Rytmihäiriöitä

Anonyymi

Mulla alkoi helmikuussa rytmihäiriöt. Oon reilu viiskymppinen mies. Kardiologillakin kävin ja holter tehtiin. N. 300 eteislisälyöntiä ja saman verran kammioperäisiä. Kuulemma ei syytä huoleen.
Nyt kuitenkin lisääntyneet sykkeen nousuun liittyvät välilyönnit. Eli, kun nousee ja istuu tuolilta, kumartuu syvään tai kun nopeasti kiihdyttää muutoin sykettä. Eli vain tuossa sykkeen muutoksessa 1 tai 2 lisälyöntiä ja sykkeessä jää sitten joka toinen lyönti pois. Äsken pyöräilessäni jyrkkää ylämäkeä, niin sykemittari mittasi hetken vain joka toisen lyönnin.
Mutta muutoin niitä ei rasituksessa siis ei ole. Eikä muita oireita.
Tällaista oli myös joitain tuossa holterissa.

Toinen paikka noille on vasemmalla kyljellä maatessa. Joka toinen lyönti jää väliin.

Onko muilla tuollaista sykkeen nopea muutos -lisälyöntejä?

3

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otitko mRNA piikit? Rytmihäiriö ja sydänlihastulehdus ovat tyypillisiä haittavaikutuksia.

• Anonyymi

Luettuani kanadalaisen professori Magda Havaksen tutkimuksia, ostin langattomien laitteiden säteilyä mittaavan Cornet-laitteen.
      Minulla on ollut vuosia sydämen tykytyskohtauksia. Sairaalassa tarkkailussa kun tuli monitorilla selvästi näkyviä lisälyöntejä, lääkäri kertoi, että ne ovat vaarattomia kammion lisälyöntejä. Saan niitä täysin selvästi enemmän kun säteilytaso on korkealla.
      Myös varsinaisia sydämen tykytyskohtauksia esiintyy juuri silloin kun säteily lisääntyy tai on korkealla.
      Professori Havas on osoittanut, että langattomien laitteiden säteily saattaa aiheuttaa tykytyskohtauksia ym. haitallisia terveysvaikutuksia. Suomessa ei vielä huomioida tätä eikä mm. pyydetä sulkemaan reitittimiä, tablettia, mobiilidataa, WiFiä ym. ainakin yöksi - kuten monet muut maat maailmassa suosittelevat.

• Anonyymi

Ei kannata pitää matkapuhelinta taskussa vaan kuljettaa laukussa ja tulisi puhua siihen kaiuttimella puhelin etäällä kehosta. Jo kahden senttimetrin etäisyys alentaa säteilyä kymmenkertaisesti, metristä puhumattakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1556
    2. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      495
      1281
    3. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      255
      1263
    4. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
      Ikävä
      65
      1187
    5. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1184
    6. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      384
      993
    7. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
      Kauhava
      77
      938
    8. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      891
    9. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
      Tunteet
      112
      886
    10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      776
    Aihe