Tunnen itseni. En voi vaan jatkaa elämääni tietämättä, jos säkin tykkäisit.
Vaikka en välttämättä halua tietää, jos et tykkää.
Olisin ihan varmasti laittanut jo koronan aikaan, jos olisi ollut numero.
Anteeksi pyydän jo näin etukäteen, jos se ei ole toivottua.
Mutta mikä minä luonnolleni voin?
Tiedän että tuun laittamaan sulle viestiä
19
569
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä sille voi luonnolleen. :) luonto on kaunis ja yhteinen. :)
- Anonyymi
Luonto on parhaimmillaan tähän aikaan vuodesta kun alkaa vihertää. Luonto herää uuteen.
Olisi hyvä aika aloittaa suhdekin nyt :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto on parhaimmillaan tähän aikaan vuodesta kun alkaa vihertää. Luonto herää uuteen.
Olisi hyvä aika aloittaa suhdekin nyt :)Vielä olisi kauniin vihreää ilman hyttysiä! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä olisi kauniin vihreää ilman hyttysiä! :)
Hyttysiä, paarmoja ja tukalaa hellettä luvassa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyttysiä, paarmoja ja tukalaa hellettä luvassa :)
Palstalla on turvallista olla. Ei häiritse hyttyset paitsi välillä saattaa kuulua ininää. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on turvallista olla. Ei häiritse hyttyset paitsi välillä saattaa kuulua ininää. :D
Viihtyisin kyllä paremmin ihan muualla hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihtyisin kyllä paremmin ihan muualla hänen kanssaan.
Eiköhän me kaikki niin tehtäisi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.
Se pitäisi tehdä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitäisi tehdä nyt.
Luonto on niin kaunis verrattuna tähän palstaan. :)
- Anonyymi
Laita ihmeessä. Olis ihana saada viesti. Kentältä sut näin (jos olisit vaikka hän).
- Anonyymi
Mistä kentältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kentältä?
Urheilukentältä.
- Anonyymi
No ei se mitään, luontonsa mukaanhan täällä itsekukin, vaikka mielipuolista tuppaa enimmäkseen olemaan. Täydellisyys sitten harvoille viisaille. Selviytymäänhän tänne on ensisijassa tultu, ja sitä ei keskeneräisyys avita tipan tippaa.
- Anonyymi
Kyllä vaan tykkään. En voi unohtaa niitä hetkiä keittiön pöydällä.
- Anonyymi
Hmm minkä keittiö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm minkä keittiö
Tämä ei ollut aloittajan kommentti.
- Anonyymi
Oletko se maataloustuki emäntä?
- Anonyymi
No en taida olla. Ihan kaupungista tulee nämä viestit.
- Anonyymi
Miks tykkäämisviestiä pitäis anteeks pyytää. Sehän nostattaa toisen itsetuntoa, vitsi mä oon näin haluttu ja tuo positiivista energiaa. Toista se olis saada ilkeitä viestejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p3904627Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"
Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit703398- 1051902
Meidän Hanko
Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h1261643Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa
Mahtaakohan joku huolia?791531Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t1661371Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä450936- 92874
Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.
Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne233836- 24825