Suomi - Norja pelistä

Anonyymi

Eikö yhtään parempaa MAAMMELAULUN ESIINTYJÄÄ LÖYTYNYT KUIN HALOO HELSINKI !!!!
ESITYS OLI SURKEA JA KUIN HÄPÄISY MAAMMELAULULLE !!!!!

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan surkea esitys omissa kisoissa .

      • Anonyymi

        Se Elli Helsinki ei osaa laulaa.
        Oliko tämä Kummolan hyväksymä pilailu?
        Nyt Raija Toiviainen, syytettä niskaan!!!


    • Anonyymi

      Aikamoinen nallipyssy tuo Mikko Lehtonen.

      • Anonyymi

        Vähän kuin Samuel Colt. Pum, Pum.


    • Anonyymi

      Pelin näyttäninen tv:ssä on ala-arvoista. Jää on liian mustaa, kiekkoa on vaikea seurata, Pelaajien peliasut väärän väritiset.

      • Anonyymi

        Pitäisikö olla kaksiväriset pöksyt?
        Edestä kellertävät ja takaa....


    • Anonyymi

      Meilläkin petyttiin laulun irvokkuuteen. Venäjällä tästä olisi sirpillä kaula katkaistu!

      • Anonyymi

        Aim kannatat ryssiä, ilmankos :)


    • Anonyymi

      alkuriffit oli paljastavasti suoraan tähtilipusta

    • Anonyymi

      Haloo Helsinki veti hyvin maamme laulun.

      Suurin osa piti esityksestä. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta hyvä muuttaa joskus vanhaa käytäntöä. Lätkäkisat ei ole virallinen pönötystilaisuus.

      Juhlallisissa tilaisuuksissa voi sitten taas laulaa patsaana.

    • Anonyymi

      Aloittaja voisi ystävällisesti opiskella kielemme oikeinkirjoitusta.

    • Anonyymi

      Esittäjät varmaan unohtaneet, että Maamme- laulu ei ole tarkoitettu rock-lauluksi.
      Hävettää…
      Miten ihmeessä kansallislaulun esittämisestä on tehty kiusallista seurattavaa näitten huonojen esittäjien myötä. Olis Suomessa oikeitakin laulajia.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen rock, eivät esitä yleensäkään rockia :)


    • Anonyymi

      Aloittaja oli asian ytimessä eikä nuotin vieressä niin kuin Elli velli.

    • Anonyymi

      Lidlin sponsorimainosta leijonien peliasuissa on arvosteltu sopimattomana.
      Onhan siinä Ukrainan lipun värit.
      Kepun ja demareiden isännöimä S-ryhmäkö olisi parempi valinta.
      Vihreä Skodan mainos Norjan asuissa oli varmaan sopivamman värinen.

    • Anonyymi

      Parasta Suomen otteluissa onkin Lidl-mainokset, ja Anttilan Lidl-spiikkaukset. Mäenalainen vaan häpäisi Lidlinkin tappelemalla. J.Jalonen vielä selvittää jotta on oikein ja kohtuullista tapella jääkiekko-ottelussa.

    • Anonyymi

      Toivottavasti vetävättänäänkinHaluaisin nähdä miten yleisö selviää kiljumiskohdista

      • Anonyymi

        Minä en, en kestä enää hetkeäkään sitä rasittavaa ” aina kun mä lämään, aina kun mä pieren, silloin mä haisen, aaaaa!” joikua.


    • Anonyymi

      Jossain päin on tosi kyseessä ja nämä urhot tappelee kaukalossa, säälittävää.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä laulu ja musiikkiesitys mielestäni, mutta- minulta loppui katsominen pelin väkivaltaisuuden johdosta, en aio koskaan enää katsoa jääkiekkoa, en ikinä.

    • Anonyymi

      Kaikesta itkettekin, ihan hyvä esitys oli. Sama vaikka olisi ollut amatööri lapsi tai vanhus esittämässä, ei laulu siitä pilalle mene kunhan ei tahallaan esitä väärin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe