Rakas, älykkö S nainen...

Anonyymi

jokos olet ratkonut koodin 4116 sisällön???

Uskon, että olet mutta kuittaa kuitenkin. Vaikka ilmailutyyliin ja tuonne seuraavaan osastoon alespäin. Pliis?

Käyn vilkaisemassa ;) sitten kuittaustasi!

39

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanotko sille koodinratkojalle et sul on muitakii, jotka on sit älykköö paljo huonompii eikä ne merkitse mitää mut ku tykkäät sun omist ideoist niin paljo, et haluut et kaikki tekee niit vaikka ne on tarkotettu vaa sille sun älykölle?
      T.Ex-Tonnikalanainen

      Ja voitko kertoo et joku luuseri extonnikalanainen on vaa joutun kirjottaa niist satoi sivui ja et oot sille ruisleipäpussukan, sulatejuustoo ja kurkkuu velkaa??

      T.Ex-Tonnikalanainen

      • Anonyymi

        Ootko tosissas vaatimassa tuollaisia takaisin? En ole ikinä vaatinut keneltäkään rahaa ruoasta. En kehtais edes kinuta tuollaisia takaisin. Noin pientä. Saako hän tarvittaessa kuitin?
        Sivusta tämä naiselta


    • Anonyymi

      Nyt vasta huomasin.
      T: S nainen

      • Anonyymi

        Ihanaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Aivan ihana juttu! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Aivan ihana juttu! <3

        ??????????


      • Anonyymi

        Vielä Sulle, että menen yöhön töihin. Nyt sitten nukkumaan hetkeksi täälläpäin. Jatketaan juttua huomenna jostakin ajasta. Pliis??!

        Mukavaa iltaa ja muista levätä Sinäkin! Kauniita ;) unia. Olet rakas ja tärkeä mulle!!! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä Sulle, että menen yöhön töihin. Nyt sitten nukkumaan hetkeksi täälläpäin. Jatketaan juttua huomenna jostakin ajasta. Pliis??!

        Mukavaa iltaa ja muista levätä Sinäkin! Kauniita ;) unia. Olet rakas ja tärkeä mulle!!! <3

        Kelle puhut🤔?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä Sulle, että menen yöhön töihin. Nyt sitten nukkumaan hetkeksi täälläpäin. Jatketaan juttua huomenna jostakin ajasta. Pliis??!

        Mukavaa iltaa ja muista levätä Sinäkin! Kauniita ;) unia. Olet rakas ja tärkeä mulle!!! <3

        Tuli mieleen, et oonkohan mä sulle se oikea S, kun meitä S- alkuisia on toooosi paljon?
        No se selviää mun antamistani koodeista. Vain oikea voi ne ratkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelle puhut🤔?

        Puhuin rakkaalle älykkö S:lle(ni)!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen, et oonkohan mä sulle se oikea S, kun meitä S- alkuisia on toooosi paljon?
        No se selviää mun antamistani koodeista. Vain oikea voi ne ratkaista.

        Mä oon ratkaissut jo aikoi sitten, rakas älykkö S:ni. Mun on pakko nukkuu nyt vähän ja huomenna palaan Sulle asiaan. Sopiihan Sulle - pliis?!!! Meen tosiaan yöhukiin vielä 4 yötä perätysten. Jaksuja Sulle❣️❣️❣️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ratkaissut jo aikoi sitten, rakas älykkö S:ni. Mun on pakko nukkuu nyt vähän ja huomenna palaan Sulle asiaan. Sopiihan Sulle - pliis?!!! Meen tosiaan yöhukiin vielä 4 yötä perätysten. Jaksuja Sulle❣️❣️❣️

        Kerron sen verran että koodi voi vaihtua ja koodin ratkaisuavain myös. Se on tämän viikon loppuun eli sunnuntaihin voimassa. Sillä ei pääse enää eteenpäin maanantaista alkaen.
        👩🐱‍👤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen, et oonkohan mä sulle se oikea S, kun meitä S- alkuisia on toooosi paljon?
        No se selviää mun antamistani koodeista. Vain oikea voi ne ratkaista.

        Ja tietääkseni hän ei mene yöllä töihin. Tai sitten menee kimppakyydillä.


    • Anonyymi

      Mulla on kans code't sulle. Alku on = null4null. Sitten on 2414 - autosi rek.nro. Sitten on 1595 - autosi reknro. Vain se oikea henkilö saa selville.
      S-nainen

      • Anonyymi

        Kiitos❣️❣️❣️

        Mä niin rakastan Sua. Oonhan Sun ja Sä mun?💕


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos❣️❣️❣️

        Mä niin rakastan Sua. Oonhan Sun ja Sä mun?💕

        Onko pari sille lyhennettynä 89🤔?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pari sille lyhennettynä 89🤔?

        ON❣️ 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON❣️ 😚

        Koodissa muukin vihje 🤔? Itseltäni antaisin siihen 8.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON❣️ 😚

        Miksi sinä vastailet minun puolestani? En kerro enää mitään. Asia on jo pihvi.
        👩🐱‍👤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä vastailet minun puolestani? En kerro enää mitään. Asia on jo pihvi.
        👩🐱‍👤

        Ja 89 on väärä vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos❣️❣️❣️

        Mä niin rakastan Sua. Oonhan Sun ja Sä mun?💕

        Joo kyllä mä olen vain sun ikuisesti niin Voitko jo rauhoittuu ja lopeta toi tänne kirjoittelu
        Ootko taas turhaan mustasukkainen????


        Kyllä tiedät että olen niin vihainen kun meillä ei ole niitä hetkiä ja haluan sun kanssa olla sillein.


        Kyllä mä haluan että meillä on seksiä.




        Rakas mä en ikinä hyväksy että jaat pillua kenellekään muulle kuin vain minulle annat.



        😘rakastan sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä mä olen vain sun ikuisesti niin Voitko jo rauhoittuu ja lopeta toi tänne kirjoittelu
        Ootko taas turhaan mustasukkainen????


        Kyllä tiedät että olen niin vihainen kun meillä ei ole niitä hetkiä ja haluan sun kanssa olla sillein.


        Kyllä mä haluan että meillä on seksiä.




        Rakas mä en ikinä hyväksy että jaat pillua kenellekään muulle kuin vain minulle annat.



        😘rakastan sinua

        Nää ei ollut sulle. Mitä sä tulit sekoilee siihen väliin? Kukaan ei oo jakanut mitään ja tää asiahan ei muille kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos❣️❣️❣️

        Mä niin rakastan Sua. Oonhan Sun ja Sä mun?💕

        En tässä vaiheessa lupaile mitään.
        👩🐱‍👤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää ei ollut sulle. Mitä sä tulit sekoilee siihen väliin? Kukaan ei oo jakanut mitään ja tää asiahan ei muille kuulu.

        Eikö suhteessa kuulu kaikki kertoa palstalla???

        Kysyä vaikka ohjeita kuinka olla ne hetket oman vaimon kanssa ja kirjoittaa sitten palstalle menikö ne hetket huonosti vai hyvin huonosti ja kysyä lisää neuvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos❣️❣️❣️

        Mä niin rakastan Sua. Oonhan Sun ja Sä mun?💕

        Ystävyys tasolla mennään ilman velvotteita, ainakin aluksi. Mitään muuta en nyt lupaile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä mä olen vain sun ikuisesti niin Voitko jo rauhoittuu ja lopeta toi tänne kirjoittelu
        Ootko taas turhaan mustasukkainen????


        Kyllä tiedät että olen niin vihainen kun meillä ei ole niitä hetkiä ja haluan sun kanssa olla sillein.


        Kyllä mä haluan että meillä on seksiä.




        Rakas mä en ikinä hyväksy että jaat pillua kenellekään muulle kuin vain minulle annat.



        😘rakastan sinua

        Tiedoksi.
        Minä en ollut tuo.
        En jaa kenellekkään mitään noin vain.
        Enkä ole sullekkaan jakamassa kun en sua anonyymiä edes tunne.
        Kaikki tapahtuu palstan ulkopuolella mikä on tapahtuakseen jos code ratkeaa.
        Code poistuu käytöstä maanantaihin mennessä, sitten se ei enää toimi tännepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö suhteessa kuulu kaikki kertoa palstalla???

        Kysyä vaikka ohjeita kuinka olla ne hetket oman vaimon kanssa ja kirjoittaa sitten palstalle menikö ne hetket huonosti vai hyvin huonosti ja kysyä lisää neuvoja

        Kysy siltä vaimoltas. Teidän asioissa se on sulle se paras neuvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi.
        Minä en ollut tuo.
        En jaa kenellekkään mitään noin vain.
        Enkä ole sullekkaan jakamassa kun en sua anonyymiä edes tunne.
        Kaikki tapahtuu palstan ulkopuolella mikä on tapahtuakseen jos code ratkeaa.
        Code poistuu käytöstä maanantaihin mennessä, sitten se ei enää toimi tännepäin.

        SUPERIA!!! Just oikein sanoit tuossa... 😊😉


    • Anonyymi

      Minne kirjoitit ton aiemmin?

      • Anonyymi

        Aloitus on mun. Ja noi vastaukset, jotka tunnistat varmaan mun vastauksiksi. Mulla on mielessä vaan rakas älykkö S...


    • Anonyymi

      Kysymys tai koodin ratkaisuun liittyvät vihjeet on hukassa. Intohimosta vai työpaikkaromansseistako niitä pitäisi etsiä, Sen verran villi mielikuvistus minulla on, että keksin yhden ratkaisun lennosta. Mutta tiedän ettei se ole oikea. 😁

      • Anonyymi

        Meni kuusesta katajaan vastauksesi.


      • Anonyymi

        Ei mitään intohimoa tai työpaikkaromanssia. Vain oikea tietää. Enkä usko että se oikea olis sen selvittänyt. Ei välttämättä edes ole täällä palstalla nyt tai jos onkin niin onko sitten huomioinut sen.
        Vain oikealla on avain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään intohimoa tai työpaikkaromanssia. Vain oikea tietää. Enkä usko että se oikea olis sen selvittänyt. Ei välttämättä edes ole täällä palstalla nyt tai jos onkin niin onko sitten huomioinut sen.
        Vain oikealla on avain.

        Jep. Oikealla on avain - ja hyvä niin! Turhaa tulla muitten sohlaan väliin... 😎


    • Anonyymi

      Minäkin olen saanut tuntea erään S-kirjaimella alkavan naisen, jonka koin älykkönä. Hän osasi yhdistellä mielessään asioita, joita me muut ei heti ymmärretty. Ulosanti tällä S-naisella oli kympin luokkaa ja minä ainakin nautin suunnattomasti tämän kanssa keskusteluista, jota kaikki eivät tehneet, koska ehkä kokivay tämän oivallukset pelottavina.

      • Anonyymi

        Niin ja tämä S oli todella niin eloisa ja värikäs persoona, että lähes odotin aina hänen tapaamistaan ja hyviä keskusteluja. Hän, niinkuin en minäkään arastele sanoa asioista suoraa mielipidettä. Hän on ihana. <3


      • Anonyymi

        Mitä haet näillä viesteillä ja kyllä rakas haluan vain sinut ja sun kanssa olla ikuisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haet näillä viesteillä ja kyllä rakas haluan vain sinut ja sun kanssa olla ikuisesti

        Minä (23.55-viesti) en hae mitään. En voi edes tietää kenestä tässä puhutaan. S-kirjaimella alkavia on paljon, mutta nyt kun vastasin aloitukseen, niin jäin miettimään "omaa" ässääni ja huomaan, että kaipaan kovasti niitä kohtaamisia ja keskusteluja. <3


      • Anonyymi

        Anna joku vihje jonka vain molemmat tietää. Minäkin olen kohdannut älykön joka ei koskaan jäänyt sanattomaksi, paitsi jos häntä huvitti jokin asia minkä sanoin. Hänen, ystävän kanssa nauroimme niin, että mahaan koski. Muutin sitten pois. Siitä on jo aikaa. Joistakin se oli pelottavaa kun sanoin aina oivallukseni suoraan ääneen. Näin sen säikähdyksen kun kerroin toiselle ihmiselle suoraan hänen aikomuksensa joilla hän yritti vaikuttaa minuun.
        S.nainen


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe