Olen ihastunut plussapalloon

Anonyymi

Mitä ihmettä teen?

96

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et tietenkään mitään. Palstalaiset eivät tee mitään, vain jaarittelevat palstalla.

    • Anonyymi

      😜😜🤗🤗

    • Anonyymi

      Haluaisitko pomppia kaivattusi päällä?

    • Anonyymi

      Ootko miettinyt, jos vaihtaisit S-kauppaan ja unohtaisit plussat?
      Se auttaisi vaivoihisi ja saattaa olla halvempikin.

    • Anonyymi

      Ostelet kaikkee ihan perkeleesti.

    • Anonyymi

      Pallot on kivoja.

    • Anonyymi

      Vingutat plussakorttia, niin alkaa tulee lisää palloja.

    • Plop plop plop.

      • Anonyymi

        Olen sanaton...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanaton...

        Heh. Muistin mainoksesta. :D


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Heh. Muistin mainoksesta. :D

        Muistan myös plussa mainoksen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan myös plussa mainoksen :)

        Joo nuo jää helposti mieleen, kuten elämä on Dna:n mainoksestakin. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Joo nuo jää helposti mieleen, kuten elämä on Dna:n mainoksestakin. :)

        Jotain muutakin minulle on jäänyt mieleen, kuin pelkät mainokset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain muutakin minulle on jäänyt mieleen, kuin pelkät mainokset.

        Tarkkaan kuunnellut sitten. :)

        Itse katselen telkkaria nykyään hyvin harvoin. Ei oikein ole ohjelmaa mikä koukuttais.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Tarkkaan kuunnellut sitten. :)

        Itse katselen telkkaria nykyään hyvin harvoin. Ei oikein ole ohjelmaa mikä koukuttais.

        Sinä olet jäänyt mieleeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet jäänyt mieleeni.

        Minä? :)

        Oho. Mistä minä olen mieleesi jäänyt?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Tarkkaan kuunnellut sitten. :)

        Itse katselen telkkaria nykyään hyvin harvoin. Ei oikein ole ohjelmaa mikä koukuttais.

        Minulla on telkkarin katselu myös aika vähäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on telkkarin katselu myös aika vähäistä.

        Meneekö sullakin niin, että helpommin tulee kurkittua nettiin kun telkkariin?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Meneekö sullakin niin, että helpommin tulee kurkittua nettiin kun telkkariin?

        Netti vie voiton. YouTube on minulle kuin telkkari.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Meneekö sullakin niin, että helpommin tulee kurkittua nettiin kun telkkariin?

        YouTubesta tulee paljon katsottua videoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netti vie voiton. YouTube on minulle kuin telkkari.

        Aikalailla sama, viihdyn keskusteluissa ja youtubella. Irl olenkin mielummin jonkinlainen erakko. Maailman hektisyys uuvuttaa. Kaikilla on loputon kiire ja mä kun mielummin kulkisin rauhassa ja fiilistelisin rauhassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        YouTubesta tulee paljon katsottua videoita.

        Katsotko jotain tiettyä, kuten musiikkia tms? Vai vähän kaikkea mitä mieleen tulee?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Aikalailla sama, viihdyn keskusteluissa ja youtubella. Irl olenkin mielummin jonkinlainen erakko. Maailman hektisyys uuvuttaa. Kaikilla on loputon kiire ja mä kun mielummin kulkisin rauhassa ja fiilistelisin rauhassa.

        Voin Samaistua sinuun. Olen myös tietyllä tavalla erakko. Olen sitä mieltä että mihinkään ei ole kiire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin Samaistua sinuun. Olen myös tietyllä tavalla erakko. Olen sitä mieltä että mihinkään ei ole kiire.

        Maailma on muuttunut kahden vuoden aikana liikaa.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Katsotko jotain tiettyä, kuten musiikkia tms? Vai vähän kaikkea mitä mieleen tulee?

        Katson lähinnä vanhoja harvinaisia tv pätkiä, mitä on vaikea löytää mistään. 1980-2000 luvun mainoksia myös katson. Voin kertoa että kuuntelen niin monipuolisesti musiikkia. Sieltä täältä tuolta mitä mieleen tulee.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Katsotko jotain tiettyä, kuten musiikkia tms? Vai vähän kaikkea mitä mieleen tulee?

        Katselen myös muita videoita laidasta laitaan, mutta pääsääntöisesti vanhaa.
        Live-Streamit on myös listalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin Samaistua sinuun. Olen myös tietyllä tavalla erakko. Olen sitä mieltä että mihinkään ei ole kiire.

        Joo, nykyaika tuntuu jokseenkin vieraalta tai vierastettavalta. Mihin kaikki oikein pyrkii sillä juoksemisella ja multitaskaamisella? Ennenaikaiseen hautaan, burn outtiin?

        Mä viihdyn hyvin alkeellisissakin paikoissa, kunhan saan itse touhuta arkeni eikä tarvitse juosta kieli pitkänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on muuttunut kahden vuoden aikana liikaa.

        On kyllä ja jo sitä ennenkin hirveetä suorituskeskeisyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katson lähinnä vanhoja harvinaisia tv pätkiä, mitä on vaikea löytää mistään. 1980-2000 luvun mainoksia myös katson. Voin kertoa että kuuntelen niin monipuolisesti musiikkia. Sieltä täältä tuolta mitä mieleen tulee.

        Aa, sieltä varmasti löytyy mielenkiintoisia pätkiä, vaikka jotain on poistettukin koska jotkut loukkaa jotakuta. Itse katson vähän mitä mieleen juolahtaa ja musiikkia myös laidasta toiseen. Aina löytää jotain uuttakin. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Katsotko jotain tiettyä, kuten musiikkia tms? Vai vähän kaikkea mitä mieleen tulee?

        Tv-sarjoja myös tykkään katsoa. Salkkareita olen katsonut ties kuinka pitkään. 2000 luvulta
        asti. Vanhoja jaksoja ja videoita tulee silloin tällöin katsottua jotka liittyvät
        kyseiseen sarjaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katselen myös muita videoita laidasta laitaan, mutta pääsääntöisesti vanhaa.
        Live-Streamit on myös listalla.

        Oukei. Meillä muksut katselee jotain streameja. Joku selostaa kameran edessä. Mulle ne on jääneet vähän vieraiksi.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Aa, sieltä varmasti löytyy mielenkiintoisia pätkiä, vaikka jotain on poistettukin koska jotkut loukkaa jotakuta. Itse katson vähän mitä mieleen juolahtaa ja musiikkia myös laidasta toiseen. Aina löytää jotain uuttakin. :)

        Joo löytyy paljon ja ajan saa kulumaan videoiden parissa. Eräs tekijänoikeustaho on ilmiantanut videoita paljon YouTubesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tv-sarjoja myös tykkään katsoa. Salkkareita olen katsonut ties kuinka pitkään. 2000 luvulta
        asti. Vanhoja jaksoja ja videoita tulee silloin tällöin katsottua jotka liittyvät
        kyseiseen sarjaan.

        Salkkarit on jäänyt multa väliin, mutta sehän on tullut jo ikuisuuden. Alussa seurasin jonkun aikaa, kuten Emmerdaleakin. Sitten kun hahmoja alkoi vaihtua tyssäsi mielenkiintoni.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Joo, nykyaika tuntuu jokseenkin vieraalta tai vierastettavalta. Mihin kaikki oikein pyrkii sillä juoksemisella ja multitaskaamisella? Ennenaikaiseen hautaan, burn outtiin?

        Mä viihdyn hyvin alkeellisissakin paikoissa, kunhan saan itse touhuta arkeni eikä tarvitse juosta kieli pitkänä.

        Olen miettinyt että mikä on tälläkin hetkellä kaiken tarkoitus. Uutisia ei kykene
        katsomaan tai lukemaan. Olen tehnyt päätöksen että se on paras ratkaisu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo löytyy paljon ja ajan saa kulumaan videoiden parissa. Eräs tekijänoikeustaho on ilmiantanut videoita paljon YouTubesta

        Ok. Niitäkin siis joku tosiaan ruotii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt että mikä on tälläkin hetkellä kaiken tarkoitus. Uutisia ei kykene
        katsomaan tai lukemaan. Olen tehnyt päätöksen että se on paras ratkaisu.

        Pelkkää sotaa... Raskasta.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Aa, sieltä varmasti löytyy mielenkiintoisia pätkiä, vaikka jotain on poistettukin koska jotkut loukkaa jotakuta. Itse katson vähän mitä mieleen juolahtaa ja musiikkia myös laidasta toiseen. Aina löytää jotain uuttakin. :)

        Olen marraskuusta 2006 alkaen katsonut sieltä videoita teinipoikana. Silloin se ei ollut vielä
        kaupallinen brändi. Piti osata englantia tai muita kieliä jos sitä käytti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen marraskuusta 2006 alkaen katsonut sieltä videoita teinipoikana. Silloin se ei ollut vielä
        kaupallinen brändi. Piti osata englantia tai muita kieliä jos sitä käytti.

        Nythän se on kaupallinen ihan ärsyttävyyteen astikin. Se kypsyttää välillä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        On kyllä ja jo sitä ennenkin hirveetä suorituskeskeisyyttä.

        Sanoisin että vuodesta 2015 lähtien alkoi maailma muuttumaan toiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Salkkarit on jäänyt multa väliin, mutta sehän on tullut jo ikuisuuden. Alussa seurasin jonkun aikaa, kuten Emmerdaleakin. Sitten kun hahmoja alkoi vaihtua tyssäsi mielenkiintoni.

        Olen monta kertaa ajatellut lopettaa sarjan katsomisen. Tänä vuonna vielä yritin. mutta ajattelin että nämä juonikuviot on nähty vuosien varrella monta kertaa. Kaikki Ismon ja Sepon repliikit on kuolemattomia.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Nythän se on kaupallinen ihan ärsyttävyyteen astikin. Se kypsyttää välillä.

        Kaikki potenttiaalinen materiaali hukkuu kaiken muun sekaan. Mutta hyvä sinänsä että
        tubettajatkin saavat palkkansa jotenkin, jos kokevat sen ainoaksi hyödylliseksi elinkeinoksi.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Pelkkää sotaa... Raskasta.

        Sitä juuri liian raskasta.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Nythän se on kaupallinen ihan ärsyttävyyteen astikin. Se kypsyttää välillä.

        Ja kokoajan ladataan lisää joka minuutti sellaisia videoita mitä ei jaksa klikata.
        Ärsyttäviä clickbaitteja.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ok. Niitäkin siis joku tosiaan ruotii.

        TTVK ilmiantaa videoita YLEN:n pyynnöstä. MTV3 ja Nelonen ei kait välitä, kun ovat kanavia jotka pyörivät mainosten varassa.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ok. Niitäkin siis joku tosiaan ruotii.

        Se on tekijänoikeustaho joka valvoo tekijänoikeuksia.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Oukei. Meillä muksut katselee jotain streameja. Joku selostaa kameran edessä. Mulle ne on jääneet vähän vieraiksi.

        Jonkin verran niitä katson ja niistä tulee maikkarin tv chatit mieleen jossa luetaan viestejä.
        Aikoinaan tosin viivettä oli enemmän koska viestit naputeltiin näppäimistöllä, ja viestejä oli jonossa valtavasti.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Minä? :)

        Oho. Mistä minä olen mieleesi jäänyt?

        Olen sinut joskus kauan sitten viimeksi nähnyt, mutta siitä on aikaa.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Minä? :)

        Oho. Mistä minä olen mieleesi jäänyt?

        Anteeksi kun en huomannut aiemmin tätä viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kun en huomannut aiemmin tätä viestiä.

        Ei haittaa. Mäkin käyn välillä muualla tässä, millon pyykkien parissa milloin muksujen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinut joskus kauan sitten viimeksi nähnyt, mutta siitä on aikaa.

        Okei. Vanha kuvakin tuo. En viitsi tänne uudempia laittaa enää, kun ei tartte tunnistaa. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ei haittaa. Mäkin käyn välillä muualla tässä, millon pyykkien parissa milloin muksujen. :)

        Samaa ajattelen myös että muutakin pitää välillä tehdä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Okei. Vanha kuvakin tuo. En viitsi tänne uudempia laittaa enää, kun ei tartte tunnistaa. :)

        Ok. Muistin että sinulla oli vaaleat hiukset ennen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Muistin että sinulla oli vaaleat hiukset ennen.

        Luonnostaan olenkin vaaleahko. En kuitenkaan brunette.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Luonnostaan olenkin vaaleahko. En kuitenkaan brunette.

        Anteeksi ymmärsin väärin.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Luonnostaan olenkin vaaleahko. En kuitenkaan brunette.

        Mutta tunnistin sinut profiilikuvasta kuitenkin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tunnistin sinut profiilikuvasta kuitenkin :)

        Vaikka kuva onkin vanha.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Luonnostaan olenkin vaaleahko. En kuitenkaan brunette.

        Minun hiukset on väriltään vaaleanruskeat.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Luonnostaan olenkin vaaleahko. En kuitenkaan brunette.

        Anonyymi kirjoitti:
        Mutta tunnistin sinut profiilikuvasta kuitenkin :)

        Vaikka kuva onkin vanha.
        Kirjoitin tuon itse.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Okei. Vanha kuvakin tuo. En viitsi tänne uudempia laittaa enää, kun ei tartte tunnistaa. :)

        Ymmärrän hyvin että laitoit profiilikuvaksi, sen kuvan jonka halusit.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ei haittaa. Mäkin käyn välillä muualla tässä, millon pyykkien parissa milloin muksujen. :)

        Odotan että palaat takaisin... Tultiin niin hyvin juttuun, sinun kanssa on mukava
        jutella :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun hiukset on väriltään vaaleanruskeat.

        Oukkidoukki. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Oukkidoukki. :)

        Lyhyet mutta ei pitkät. Parturissa käynnin jälkeen aika hyvännäköiset ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyet mutta ei pitkät. Parturissa käynnin jälkeen aika hyvännäköiset ;)

        Sulla on ilmeisen hyvä parturi. :)

        Mä leikkaan itse hiukseni.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Sulla on ilmeisen hyvä parturi. :)

        Mä leikkaan itse hiukseni.

        On hän ihan hyvä parturi. Korona aikana olen leikannut hiukseni itse,
        lopputulos on suunnilleen sama, vaikka ei ole koulutusta niin silti osaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Sulla on ilmeisen hyvä parturi. :)

        Mä leikkaan itse hiukseni.

        Aina kun leikkaan hiuksiani niin mietin että mitä tästä tulee, mutta onnistun aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hän ihan hyvä parturi. Korona aikana olen leikannut hiukseni itse,
        lopputulos on suunnilleen sama, vaikka ei ole koulutusta niin silti osaan.

        Juu, riippuu mimmonen hiusmalli on. Lyhyitä malleja kuten siili on helppo leikata. Ja pidempiä taas vähän latvoista siistiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun leikkaan hiuksiani niin mietin että mitä tästä tulee, mutta onnistun aina.

        Harjoitus tekee mestarin? :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Juu, riippuu mimmonen hiusmalli on. Lyhyitä malleja kuten siili on helppo leikata. Ja pidempiä taas vähän latvoista siistiä.

        Latvoista on pakko siistiä, ei ole ihan helppo juttu. Jotain saan kuitenkin aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Latvoista on pakko siistiä, ei ole ihan helppo juttu. Jotain saan kuitenkin aikaan.

        On varmaan peili apuna?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Harjoitus tekee mestarin? :)

        Näin uskon :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        On varmaan peili apuna?

        Pakko olla ei muuten onnistu.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        On varmaan peili apuna?

        Tykkäätkö että tietokone on malliltaan kannettava, tai pöytäkone?. Vai onko tablettitietokone sopiva?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö että tietokone on malliltaan kannettava, tai pöytäkone?. Vai onko tablettitietokone sopiva?

        Kaikki käy. Mitä sattuu tarjolla olemaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Kaikki käy. Mitä sattuu tarjolla olemaan.

        Ok. Tykkään pöytäkoneista, on minulla kannettava ollut mutta ei ole enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Tykkään pöytäkoneista, on minulla kannettava ollut mutta ei ole enää.

        Jeps. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Jeps. :)

        Tykkäätkö kissoista vai koirista? Itse en ole varma mutta ehkä kissoista tykkään, koiristakin jollain tavalla pidän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö kissoista vai koirista? Itse en ole varma mutta ehkä kissoista tykkään, koiristakin jollain tavalla pidän.

        Molemmista.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Molemmista.

        Ok.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Molemmista.

        Kaipaatko täällä jotakuta?. Minä kaipaan ):


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Molemmista.

        En tiedä tunnistatko minua ollenkaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaatko täällä jotakuta?. Minä kaipaan ):

        No oma kaipaus on hieman helpottanut, muuttanut muotoaan. Enimmäkseen taidan eläytyä muiden kirjoituksiin jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tunnistatko minua ollenkaan?

        Jotain tutunoloista sinussa on, mutten ole varma oletko tuttu kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No oma kaipaus on hieman helpottanut, muuttanut muotoaan. Enimmäkseen taidan eläytyä muiden kirjoituksiin jo.

        Minustakin tuntuu samalta, mutta kaipaus ei ole muuttanut muotoaan.
        Tunnistin sinut. Olisin jokatapauksessa kertonut että minulla on tunteita sinua kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tuntuu samalta, mutta kaipaus ei ole muuttanut muotoaan.
        Tunnistin sinut. Olisin jokatapauksessa kertonut että minulla on tunteita sinua kohtaan.

        Mistä sitten tunnet minut?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Mistä sitten tunnet minut?

        Asuttiin samaan aikaan yhdessä paikassa 2017-2019. Aallossa uskon että muistat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asuttiin samaan aikaan yhdessä paikassa 2017-2019. Aallossa uskon että muistat.

        Olen asunut tuolloin täällä missä nytkin, Lahdessa. :)


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Olen asunut tuolloin täällä missä nytkin, Lahdessa. :)

        En tiedä olitko Satakunnasta alunperin kotoisin.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Olen asunut tuolloin täällä missä nytkin, Lahdessa. :)

        Olet yhtä kaunis kuin eräs nainen joka ihastui minuun joskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olitko Satakunnasta alunperin kotoisin.

        En ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet yhtä kaunis kuin eräs nainen joka ihastui minuun joskus.

        Kiitos. Ollut joskus. Ikä tekee tehtävänsä.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Jotain tutunoloista sinussa on, mutten ole varma oletko tuttu kuitenkaan.

        Etunimeni alkaa T:llä jossa on neljä kirjainta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etunimeni alkaa T:llä jossa on neljä kirjainta.

        En tunne. Ei sano mitään mikä nimi voisi olla.


    • Anonyymi

      Päästä siitä ilmat pihalle.

    • Eihän tuo nyt ole esim. kenkäfetissiä kummempi juttu.

    • Anonyymi

      Pomppi pomppi piikku omena

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe