OLEN SAIRALOIDEN YLI PAINO!! 9VUOTIAS

Anonyymi

MULLA SE ELIMISTÖN AINEEN VAIHDUNTA EI OLE OLEMASSA!!!!!! ITE OLEN SITÄ YLI YLI SAIRALOIDEN PAINOA, VAIKA KUINKA...PIDÄN DIETTIÄ TAI SYÖMÄTTÄ, TURVOAN JA EN KUINKA YHTÄÄN LAITUU. EN TIEDÄ MITÄ MUN ELIMISTÖLLE TAPAHTUI VOIN LÄHELLÄ VIEDÄ HENGENI!, OLEN SAIRALAASSA HOIDOSSA. LÄÄKÄRIT ANTOI MULLE "LAIHDUTUS-LÄÄKEN" SEKI EI AUTTANU LAIHDUTAMAAN!! SIIS OIKEEESTI ONKO MULLA JOKU SAIRAUS!? OLEN LÄHELLÄ KUOLEMAAN!!!!!!!! MUA OISI LAITETTU UUTISEN TAI NETTIIN MUTT, VANEHMMANI EI HALUNU. MUN VANHEMMAN, ITKEEVÄT PAJON KUN NÄKEVÄT MUA MAKOILUNA MUA:( SUOMEN LÄÄKÄRIT EI SAANU MUSTA ILMIÄ YHTÄÄN. PAINO 294KG ja mun aineen vaihdunta mun elimistöllä ei ole olemassa!!! pituus:145cm. joshan ulkomaalaiset vastaavat jos niillä on musta mun elimistön, mikä ilmiselvää!!!!! en halua kuolla ja olen kuolemassa!!

18

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    • Anonyymi

      ei tarvii vastata. sittenkin kuolen jos voin::( turhaa vaa alkaa jos mulla se ei toimi.

    • Anonyymi

      Mä en usko attä painat 294 kiloa vaan olet lihonut entisestään ja painat 300 kg.

      • Anonyymi

        Oliko normi alatiesynnytys koska et varmasti ole mahtunut tulemaan kohdusta ulos tuon kokoisena ilman ettei äidin alapää ole revennyt kokonaan.


      • Anonyymi

        Tämä ei voi olla totta. Tuo on silkka mahdottomuus. Ei sillä että näissä jutuissa olisi ollut muutenkaan mitään järkeä.


    • Anonyymi

      No nyt on ikävä kuulla tuollainen asia.

      Maailman lihavin tutkittu vauva (= sinua ei silloin tutkittu) painoi kymmenen kuukauden ikäisenä 20 kiloa eli painoa hänellä oli tyypillisen viisivuotiaan lapsen verran. SInä painoit vielä enemmän.

      Ajattele kuitenkin positiivisesti: olet ollut maailman lihavin vauva, vaikka et ole ennätysten kirjassa, ja nyt olet maailman lihavin ikäisesi lapsi. Emme varmaan osaa kukaan sinua sen paremmin lohduttaa.

      Toivottavasti lääkärit osaavat sinut pelastaa, sillä 294 kiloa painoa on lapsella tosi paljon. Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi.

      • Anonyymi

        Positiivista on myös se, että jos tuo lapsi pysyy hengissä, hänellä on hyvät mahdollisuudet tulla maailman lihavimmaksi ihmiseksi koskaan.

        Optimismi kannattaa usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivista on myös se, että jos tuo lapsi pysyy hengissä, hänellä on hyvät mahdollisuudet tulla maailman lihavimmaksi ihmiseksi koskaan.

        Optimismi kannattaa usein.

        Mitä positiivista olisi siinä että olisi maailman lihavin ihminen? Siitä hyvästä pääsisi ehkä johonkin ennätysten kirjaan, mutta siihen se hauskuus sitten loppuisikin.


    • Anonyymi

      Kuka noihin 80v. papan tarinoihin haluaa uskoa. Sillä on pakkomielle esittää lapsia tai nuoria erikoisesti terveyspalstalla.
      Usein se esittää olevansa tyttö, 9 vuotiaasta 18 ikäiseksi.

    • Anonyymi

      Nämä provot käyvät kerta toisensa jälkeen vain älyttömämmiksi. Tässä ei ole edes yritetty saada uskottavaa tarinaa aikaiseksi.

