Mitä sitten kun hän on poissa?

Anonyymi

Kun toinen on mennyt ja tiedät että tuskin enää näet? Siinä vaiheessa palstailukin tuntuu aika turhalta.

34

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mikään tunnu turhalta. :)

• Anonyymi

Musta tuntuu. Päivällä oikein ihmettelin että mitäs nyt. Mitä seuraavaksi. Toisen tilalle jää tyhjä paikka. Täälläkin lähinnä ärsyynnyn nyt. Osa on tosi tylyjä ja osa liian positiivisia. Minä olen surullinen. En jaksa mitään positiivista puhetta, jolle ei ole todellisuuspohjaa missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta tuntuu. Päivällä oikein ihmettelin että mitäs nyt. Mitä seuraavaksi. Toisen tilalle jää tyhjä paikka. Täälläkin lähinnä ärsyynnyn nyt. Osa on tosi tylyjä ja osa liian positiivisia. Minä olen surullinen. En jaksa mitään positiivista puhetta, jolle ei ole todellisuuspohjaa missään.

Kyllä asiat järjestyy tavalla tai toisella! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi olla noin positiivinen, tuo hymiökin alkaa näyttää irvistelyltä nyt. Ei tämä asia nyt järjesty. Tämä ei ole mikään asia, jonka voi järjestää ja unohtaa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi olla noin positiivinen, tuo hymiökin alkaa näyttää irvistelyltä nyt. Ei tämä asia nyt järjesty. Tämä ei ole mikään asia, jonka voi järjestää ja unohtaa sitten.

Kyllä kaikki järjestyy luota siihen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämäpä kuullostaa tutulta 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä mietelause on hyvä jos kuulostaa tutulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin sulle peIIelle kaikki täällä. Narsissi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh ei toisesta saa sanoa noin! Kuulosti vain tutulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin sinullakin tuntuu löytyvän hanakkuutta löytää kaikkea tuttua ja nimittely se vasta tutulta kuulostaakin. Niin viehättävä ja sivistynyt ihminen olet selvästi. Sivusta

• Niin, siinäpä se iso kysymys, mitä sitten? Se tyhjiö on aina massiivinen, muodoton, eikä ole mitään ajatustakaan millä sen täyttäisi.

Mutta aika parantaa haavat, vaikka arvet jääkin. Niin se tyhjiökin useimmiten täyttyy jollain, ehkä hitaasti, mutta täyttyy. Oma elämä tunkee siihen ja alkaa täyttämään sitä tyhjiötä, kuutiosentti kerrallaan. Joskus tulee takapakkiakin, mutta aina se täyttäminen ennen pitkää jatkuu. Joku päivä voi jopa löytyä uusi maailman tärkein ihminen, joka alkaa täyttämään sitä tyhjiötäsi ällistyttävän nopeasti. Elämä on arvaamaton ja aina liikkeessä.

• Anonyymi

Sinä kyllä olet jollain tavalla oikeassa. Sitä vaan itsekin aluksi vastustaa, että ei sitä tyhjiötä saa täyttää kukaan muu. Mutta ehkä elämä näyttää tietä.

• Anonyymi

Itselläni on just tuo tilanne. Tyhjältä tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä kyllä olet jollain tavalla oikeassa. Sitä vaan itsekin aluksi vastustaa, että ei sitä tyhjiötä saa täyttää kukaan muu. Mutta ehkä elämä näyttää tietä.

Ehkä jollain tavalla joo, mulla on se tyhjiö tossa vieressä kaverina, ollut kohta pari vuotta. Ja oikeastaan vasta alan itse suostumaan siihen, että sitä tyhjiötä saa, voi ja pitää täyttää. Palstalla voi täyttää pienen osan siitä, toistaiseksi, se on yksi mahdollinen asia.

• Anonyymi

Jäljellä ikävä ja kaipaus ja lisäksi ihmetys

• Anonyymi

Niin, mutta ei niiden kanssa voi ikuisesti märehtiä. Jossain vaiheessa on vaan keksittävä muuta tilalle.

• Anonyymi

Kuka on poissa?

• Anonyymi

Se ketä kukin täällä kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ketä kukin täällä kaipaa.

No ei se siltä ihan aina näytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se siltä ihan aina näytä.

Minä kirjoitinkin, että sitten kun. Ei hän vielä ole poissa multakaan. Mutta ennakoin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitinkin, että sitten kun. Ei hän vielä ole poissa multakaan. Mutta ennakoin vaan.

Tiedät siis, että hän tulee olemaan poissa? Syystä että?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät siis, että hän tulee olemaan poissa? Syystä että?

Ei taida rakastaa mua siten, että jäisi elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida rakastaa mua siten, että jäisi elämääni.

Vaikea sanoa, kun ei tiedä tapausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun ei tiedä tapausta.

Vaikea se on mullekin, kun en ole kysynyt. Mutu tuntumalla näin.

