Nato ja turkki

Anonyymi

Turkin Erdogan on pikkasen huolissaan pohjolan suvakkivaltioista...terroristien lomapaikkana pitää ja oikeessa on,eihän suomi aiokkaan sulkea rajojaan vaan kaikki halukkaat otetaan ja maksetaan ylösopito....

36

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soraäänet kuuluu asiaan, nuo ovat niitä kyberhyökkäyksiä 😁😎

      • Anonyymi

        Suomi on matujen/ Terroristien lepokoti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on matujen/ Terroristien lepokoti.

        Niinpä, he tulevat tänne nauttimaan rauhasta, sitten persut aloittivat terrorisoinnin.


    • Anonyymi

      Katos Persu on hieman toipunut Venäjän tappioista ja jaksaa taas...

      • Anonyymi

        Siis aloittaja


    • Anonyymi

      Mitäs tuosta Sakke aiko soittaa ja kysyä kuulumisia naapurilta.

      • Anonyymi

        Turkin änkyrä, vanha ukko, joutaa lepikkoonsa jo lepäämään.
        Nämä vanhat äijät ovat niitä inhottavia kähmijöitä, joka suuntaan.
        Natoon mentävä, että napsahtaa, mitä hittoa tuota vääntää.


    • Anonyymi

      Turkkia ei ois pitäny ottaa natoo,ihmisoikeuksia polkeva valtio.

    • Anonyymi

      Noo Basaarikauppias on basaarikauppias. Aina pitää yrittää vetää välistä kun siihen mahdollisuus...
      Kyllä se siitä rauhoittuu ja homma etenee suunnitellusti.

    • Anonyymi

      HUOM!!!
      Väärä palsta.

    • Anonyymi

      Turkki pistää kapuloita rattaisiin suomen ja ruotsin nato hankkeelle....mitenpä käynee?Turkki pitäs erottaa natosta

    • Anonyymi

      Kovat on vaateet erdoganilla ilta-sanomissa 10 kohdan lista jotka pitäis täyttää...heh heh...

    • Anonyymi

      Mitä te Turkkia moititte?
      Ku täältäkin aika moni matkustaa sinne lomalle.

    • Anonyymi

      Enää ei tarvitse matkustaa Turkkiin,Erdogan teki sen selväksi meille. Turkkilaiset Turkkiin!

    • Anonyymi

      Nato on puolustuslitto...erdokan aikoo hyökätä syyriaan heti kun tiedustelu on saanut hommansa hoidettua...yhdysvallat on hyökännyt useisiin maihin.....pitäisköhän naton puolustusliitto ajatusta muuttaa ...hyökkäysliitto.

    • Anonyymi

      Turkin Rinnevaara!

      • Anonyymi

        Turkin Jukka!!!!!Itsevaltiaita molemmat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkin Jukka!!!!!Itsevaltiaita molemmat!

        Käy kuin Lailalle tippuu vaaleissa!!!


    • Anonyymi

      Veronmaksajat joutuu korvaamaan itärajan yrittäjien tappioita ....75 % yrittäjien tuloista on tullut venäjän turisteilta...itärajan autoilijat on hakeneet poltoaineensa kymmeniä vuosia.venäjältä....nämäkin tappiot heille korvataan veronmaksajien pussista....

    • Anonyymi

      Turkissa on paljon Pitzan paistajia.

      • Anonyymi

        Kepun riitojen kylväjä Heikki aloitti jälleen päivän työt.


    • Anonyymi

      Mitään hyötyä ei ole ollut näistä tulijoista, rahanmenoa ja kyyneleitä vain.
      Ovat rötöstelleet täällä pienistä isoihin rikoksiin, Al i b i kertoo kuinka on päitä irrotettu Suomi-akoilta, lapsia ja mummoja raiskattu ja kaikkea mahdollista ilkeyttä tehty, halveksittu ja syljetty ja alistettu Suomen kantaväestöä - siinä kiitos siitä kun autoimme, haluavat kääntää meidät heidän "oikeaan" uskoonsa ja hunnuttaa naiset, ottaa vallan ja maamme ja tappaa sukupuuttoon suomalaiset vääräuskoiset juntit.
      Olisi kannattanut jättää kuolemaan sinne omiin maihinsa kaikki nuo tulijat.
      Kaikki maksetaan: sähkö, vesi, lämmitys, vuokra, annetaan ruokarahaa, vaaterahaa, lääkerahaa, kotoutumisrahaa, harrastusrahaa, kodinperustamisrahaa... maksetaan hammaslääkäri- ja terveydenhoitomaksut ja lääkkeet, kun kodinkone hajoaa, niin uuden ostoon voi hakea maksusitoumuslapun sosiaalista ja saa ostaa parasta mallia, televisiot ja muut viihdelaitteet maksetaan myös, samoin lasten urheiluvarusteet, polkupyörät, bussiliput, aivan kaikki.
      Mitään tämä porukka ei edes yritä säästää, kun kaikki maksetaan suosiolla sossusta, sähköä ja vettä ei yritetäkään säästää, asunnot hajoitetaan, kodinkoneet rytyytetään rikki, että saa ostaa muodikkaamman värisen, polkupyöriä pidetään huonosti, kun kuitenkin saa uuden sossusta jne.
      Sitten nämä ääneen ihmettelevät, että miksi Suomi-mies on niin tyhmä, ettei hae rahaa sossusta.
      Ilmaisen koulutuksen saavat kieli- ja kotoutumiskoulutuksen jälkeen, ilmainen peruskoulu ja ammattiopinnot - suomalaisen nuoren pitää ottaa opintolainaa pystyäkseen opiskelemaan ammatin itselleen.
      Lällättelevät, että lähtevät Etelä-Eurooppaan töihin heti kun saavat ammattipaperit käteen Suomesta, koska Suomi on "paska-kyldyyri-junttimaa" ja tosi tyhmä, kun antaa kaiken ilmaiseksi, niin lähdetään lämpimimpiin maihin töihin, maihin, joissa saa huumesätkää vapaasti poltella.

      • Anonyymi

        Mitäs muuta Pietarin mies?


    • Anonyymi

      Kuha Puttleri alkaa työntämään porukkaa itärajalla ni pyhäsalmelleki perustetaan yhteiskunnan tuilla kymmenkunta uutta pitseriaa...välillä tapellaan reviireistä....poltetaan maapurin kepappipaari ym.....värinää Pyhäsalmen yö elämään,mökää pidetään ym....

    • Anonyymi

      Niin vaan ruotsi joutuu luopumaan periaatteestaan,niin se maailman meno opettaa.Asevientikielto jo perutaan mitä vielä?suvakkivaltio on aina sanonut pitävänsä kiinni periaatteestaan.Mahtaa hurreja vituttaa.

      • Anonyymi

        Mitäpä Putinin persu? Vieläkö Venäjän sotdan heikko menestys keljuttaa?
        Jösse soimaa, MV-lehti esiin ja Venäjän lippu heilumaan sellainen on Pyhäpersun tiistai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä Putinin persu? Vieläkö Venäjän sotdan heikko menestys keljuttaa?
        Jösse soimaa, MV-lehti esiin ja Venäjän lippu heilumaan sellainen on Pyhäpersun tiistai

        Taas tuo jokaikinen aamunavaus narisijalta Tiedätkö kuinka halveksittu olet ihmisten keskuudessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuo jokaikinen aamunavaus narisijalta Tiedätkö kuinka halveksittu olet ihmisten keskuudessa?

        En lähes niin halveksittu kuin sinä. Lisäksi olen itseeni tyytyväinen toisin kuin sinä, joka halveksit itseäsikin.


    • Anonyymi

      Lueskelin netissä näytöstä ja kuinkas kävikään,Turkki on Naton vanhimpia jäseniä,70 vuotta jäsenenä lisäksi Naton toiseksi suurin armeija...ei sitä noin vaan heivata ulos.Suomenkin on laadittava ja uusittava terrorismi lakejaan...näin on Turkki ilmoittanut.

      • Anonyymi

        Turkki saa rauhassa ilmoitella. Heidän tavoitteensa kurdein sorron lisäämisestä ei onnistu. Onko Putinpersu toista mieltä?


    • Anonyymi

      Eikö nuo turkkilaiset, jotka ovat naton tiellä, älyä itse siirtyä täältä jonnekin, vaikka timbuktuun!

    • Anonyymi

      NATO on kertonut että Turkki voidaan änkyrä maana potkia natosta kokonaan pois

    • Anonyymi

      Turkin talous on pahasti retuperällä.

    • Anonyymi

      turkki näyttää samalta kuin neuvostoliitto ennen..... vanhat seniilit papat johtohommissa :)

    • Anonyymi

      Mahtaa länsiherroja kiukuttaa Turkin temppuilu NATO valinnoissa. Niinistökin oli aluksi varma Suomen maitoon menosta. Piti olla jo Juhannukseen valmis. Kelvoton yritys meidän herroilla. Milloin kansa alkaa tajuamaan kuinka kalliiksi porvarien ryssäviha käy Suomelle.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe