Eikö yhtään parempaa MAAMMELAULUN ESIINTYJÄÄ LÖYTYNYT KUIN HALOO HELSINKI !!!!
ESITYS OLI SURKEA JA KUIN HÄPÄISY MAAMMELAULULLE !!!!!
Suomi - Norja pelistä
21
60
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan surkea esitys omissa kisoissa .
- Anonyymi
Se Elli Helsinki ei osaa laulaa.
Oliko tämä Kummolan hyväksymä pilailu?
Nyt Raija Toiviainen, syytettä niskaan!!!
- Anonyymi
Aikamoinen nallipyssy tuo Mikko Lehtonen.
- Anonyymi
Vähän kuin Samuel Colt. Pum, Pum.
- Anonyymi
Pelin näyttäninen tv:ssä on ala-arvoista. Jää on liian mustaa, kiekkoa on vaikea seurata, Pelaajien peliasut väärän väritiset.
- Anonyymi
Pitäisikö olla kaksiväriset pöksyt?
Edestä kellertävät ja takaa....
- Anonyymi
Meilläkin petyttiin laulun irvokkuuteen. Venäjällä tästä olisi sirpillä kaula katkaistu!
- Anonyymi
Aim kannatat ryssiä, ilmankos :)
- Anonyymi
alkuriffit oli paljastavasti suoraan tähtilipusta
- Anonyymi
Haloo Helsinki veti hyvin maamme laulun.
Suurin osa piti esityksestä. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta hyvä muuttaa joskus vanhaa käytäntöä. Lätkäkisat ei ole virallinen pönötystilaisuus.
Juhlallisissa tilaisuuksissa voi sitten taas laulaa patsaana. - Anonyymi
Aloittaja voisi ystävällisesti opiskella kielemme oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Esittäjät varmaan unohtaneet, että Maamme- laulu ei ole tarkoitettu rock-lauluksi.
Hävettää…
Miten ihmeessä kansallislaulun esittämisestä on tehty kiusallista seurattavaa näitten huonojen esittäjien myötä. Olis Suomessa oikeitakin laulajia.- Anonyymi
Mikä ihmeen rock, eivät esitä yleensäkään rockia :)
- Anonyymi
Aloittaja oli asian ytimessä eikä nuotin vieressä niin kuin Elli velli.
- Anonyymi
Lidlin sponsorimainosta leijonien peliasuissa on arvosteltu sopimattomana.
Onhan siinä Ukrainan lipun värit.
Kepun ja demareiden isännöimä S-ryhmäkö olisi parempi valinta.
Vihreä Skodan mainos Norjan asuissa oli varmaan sopivamman värinen. - Anonyymi
Parasta Suomen otteluissa onkin Lidl-mainokset, ja Anttilan Lidl-spiikkaukset. Mäenalainen vaan häpäisi Lidlinkin tappelemalla. J.Jalonen vielä selvittää jotta on oikein ja kohtuullista tapella jääkiekko-ottelussa.
- Anonyymi
Toivottavasti vetävättänäänkinHaluaisin nähdä miten yleisö selviää kiljumiskohdista
- Anonyymi
Minä en, en kestä enää hetkeäkään sitä rasittavaa ” aina kun mä lämään, aina kun mä pieren, silloin mä haisen, aaaaa!” joikua.
- Anonyymi
Jossain päin on tosi kyseessä ja nämä urhot tappelee kaukalossa, säälittävää.
- Anonyymi
Ihan hyvä laulu ja musiikkiesitys mielestäni, mutta- minulta loppui katsominen pelin väkivaltaisuuden johdosta, en aio koskaan enää katsoa jääkiekkoa, en ikinä.
- Anonyymi
Kaikesta itkettekin, ihan hyvä esitys oli. Sama vaikka olisi ollut amatööri lapsi tai vanhus esittämässä, ei laulu siitä pilalle mene kunhan ei tahallaan esitä väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14810879
- 525190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452403- 302103
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301211Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351156Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317872