaa niin se "tuotto" tulee siitä omasta ja muiden laittamasta rahasta vuoden pari ja sitten koko pulju katoaa niinkuin näissä on jo moneen kertaan käynyt
ja rahat katoaa huijareiden taskuun. Mikä mahtaa siis olla nimeltään tämä uusi tuottava sijoitus mahdollisuus? Onko edes lakien mukaan mahdollista ettei omia sijoitettuja rahoja voi saada ulos kuin pienissä erissä? Tavallisen tallaajan puhetta ei uskota kun vakuuttava asiantuntija on luotettavampi.

6

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se voisi olla onpassive, mutta onpassivessa ei tuottojakaan voi nostaa ulos. Oletko varma että tässä kusetuksessa "tuotot" voi tosiaan saada sieltä ulos? Hölmöjähän sen perustajat ovat kun tuollaisen tekevät, syövät kuormasta. Mikä sen nimi on?

      • Anonyymi

        En tiedä nimeä kun sukulainen ei suostunut kertomaan. 40000€ sijoitus on kuulemma kolmessa kuukaudessa lähes kaksinkertaistunut ja sitä voittoa saa ekana vuotena kuukaudessa 200€ ja summa nousee vuosittain. Ajattelin että onko tuo mistä paljon täällä kirjoitetaan mutta en tiedä. Samaa porukkaa sitä ilmeisesti kauppaa kun mitä on ollut muissakin verkostomarkkinoinneissa vetäjinä.


    • Anonyymi

      Onpassive ei ole sijoituskohde , joten ei voi ole se kysymyksessä.

    • Anonyymi

      Onko kulta handen robbotti kaivettu esiin Panaman viidakosta ja pistetty vihdoin tienaamaan?

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat H.K nimimerkkeihin sopivaa henkilöä niin hän ei ole tässä aloituksen mahdollisessa vedätyksessä puuhamiehenä. Kerroin esimerkkejä näistä menneiden vuosien verkostohuijauksista ja mainitsin nimet mitkä itse olin löytänyt internetin kautta. En ole tosin saanut tietoa onko tämä olevinaan joku valuuttakauppa "vipu" vai mikä lienee mutta hyvin vakuuttavasti asiaa on markkinoitu ja rahaa on kaiketi kerätty jo melkoinen määrä. Tähän maailman aikaan kun osakemarkkinat ovat laskussa ja isossa riskissä romahtaa oikein roimasti ihan lähiaikoina virtuallipuolen Bitcoinien oikea todellinen ominaisuus viimein paljastuu ja arvo putoaa niin etenkään nyt ei oikein taida oikeasti olla olemassa sellaista sampoa mikä nostaisi sijoituksen tuplaksi sijoitettuun pääomaan nähden parissa kuukaudessa. Miten kukaan voi enää uskoa tuollaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat H.K nimimerkkeihin sopivaa henkilöä niin hän ei ole tässä aloituksen mahdollisessa vedätyksessä puuhamiehenä. Kerroin esimerkkejä näistä menneiden vuosien verkostohuijauksista ja mainitsin nimet mitkä itse olin löytänyt internetin kautta. En ole tosin saanut tietoa onko tämä olevinaan joku valuuttakauppa "vipu" vai mikä lienee mutta hyvin vakuuttavasti asiaa on markkinoitu ja rahaa on kaiketi kerätty jo melkoinen määrä. Tähän maailman aikaan kun osakemarkkinat ovat laskussa ja isossa riskissä romahtaa oikein roimasti ihan lähiaikoina virtuallipuolen Bitcoinien oikea todellinen ominaisuus viimein paljastuu ja arvo putoaa niin etenkään nyt ei oikein taida oikeasti olla olemassa sellaista sampoa mikä nostaisi sijoituksen tuplaksi sijoitettuun pääomaan nähden parissa kuukaudessa. Miten kukaan voi enää uskoa tuollaiseen.

        Johan se vakuuttava ja luotettava myyntimies selvisi ja ei voi kun toivoa että tämä nykyinen viritys mikä sitten onkaan ei katoa kuin savu ilmaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5879
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      310
      3856
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      47
      3108
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3036
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2434
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2076
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1960
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1599
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    Aihe