Se on kyllä totta

Anonyymi

että mun pitäisi käydä optikolla, joten se tarkoittaa myös sitä ett tule lähemmäs 😘🤓🤭 Voit sitten tulla myös makutuomariksi kun meen sovittamaan uusia kehyksiä 🤗

10

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minunkin pitäisi. Kävin pari vuotta sitten sovittelemassa kehyksiä, mutta mitkään ei sopinut minulle, niin se asia jäi. Iltaisin jos luen kirjaa, niin käytän halpahallin laseja, mutta ne on sen verran rumat etten niitä voi käyttää julkisesti.

• Anonyymi

Uuh jos näkisin kaivattu i jossain nörttirilleissä… ❤️❤️🍆🍆🍆🍆

• Anonyymi

Ajjai, käy pian niinkuin siinä mainoksessa.
      Lopahtaa kaikki saman tien kun näet hänet selvästi kaikkine virheineen.

• Anonyymi

Höpö höpö. Olen kyllä nähnyt jo ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Olen kyllä nähnyt jo ;)

No ihmettelinkin kenelle esittäydyn. Yksi mikä varmaan erottaa on, että en lyö naista hermostuksissani. Se on jo pitkälle se. Naisen mielikuvitus pukee miehen silloin ihan itse. Ei tarvitse feikata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihmettelinkin kenelle esittäydyn. Yksi mikä varmaan erottaa on, että en lyö naista hermostuksissani. Se on jo pitkälle se. Naisen mielikuvitus pukee miehen silloin ihan itse. Ei tarvitse feikata.

Miehetkin peittelevät "naismaisuuttaan" ihan yhtä laajasti. Nykyään näyttäisi jopa enenevissä määrin. Pinnan alta kyselemällä tietää missä mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehetkin peittelevät "naismaisuuttaan" ihan yhtä laajasti. Nykyään näyttäisi jopa enenevissä määrin. Pinnan alta kyselemällä tietää missä mennään.

Reilut jätkät ja "peittelijät" menee sekaisin ihan koko ajan. Se mua vituttaa eniten. Se paistaa päälle jutuissa ja ihan kaikessa nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilut jätkät ja "peittelijät" menee sekaisin ihan koko ajan. Se mua vituttaa eniten. Se paistaa päälle jutuissa ja ihan kaikessa nykyään.

Periaatteettomia nilkkejä joilla tapahtuu pelkkiä ylilyöntejä ja sitten nostellaan toisia roistoja johtoasemaan hätävarjeluksi. "Hyvä veli". Luodaan ylimääräisiä projekteja joita ei saada ikinä maaliin. 90% maailmantaloudesta selittyy tuolla.

• Anonyymi

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe