josta tunnistaisin sut edelleen. Olet joskus osannut. Että uskaltaisin rakastaa sua irl.
Voitko mies laittaa yhden tunnisteen
33
664
Vastaukset
- AnonyymiKuka haluaa rakastaa ketä? - AnonyymiMinä haluan rakastaa t miestä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minä haluan rakastaa t miestä. Mene ja rakasta sitten 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mene ja rakasta sitten Ei toista mennä rakastamaan tuosta vaan. Ei se ole noin helppoa, että mene ja tee. 

- AnonyymiKuusi vuotta jo. - AnonyymiEi se osu tänne. Liian pitkä aika. 
- AnonyymiKuusi on. Entä viime näkemisestä ? 
- AnonyymiKuusi vuotta on pitkä aika. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuusi on. Entä viime näkemisestä ? Tänään. 

- AnonyymiPari vuotta reilukin aikaa nainen, kun usein nähtiin. Sitten ei ollakaan nähty kuin yhden kerran sattumalta. Ei olla seurusteltu. En usko, että muistat enää minua. m>n - AnonyymiOlen nähnyt häntä aika usein lähiaikoinakin. 
- AnonyymiMistä sinä voit sen tietää että muistaako hän sinut? 

- AnonyymiOk kävisikö vaikka syyskuu? - AnonyymiNo ei. Mulla tulee hänestä ennemmin mieleen moni muu kuukausi. 

- AnonyymiYksi hyvä tunniste mielestäni on että olen luonteeltani aika rauhallinen. - AnonyymiSiltä hänkin vaikuttaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Siltä hänkin vaikuttaa. Toinen hyvä tunniste on että olin myös liikunnallinen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toinen hyvä tunniste on että olin myös liikunnallinen. Ei se ole edes tunniste. Pitkä, liikunnallinen, etukirjain?? ei. 
 Tunniste on jokin mitä vain te kaksi tajuatte. Kaikilla on jotain yhteistä, jos on tekemisissä edes vähän.

- AnonyymiOon aika pitkä - AnonyymiSivusta 
 Mun mielitietty on aika pitkä. Sopis mun mielitiettyyn.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sivusta 
 Mun mielitietty on aika pitkä. Sopis mun mielitiettyyn.Ja niin on munkin mielitietty aika pitkä nainen 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja niin on munkin mielitietty aika pitkä nainen Määrittele aika pitkä nainen. 
 T. nainen
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Määrittele aika pitkä nainen. 
 T. nainenNo hän on selvästi keskiarvoa pidempi. Aika pitkä on ehkä huonosti sanottu, pitkähän hän on. Veikkaan, että noin 180 cm 

- AnonyymiLaitoin viestin sinulle noin 4 kk sitten. 
- AnonyymiTietysti, ajatusteni ja sydämeni pysyväisasuttaja, jota niin mietenkin ja päätin heittää viestillä Sulle. 
 Tekisi mieli lähteä kesälomalla käymään sitä luontoihmettä katsomaan. Lähtisitkö mukaan, jos pääsisit, vaikka Sulla taitaa kuitenkin pukata työtä kesälle? Toisaalta kaiken järjen mukaan Sullakin on kai lomaa... eller hur?
 No, molempi parempi Sulle tietysti! Mutta vien Sua sitten sydämessäni matkassa ainakin mukana, jos yksin pitää matkata.
 Hyvää yötä ja kauniita unia, Sulle rakas (nainen isolla N:llä)! Olet rakas&tärkeä!😘- AnonyymiKuka olet kirjoittelet paljon hänelle naiselle entä kuka hän on 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuka olet kirjoittelet paljon hänelle naiselle entä kuka hän on Luuletko, että kirjoitan tähän hänen nimensä? Älä nyt viitsi edes... 
 Hän (nainen!) tunnistaa kyllä itsensä henkilöksi, jolle kirjoitan. Soooooooooo iha vuorevarmaaaaaa!!!
 -KVKV:lta

- AnonyymiKyllä se joskus tulee vastaan tai vahingossa kysyy jotain jotakin kautta ... - AnonyymiKuka mies nainen vai? Mistä noin päättelet 
- AnonyymiEn nyt ihan ymmärrä kommenttiasi. Eikä kukaan ole hän tai sitten hän ei enää halua. Ei täällä kukaan edes ymmärrä tätä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En nyt ihan ymmärrä kommenttiasi. Eikä kukaan ole hän tai sitten hän ei enää halua. Ei täällä kukaan edes ymmärrä tätä. Laita jotain mistä hän voisi tunnistaa itsensä... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Laita jotain mistä hän voisi tunnistaa itsensä... Täällä on tänään tosi typerää porukkaa. Olin itse tavallista enemmän ja vasta huomasin mitä tyyppejä täällä nykyisin käy. En laita tänään. Otetaan uusiksi joku toinen päivä. 

- AnonyymiJjj 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321