• Mä ajattelen, että hänellä on siihen oikeus. Olla poissa, olla missä itse haluaa olla. Onhan kaipaaminen sellaista räytymistä, tuuleen huutelua. Mutta ehkä se kaipauskin joskus sitten vaan asettuu ja helpottuu. Eikä enää mieti jatkuvasti, että jotain puuttuu kun hän on ulottumattomilla?

• Anonyymi

Tietysti toisella on oikeus mennä minne menee. Kaikilla on. Tässä mietitäänkin miten se joka jää, jatkaa elämäänsä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tietysti toisella on oikeus mennä minne menee. Kaikilla on. Tässä mietitäänkin miten se joka jää, jatkaa elämäänsä.

Tiet eroaa? Täytyy vaan koittaa pärjätä ja ajatella, että jos toinen on onnellinen jossain muualla, niin sekin on hyvä asia.

Kuka mitenkin selviytyy. Mä tykkään ajatella juuri noin, että ihminen josta välitän kun hän on onnellinen, mäkin oon. Vaikka me ei oltais yhdessä. Mulle tulee siitä silti hyvä olo, toisen onnesta. Koska sitä onneahan mäkin hälle nimenomaan toivoisin ja pyrkisin tarjoomaan yhdessä ollessakin, sen minkä pystyisin.

• cuteandhandsomeboy
        Bätääs kirjoitti:

Tiet eroaa? Täytyy vaan koittaa pärjätä ja ajatella, että jos toinen on onnellinen jossain muualla, niin sekin on hyvä asia.

Kuka mitenkin selviytyy. Mä tykkään ajatella juuri noin, että ihminen josta välitän kun hän on onnellinen, mäkin oon. Vaikka me ei oltais yhdessä. Mulle tulee siitä silti hyvä olo, toisen onnesta. Koska sitä onneahan mäkin hälle nimenomaan toivoisin ja pyrkisin tarjoomaan yhdessä ollessakin, sen minkä pystyisin.

Kaikki on mahdollista, vaikka sitä ei aina uskoisi. Minusta ainakin tuntuu sille.

• cuteandhandsomeboy kirjoitti:

Kaikki on mahdollista, vaikka sitä ei aina uskoisi. Minusta ainakin tuntuu sille.

Yym, voi olla.

• Anonyymi

Kaikki me mennään. Ollaan pois joltakin toiselta. Elämä on kiertokulkua. Siinä pyöriessä taas kohdataan ja taas erotaan. Niin kauan kuin maailmankaikkeus pyörii,pyöritään mekin. Niin kauan mikään ei ole lopullista. Et ole sen erityisemmässä siteessä häneen kuin muihinkaan. Kaikki ollaan siteissä kaikkeen. Kaikki ollaan täällä maanpäällä yhtä. Äitejä isiä siskoja veljiä koiria kissoja. Tämän kun ymmärtäisimme. Tulemme ymmärtämään.

• Anonyymi

Minä olen jo ilman häntä (naista). Elän kuin ei minusta ollenkaan välittäisi mutta myös siinä toivossa, että välittää. Kumpi on totta? Se selviää joskus. En laske elämääni sen varaan että hän kaipaa enkä sen että eläisimme täällä ikuisesti.

• Anonyymi

Noin tässä käy vaikka kaikki muu paitsi Elämä on turhaa.

• Anonyymi

On tämä muutenkin turhaa.

• Anonyymi

Sitä pelkään jo ajatuksena, muuten olisin jo itse lähtenyt muualle. Jotakin hänessä on niin...ainutlaatuista, toista hänenlaistaan en tule koskaan kohtaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      2529
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      2175
    3. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1512
    4. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      123
      1259
    5. Marin jälleen poliittisia irtopisteitä keräämässä, matkusti Ukrainaan

Saamme varmasti kuvasarjoja liikuttuneesta Marinista itkemässä ja surkuttelemasta ukrainalaisia. Loistava tilaisuus taas kerätä itselleen
      Maailman menoa
      370
      888
    6. Varoituksen sana

Älkää satuttako sitä ihmistä ketä rakastatte. Jos niin teette, edessä on katumuksen täyteinen pitkä yksinäisyys. Itsellä se varmaan jatkuu koko loppue
      Ikävä
      70
      815
    7. Tampereen sanna lähti lomalle Ukrainaan

Suomessakin olisi asioita hoidettavana, ja siellä vaan ulkomailla patsastelee. Milloin on seuraavat eduskuntavaalit? Valtion velkaantumisen on loputt
      Tampere
      221
      769
    8. Mies eikä me voitas nähdä

viikonloppuna? :) ai niin ootko muuten varattu?
      Ikävä
      108
      740
    9. Tekis mieli kertoa

Miten pahalta tää on tuntunut ja mitä mietin mut en uskalla ottaa riskiä että sattuu vaan yhä enemmän. Ei näille tunteille voi mitään. Olisin vaan toi
      Ikävä
      28
      729
    Aihe