Nyt tekis mieli pitkästä aikaa ottaa suuhun. Kalu kovana kädessä. Kiihottais vanhempi pitkä ja paksu kalu. M49v
Kovana kalu kädessä.
71
2008
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhemmat isokyrpäiset miehet on kiihottavia.
- Anonyymi
Täältä löytyy kova kalu joka kaipaa suuta
- Anonyymi
missä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä
Mikkelissä ois
- Anonyymi
Runkkaan hiljalleen. Onko muita samoissa puuhissa. M49v
- Anonyymi
Kyllä maistuis,vaikka pari päivää sitten sain lastit nieluun. Mahtava tunne kun löysä kulli paisuu suussa täyteen mittaan ja lopuksi spermat purkautuu suuhun. Pakko muistella ja runkata.
- Anonyymi
Anna se kova suuhun tahdon imeä
- Anonyymi
Noniin.. piti käydä ajamassa posliiniks. Laitoin samalla korsetin ja stay upit. Tappikin on perseessä. Mökillä aurinkotuolissa nautiskelen vain kylpytakki suojana. Maistelen kiimatippoja. Nyt sais joku imeä 16cm kyrpää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin.. piti käydä ajamassa posliiniks. Laitoin samalla korsetin ja stay upit. Tappikin on perseessä. Mökillä aurinkotuolissa nautiskelen vain kylpytakki suojana. Maistelen kiimatippoja. Nyt sais joku imeä 16cm kyrpää..
Vieläkö 16cm posliini kovana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö 16cm posliini kovana.
Kyllä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on
Olis kiihottava imeä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiihottava imeä sitä.
Kyllä saisit..
- Anonyymi
Voin tulla ottaan
- Anonyymi
Millainen kulli sulla on?
- Anonyymi
17cm ja tällä hetkellä tosi kova
- Anonyymi
Upee kulli. Just sopiva mun suuhun.
- Anonyymi
No ota sitten ja upota syvälle
- Anonyymi
Sun kulli on mun suussa juurta myöden. Pakko nuolla välillä vartta ja kasseja.
- Anonyymi
ei tarvi olla pitkä tai paksu jos on monta
- Anonyymi
Oliskin kunnon ryhmä homostelut..
- Anonyymi
Nyt tekis mieli ottaa iso löysä kalu käteen ja hieman runkata sitä. Sit alkaa imemään ja tuntea miten se kasvaa suussa. Mites on vanhemmat miehet tuleeko teiltä vielä paljon spermaa. M49v
- Anonyymi
Voisin runkata ja imeä vanhemman miehen kullia, hitaasti nautiskellen.
Hml-tre
Haussa imettäjä- Anonyymi
Saisit imeä mielellään.. M 65v
- Anonyymi
Parasta ikinä suussa vanhempi kulli. Nam..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit imeä mielellään.. M 65v
Mistä päin oot ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin oot ?
30 km Hämeenlinnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 km Hämeenlinnasta.
Miten onnistuu yhteydenotto/tapaaminen ?
Mulla olis paikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten onnistuu yhteydenotto/tapaaminen ?
Mulla olis paikkaOlen tosissani en kirjoita huvikseni. Voimme tavata sovitussa paikassa. Tosi hyvä kun paikka, autossa vähän hankalaa touhuta. M 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosissani en kirjoita huvikseni. Voimme tavata sovitussa paikassa. Tosi hyvä kun paikka, autossa vähän hankalaa touhuta. M 65
Onnistuis vaan jollain yhteyden otto
- Anonyymi
Hyväilen puoli kovaa kaluani hiljalleen. Roiskin spermat just. Ei vaan laske seisokki.
- Anonyymi
Runkkaan taas koko päivän, joku toinen vaihtaan ajatuksia. Ukm bi 62 v. runkkari.
- Anonyymi
Aamu kahvilla ja kulli kädes..muija nukkuu vielä. M 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamu kahvilla ja kulli kädes..muija nukkuu vielä. M 65
Onko sulla kuin iso kyrpä? Itselläni on 20/5. Oon tosi kova runkkari. Ukm bi 62v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kuin iso kyrpä? Itselläni on 20/5. Oon tosi kova runkkari. Ukm bi 62v.
Tälläinen 19 paksuhko.. samoin kova runkkaa oon. Ukm 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom! Jos muija herää otetaan uusiksi vaikka iltapäivällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläinen 19 paksuhko.. samoin kova runkkaa oon. Ukm 65v
Hyvän kokoinen sullakin. Kuinka sua kiinnostaa toisen miehen kyrpä, ja onko sulla kokemuksia? Itse olen ottanut kerran suihin nuorelta mieheltä ja tykkäsin. Kerran antanut toiselle miehelle suihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom! Jos muija herää otetaan uusiksi vaikka iltapäivällä.
Ok, vetelen koko päivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän kokoinen sullakin. Kuinka sua kiinnostaa toisen miehen kyrpä, ja onko sulla kokemuksia? Itse olen ottanut kerran suihin nuorelta mieheltä ja tykkäsin. Kerran antanut toiselle miehelle suihin.
Todella kiinnostaa, kymmenkunta kertaa ollut miehen kaa. Muutama nainut myös joita tapasin pari kertaa. Viimeksi imetin vuosi sitten autossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kiinnostaa, kymmenkunta kertaa ollut miehen kaa. Muutama nainut myös joita tapasin pari kertaa. Viimeksi imetin vuosi sitten autossa.
Hyvä et oot saanu kyrpää. Nussiko pitkään, paniko paljaalla? Itse en oo päässyt nussiin vielä, mut nytkin niin kovassa kiimassa et panisin het jo reikä tyrkyllä, pallit niin täynnä et aivan särkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä et oot saanu kyrpää. Nussiko pitkään, paniko paljaalla? Itse en oo päässyt nussiin vielä, mut nytkin niin kovassa kiimassa et panisin het jo reikä tyrkyllä, pallit niin täynnä et aivan särkee.
Muija just heräs..paljaalla pani kun varattu oli, nussittiin tunti varmaan. Takaa tuli ensin tosi hyvin sulkija lihas antoi periksi mut kylki asennosta sain suoli orgasmin. Aivan uskomaton tunne ja kokemus. Saisit panna mua..suolen tyhjennys vaan kunnolla edellisenä päivänä eikä sit kiinteetä ruokaa, vielä ennen yhdyntää huuhtelu kunnolla sit nauttimaan panosta. Ukm 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muija just heräs..paljaalla pani kun varattu oli, nussittiin tunti varmaan. Takaa tuli ensin tosi hyvin sulkija lihas antoi periksi mut kylki asennosta sain suoli orgasmin. Aivan uskomaton tunne ja kokemus. Saisit panna mua..suolen tyhjennys vaan kunnolla edellisenä päivänä eikä sit kiinteetä ruokaa, vielä ennen yhdyntää huuhtelu kunnolla sit nauttimaan panosta. Ukm 65v
Ois mukava nussii sun kans koko päivä, maattais luonnossa ja vuoron perään lykittäis "pimpsaan". Vittu kun seisoo kovaa nyt. Onko sulla isot kivekset, haluaisin niin imee palleja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois mukava nussii sun kans koko päivä, maattais luonnossa ja vuoron perään lykittäis "pimpsaan". Vittu kun seisoo kovaa nyt. Onko sulla isot kivekset, haluaisin niin imee palleja?
Roikkuuhan kivekset tässä iässä. Toki saat imeksiä palleja, oispa kiva naida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikkuuhan kivekset tässä iässä. Toki saat imeksiä palleja, oispa kiva naida.
Kun miehet hässii keskenään on se ronskia menoa, mitä nyt katsonut noita leffoja. Kalu sisään ja selkään ja saa lykkiä voimalla. Kesällä täällä mökillä mukava dildottaa melko isolla ja nauttia, kun menee syvälle suoleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun miehet hässii keskenään on se ronskia menoa, mitä nyt katsonut noita leffoja. Kalu sisään ja selkään ja saa lykkiä voimalla. Kesällä täällä mökillä mukava dildottaa melko isolla ja nauttia, kun menee syvälle suoleen.
Tekee tosi hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee tosi hyvää.
Nyt on kyllä kyrpä kovilla, mut niin sen pitää runkkarilla ollakkin, pallit on sidottuna tiukalle ja mäiskivät mukavasti. Rankasti nahat taakse ja terska hehkuu sinisen tummana seisokissa. Ukm bi 62v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä kyrpä kovilla, mut niin sen pitää runkkarilla ollakkin, pallit on sidottuna tiukalle ja mäiskivät mukavasti. Rankasti nahat taakse ja terska hehkuu sinisen tummana seisokissa. Ukm bi 62v.
Ny olis aikaa. Ukm 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panitko muijaasi aamulla kun se heräs. Nauttii varmaan sun isosta munasta. Voisin panna sua takaa ja samalla runkata sun kookasta kalua. M49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panitko muijaasi aamulla kun se heräs. Nauttii varmaan sun isosta munasta. Voisin panna sua takaa ja samalla runkata sun kookasta kalua. M49v
En tänään pannut. Mielellään annan aivan kiimassa.. Ukm 56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ny olis aikaa. Ukm 65v
Haluisin nyt kyrpää ja siementä. Kyrpä tosi kipeenä ja kivekset paisunut. Valuttaa välillä jo spermaakin vaikkei vielä lauennut, taitaa olla niin täynnä kassit.
Kovassa mieskiimassa, runkku jatkuu. Ukm bi 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tänään pannut. Mielellään annan aivan kiimassa.. Ukm 56
Onko kovana nyt m49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin nyt kyrpää ja siementä. Kyrpä tosi kipeenä ja kivekset paisunut. Valuttaa välillä jo spermaakin vaikkei vielä lauennut, taitaa olla niin täynnä kassit.
Kovassa mieskiimassa, runkku jatkuu. Ukm bi 62v.Arvelinkin mihin hävisit..anna otan suuhuni aah miten iso sulla. Kivekset tosi kireet ..hieron varovasti. Ukm 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kovana nyt m49v
Naikaa mua yhdessä..toinen perää ja toinen suuhun.. aah..Ukm 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naikaa mua yhdessä..toinen perää ja toinen suuhun.. aah..Ukm 65
Voisin antaa kaluni sun suuhun.. Ime. Ota syvälle. M49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin antaa kaluni sun suuhun.. Ime. Ota syvälle. M49v
Ihkua nyt kyrpäsi suussani nain pitkin vedoin..painan pohjaan terska kurkussa aih..Ukm 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihkua nyt kyrpäsi suussani nain pitkin vedoin..painan pohjaan terska kurkussa aih..Ukm 65
Saat ekan lastin suuhusi. Oon niin kiimassa et laukean nopeasti. Ime mut kovaksi uudestaan ja tarjoa itseäsi pantavaksi takaa. Oliks sua moni pannut. M49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ekan lastin suuhusi. Oon niin kiimassa et laukean nopeasti. Ime mut kovaksi uudestaan ja tarjoa itseäsi pantavaksi takaa. Oliks sua moni pannut. M49v
Tule suuhuni aah hyvää. Menen kontalleni nyt perse avoin.. kymmenkunta kertaa pantu... Ukm 65
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule suuhuni aah hyvää. Menen kontalleni nyt perse avoin.. kymmenkunta kertaa pantu... Ukm 65
Olen kovana samantie. Asetan kalun reiällesi ja painan sisään. Kiihottaa sun paljon pantu perse. Tekee hyvää. Nussin rajuin vedoin. Otan välillä ulos ja työnnyn uudestaan.. M49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kovana samantie. Asetan kalun reiällesi ja painan sisään. Kiihottaa sun paljon pantu perse. Tekee hyvää. Nussin rajuin vedoin. Otan välillä ulos ja työnnyn uudestaan.. M49v
Ai upee kulli tuntuu hyvälle.. nussi aah kun tykkään.. kiva kun tykkäät kun toisetkin panneet.. rynkytä kunnolla uuh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin uuh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin uuh..
Nussin sua rajusti.. Mua kiihottaa kun sua pantu niin paljon. Olet varmaan saanut myös isoa kullia.. Tekee hyvää. M49v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nussin sua rajusti.. Mua kiihottaa kun sua pantu niin paljon. Olet varmaan saanut myös isoa kullia.. Tekee hyvää. M49v
Laukesin.. Kortsu täynnä spermaa.kulli sykki pitkään ja tuli paljon paksua limaa.. Teki hyvää kiitos.. M49v
- Anonyymi
Hyvin varustettua nuorta 50 kymppisen kanssa runkuille ja imuille
- Anonyymi
Turku iltapäiväl
- Anonyymi
Huomenna imuille ja runkulle etsin kans. Askola- Pukkila- Mäntsälä seudulta vanhempaa.T. ukm 57
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna imuille ja runkulle etsin kans. Askola- Pukkila- Mäntsälä seudulta vanhempaa.T. ukm 57
Tule Porvoon levarille. Imen kullisi kuiviin. M 46
- Anonyymi
Kiimainen olo. Tekisi mieli isokokoista ja isokyrpäistä miehekästä miestä aivan hulluna.
- Anonyymi
Vuotaako jo
- Anonyymi
Kiima päällä, eiköhän se ole runkkupäivä taas, kun kättä pyytää ja jäykistelee kovaa. Ukm.
- Anonyymi
Vieläkö ukm kovana.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760