      • Anonyymi

        Aloituksessa oli kuitenkin nyt suomalais-ulkomaalainen lisäsävy. Aloitusta on myös varsin vilkkaasti kommentoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa oli kuitenkin nyt suomalais-ulkomaalainen lisäsävy. Aloitusta on myös varsin vilkkaasti kommentoitu.

        Sinähän näitä vastaavia avauksia teet, kun olet trollaava multinikki, sellainen välituntivalvoja. Lasket myös Massiivikalorihöpöttäjän multipersoonan saamien vastausten määriä.

        Idioottikin näkee, että avaus on trollin tekemä. Trolli kerää huomioita, ja mitä hullumpi avaus, sen enemmän huomiota. Ellei huomiota saa lapsena, niin kenties aikuisena.

        Psykiatrilla olisi töitä. Asiasisältö foorumilla on nykyisin aivan sivuseikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän näitä vastaavia avauksia teet, kun olet trollaava multinikki, sellainen välituntivalvoja. Lasket myös Massiivikalorihöpöttäjän multipersoonan saamien vastausten määriä.

        Idioottikin näkee, että avaus on trollin tekemä. Trolli kerää huomioita, ja mitä hullumpi avaus, sen enemmän huomiota. Ellei huomiota saa lapsena, niin kenties aikuisena.

        Psykiatrilla olisi töitä. Asiasisältö foorumilla on nykyisin aivan sivuseikka.

        Veijo on puhunut asiasta jo pitkään! Kioskihommia.


      • Anonyymi

        Kun tyyppi katsoo olevansa ns. kaikkien aiheiden expertti, se herättää epäilyksiä. Tiedän hänen elävän parisuhteessa nuoruuden ihastuksensa kanssa.
        Jos parisuhde on kunnossa, lapsenlapset käyvät heitä moikkaamassa; miksi sitten nettiin hautautua tekemään paikkansa pitämättömiä aloituksia.
        Yritetäänkö tuolla roskan kirjoittamisella ohentaa mielenterveydellisiä ongelmia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tyyppi katsoo olevansa ns. kaikkien aiheiden expertti, se herättää epäilyksiä. Tiedän hänen elävän parisuhteessa nuoruuden ihastuksensa kanssa.
        Jos parisuhde on kunnossa, lapsenlapset käyvät heitä moikkaamassa; miksi sitten nettiin hautautua tekemään paikkansa pitämättömiä aloituksia.
        Yritetäänkö tuolla roskan kirjoittamisella ohentaa mielenterveydellisiä ongelmia?

        Pelkästään aloituksen tekstistä ei voi tehdä sellaista johtopäätöstä, että hän kuvittelisi olevansa kaikkien alojen ekspertti. Huumorin takana on usein ahdistusta, ja se pätee meihin kaikkiin. Mutta kun sinä kerran olet hänen ystävänsä, voisit pidättäytyä analysoimasta täällä hänen parisuhdeasioitaan ja mielenterveysongelmiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään aloituksen tekstistä ei voi tehdä sellaista johtopäätöstä, että hän kuvittelisi olevansa kaikkien alojen ekspertti. Huumorin takana on usein ahdistusta, ja se pätee meihin kaikkiin. Mutta kun sinä kerran olet hänen ystävänsä, voisit pidättäytyä analysoimasta täällä hänen parisuhdeasioitaan ja mielenterveysongelmiaan.

        Mikä foorumin poliisi sinä katsot olevasi ja millä oikeudella? Vai oletko joku entinen välituntia valvova äikän ope, mielenterveyshoitaja tai koulukiusattu? Multinikki multipersoona sinä ainakin olet. Jätä ihmisten kyttääminen vähemmälle ja keskity avauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä foorumin poliisi sinä katsot olevasi ja millä oikeudella? Vai oletko joku entinen välituntia valvova äikän ope, mielenterveyshoitaja tai koulukiusattu? Multinikki multipersoona sinä ainakin olet. Jätä ihmisten kyttääminen vähemmälle ja keskity avauksiin.

        Mielikuvitusnikit ja muut projektiosi ovat nyt sekaisin. Ilmankos hermostuttaa.


    • Anonyymi

      Lankeaako porukka oikeasti näin heikkotasoisiin provoihin?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe