Meillä Pohjoismaillaon aina ollut ystävälliset suhteet Turkin kanssa. Turistimassat lentävät Pohjoismaista lomalle turkkiin vieden sinne rahaa ja tuoden takaisin ruokamyrkytyksiä ja virustauteja. Turkki hyötyy Pohjoismaisista turisteista ja Turkin teollisuus Pohjoismaisista vientimarkkinoista.
On aihetta ja oikeutettua kehottaa Erdogania ottamaan niin sanotusti kauniiseen käteen ja ajattelemaan. Kahden ostovoimaisen kansan laajaa natomyönteisyyttä, jota Erdogan on nyt loukkaamassa. Lyhyesti, turismiasiakkaille ei kannata pottuilla, semmingin kun muualla voi lomailla ilman mahatautia.
Ystävällisesti Erdoganille, panes nyt ajatellen turismin merkitystä Turkille
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kuppa vai A-virus kun noin hulluja puhut?
- Anonyymi
Erdo tietää, suomalaisnaisten vimma turkinmatkailuun ei moiset asiat vaikuta.
- Anonyymi
Suomi ja Ruotsi turvaa ja rahoittaa Turkkiin kohdistuvaa islam-terrorismia.
Että keskitytään nyt vain Suomen ja Ruotsin armeija vahvistamiseen ja terroristien poistamiseen/tuomitsemiseen maistamme. Aikaa on Venäjän vahvistumiseen asti. Vielä ehtii. Kysehän on Turkin sodasta kurdeja vastaan.
Kurdeja on 25-30 miljoonaa ja ilman YK:n tunnustamaa kotimaata.
Suurin osa sunnimuslimeja. Turkkilaisten muslimeista sunnien osuus on n.80% joten luulisi tämän yhdistävän heitä mutta poliitikot sielläkin ajavat vissiin jotain korkeampia arvoja?
Turkin pressa on keksinyt kurdeille nimityksen terroristit vaikka historia osoittaa ihan jotain muuta.
Turkin pressa on poliittisesti ahtaalla kotimaassaan kun talous sakkaa vaikka Turkkiin pumpataan miljardeja EU:n kassasta.
Kansan huomio pitää kääntää johonkin ulos vaikkapa pohjoismaiden Nato jäsenyyden estämiseen.
Harmi kun ei keksinyt mitään oikeaa syytä, niin sitten vetosi jopa kurdin olemiseen Hollannin parlamentin jäsenenä.
Paras tapa meille tavallisille ihmisille on äänestää asiasta matkatoimistossa. Mieluummin sivistyneet Espanja ja Kreikka matkakohteiksi jos tuonne päin haluaa mennä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749