Tietysti uskallan ehdottaa sulle mies vaikka mitä

Anonyymi

kasvotusten tai viestillä. Laitat vaan viestiä ensin, jossa kerrot kuinka rakastat mua ja minä hoidan kaiken sen jälkeen :)

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keneltä kelle?🍀

• Anonyymi

Multa yhdelle. Sille vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa yhdelle. Sille vaan.

Laita jokin tunniste jonka vain sinä ja sinun "hän" tunnistatte. Viestit jos niitä on tai kokemukset yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita jokin tunniste jonka vain sinä ja sinun "hän" tunnistatte. Viestit jos niitä on tai kokemukset yms.

Eikö siinä jo ollut? Vai onko dementia iskenyt? Tai siis oletko joku muu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siinä jo ollut? Vai onko dementia iskenyt? Tai siis oletko joku muu?

Muu muu muumilaaksoon senkin piisami 💕🍀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muu muu muumilaaksoon senkin piisami 💕🍀

En ole kirjoitellut nyt tänne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kirjoitellut nyt tänne..

Miks et? Etkö tykkää minusta? 😔

• Anonyymi

Ei ole mulle, koska hän ei ole vastannut lähettämääni viestiin mitään. J...

• Anonyymi

Joo, ei mene tämä jiille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei mene tämä jiille.

Ei niin eikä mikään muukaan ole mennyt aikoihin. Sormuskin sormessa kimmelsi kuvassa. Joten hei hei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin eikä mikään muukaan ole mennyt aikoihin. Sormuskin sormessa kimmelsi kuvassa. Joten hei hei.

En se minä ole. Ei ole sormusta enkä ketään J ole kaivannut koskaan. Hän on joku muu.

• Anonyymi

Saapuiko viesti koskaan perille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saapuiko viesti koskaan perille?

Kyllä se perille meni. Siihen ei haluttu vastata. Se viesti meni ig:ssä reilu 4 kk sitten.

• Anonyymi

Huoh, taas kuulostaa tosi huonolta suhteen alulta toi ap:n viesti. Riittää kun toinen sanoo, että rakastaa ja hän tekee kaikki hommat sen jälkeen.

• Anonyymi

Niin, se olikin leikkiä siitä kuinka en meinaa uskaltaa. En oleta hänen oikeasti niin tekevän. Tiedän että on itse uskallettava, jos jotain haluaa. Minä haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, se olikin leikkiä siitä kuinka en meinaa uskaltaa. En oleta hänen oikeasti niin tekevän. Tiedän että on itse uskallettava, jos jotain haluaa. Minä haluan.

No niinpä tietysti. Sulle rakkaus on vaan leikkiä. Kaikille se ei sitä oo ja sydänsurut voi olla murskaavia. Mitäs jos siirtyisit leikkipuistoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä tietysti. Sulle rakkaus on vaan leikkiä. Kaikille se ei sitä oo ja sydänsurut voi olla murskaavia. Mitäs jos siirtyisit leikkipuistoon.

Pitäiskö sinun itse siirtyä leikkipuistoon jos perustat oman elämäsi asiat joihinkin anonyymien kirjoittamiin provoihin ja kehtaaat sitä kautta syyllistää jotain ihmistä kenellä ei ole luultavasti hajuakaan koko asiasta. Ottakaa itse vastuu tulkinnoistanne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sinun itse siirtyä leikkipuistoon jos perustat oman elämäsi asiat joihinkin anonyymien kirjoittamiin provoihin ja kehtaaat sitä kautta syyllistää jotain ihmistä kenellä ei ole luultavasti hajuakaan koko asiasta. Ottakaa itse vastuu tulkinnoistanne

Ohhoh, joku veti herneet oikeen kunnolla nenuun. Ite lasketaan leikkiä, mutta muiden leikin laskua ei ummarreta. Leikkipuisto vois kyllä kasvattaa sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh, joku veti herneet oikeen kunnolla nenuun. Ite lasketaan leikkiä, mutta muiden leikin laskua ei ummarreta. Leikkipuisto vois kyllä kasvattaa sua.

En ole sama kommentoija jolle vastasit enkä aloittaja, olet selvästi luulosairas. Miksen saisi suuttua sen ihmisen puolesta jota kohtaan käyt jotain naurettavaaa elämysmatkaa ja kiukuttelet hänelle ja ehkä mahdollisesti uhriudut muille miten sinut on jätetty yksin lehdelle soittelemaan. Oksettavaa ja hyvin misogynistista. Toivottavasti et pääse kyseisen ihmisen puheille johon jotain tuntemattomien kirjoituksia projisoit ja noilla pohjilla siitä tuskin mitään hyvää seuraisi. Itse en katsoisi kovin kauaa kun joku uuno tulee syyttelemään olemattomista asioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on tosi huono mieli vai ihanko synnyit hapannaamaksi. Lue mitä minä kirjoitin, tavaa ja lue vaikka ääneen. Kyllä se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut aloittaja. Selvästi huomaa että kirjoittaja vaihtui. Minä olen tässä vasta nyt. Olin poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ollut aloittaja. Selvästi huomaa että kirjoittaja vaihtui. Minä olen tässä vasta nyt. Olin poissa.

Se ikävin havainto olikin, ettei tämä ollut pelkästään trollimiehen yksinpuhelu, vaan puistattava osoitus siitä kuinka tuuliajolla jotkut muutkin ihmiset on. Hyi. Pysykää kaikista naisista hyvin kaukana tuollaiset psykot.

• Anonyymi

Miehen etunimen ensimmäinen kirjain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      463
      3784
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1964
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      746
      1836
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      85
      1198
    5. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      59
      947
    6. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      868
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      842
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      718
    Aihe