Rytmihäiriöitä

Anonyymi

Mulla alkoi helmikuussa rytmihäiriöt. Oon reilu viiskymppinen mies. Kardiologillakin kävin ja holter tehtiin. N. 300 eteislisälyöntiä ja saman verran kammioperäisiä. Kuulemma ei syytä huoleen.
Nyt kuitenkin lisääntyneet sykkeen nousuun liittyvät välilyönnit. Eli, kun nousee ja istuu tuolilta, kumartuu syvään tai kun nopeasti kiihdyttää muutoin sykettä. Eli vain tuossa sykkeen muutoksessa 1 tai 2 lisälyöntiä ja sykkeessä jää sitten joka toinen lyönti pois. Äsken pyöräilessäni jyrkkää ylämäkeä, niin sykemittari mittasi hetken vain joka toisen lyönnin.
Mutta muutoin niitä ei rasituksessa siis ei ole. Eikä muita oireita.
Tällaista oli myös joitain tuossa holterissa.

Toinen paikka noille on vasemmalla kyljellä maatessa. Joka toinen lyönti jää väliin.

Onko muilla tuollaista sykkeen nopea muutos -lisälyöntejä?

10

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otitko mRNA piikit? Rytmihäiriö ja sydänlihastulehdus ovat tyypillisiä haittavaikutuksia.

    • Anonyymi

      Luettuani kanadalaisen professori Magda Havaksen tutkimuksia, ostin langattomien laitteiden säteilyä mittaavan Cornet-laitteen.
      Minulla on ollut vuosia sydämen tykytyskohtauksia. Sairaalassa tarkkailussa kun tuli monitorilla selvästi näkyviä lisälyöntejä, lääkäri kertoi, että ne ovat vaarattomia kammion lisälyöntejä. Saan niitä täysin selvästi enemmän kun säteilytaso on korkealla.
      Myös varsinaisia sydämen tykytyskohtauksia esiintyy juuri silloin kun säteily lisääntyy tai on korkealla.
      Professori Havas on osoittanut, että langattomien laitteiden säteily saattaa aiheuttaa tykytyskohtauksia ym. haitallisia terveysvaikutuksia. Suomessa ei vielä huomioida tätä eikä mm. pyydetä sulkemaan reitittimiä, tablettia, mobiilidataa, WiFiä ym. ainakin yöksi - kuten monet muut maat maailmassa suosittelevat.

      • Anonyymi

        Ei kannata pitää matkapuhelinta taskussa vaan kuljettaa laukussa ja tulisi puhua siihen kaiuttimella puhelin etäällä kehosta. Jo kahden senttimetrin etäisyys alentaa säteilyä kymmenkertaisesti, metristä puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Oletko sairastanut koronan?Sen jälkivaikutuksia on ollut monelle sydämessä,itsellä eteisvärinää,ja tiheälyöntisyyskohtauksia,itse myös kävin holterissa ja näkyi paljon kammiolisälyöntejä,nyt tilanne on eskaloitunut,vaihdettiin järeämpi beetasalpaaja lääkkeeksi.

    • Anonyymi

      Moi

      Pääsääntöisesti lisälyönnit ovat vaarattomia. Ne voivat tuntua muljahteluna ja erilaisina tuntemuksina, mutta yleensä ne eivät ole vaarallisia. Itselläni on reilusti toistakymmentä tuhatta lisälyöntiä vuorokaudessa. Niistä kammioperäisiä on noin 5000 ja eteisperäisiä yli 7000. Lisäksi on parittaisia lisälyöntejä ja siten, että joka toinen tai kolmas lyönti voi olla lisälyönti.

      Syy, miksi minulla niitä tutkitaan vähän nyt tarkemmin, on sydämessä ultrassa näkynyt muutos sydämen rakenteessa. Muutoin riittäisi beetasalpaaja, jota olen käyttänyt jo useamman vuoden. Mitään fyysistä haittaa näistä ei minulle ole, tuntuvat vaan vähän ilkeältä, jos niitä jää kuuntelemaan. Ainahan niitä ei edes huomaa.

      Kerron tämän siksi, kun ihmiset usein murehtivat lisälyöntejään ihan turhaan, sillä useimmiten ne ovat vaarattomia ja niitä on meillä kaikilla. Sitten, kun lisälyöntejä alkaa olla yli 6000-8000 kpl vuorokaudessa, niin herkemmin voidaan jo beetasalpaajakin ottaa käyttöön.

      • Kyllä voivat olla vaarattomia mutta minulla ei. Liittyvät sydämen vajaatoimintaan.


    • Anonyymi

      Uskokaa tai älkää korona rokotusten jälkeen todella moni
      kertonut rytmihäiriöistä ja leposykkeen noususta jopa siihenpisteeseen
      että sairaalassa sydän pysäytettiin ja käynnistettiin uudestaan oikean rytmin
      löytymiseksi. (oikeasti todella pelottavaa)

      Urheilijoidenkin sydän ongelmat moninkertaistuneet

      Itselle ei koskaan enää mrna injektiota.

      • Anonyymi

        Ihan sama oli tilanne myös ennen koronarokotuksia. Rytmihäiriöitä on ollut aina, paljon. Jos itsellä ei ole, monella tutulla ainakin on rokotuksista riippumatta.

        Sydän- ja verisuonitaudit ovat aina olleet kuolinsyiden kärjessä.


      • Anonyymi

        Tämä on täysin totta! Tuttavapiirissäni näitä on todellakin pullahtanut esiin piikkien jälkeen.harmillista mutta totta


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe