että mun pitäisi käydä optikolla, joten se tarkoittaa myös sitä ett tule lähemmäs 😘🤓🤭 Voit sitten tulla myös makutuomariksi kun meen sovittamaan uusia kehyksiä 🤗
Se on kyllä totta
10
109
Vastaukset
- Anonyymi
Minunkin pitäisi. Kävin pari vuotta sitten sovittelemassa kehyksiä, mutta mitkään ei sopinut minulle, niin se asia jäi. Iltaisin jos luen kirjaa, niin käytän halpahallin laseja, mutta ne on sen verran rumat etten niitä voi käyttää julkisesti.
- Anonyymi
Uuh jos näkisin kaivattu i jossain nörttirilleissä… ❤️❤️🍆🍆🍆🍆
- Anonyymi
Ajjai, käy pian niinkuin siinä mainoksessa.
Lopahtaa kaikki saman tien kun näet hänet selvästi kaikkine virheineen.- Anonyymi
Höpö höpö. Olen kyllä nähnyt jo ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Olen kyllä nähnyt jo ;)
No ihmettelinkin kenelle esittäydyn. Yksi mikä varmaan erottaa on, että en lyö naista hermostuksissani. Se on jo pitkälle se. Naisen mielikuvitus pukee miehen silloin ihan itse. Ei tarvitse feikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihmettelinkin kenelle esittäydyn. Yksi mikä varmaan erottaa on, että en lyö naista hermostuksissani. Se on jo pitkälle se. Naisen mielikuvitus pukee miehen silloin ihan itse. Ei tarvitse feikata.
Miehetkin peittelevät "naismaisuuttaan" ihan yhtä laajasti. Nykyään näyttäisi jopa enenevissä määrin. Pinnan alta kyselemällä tietää missä mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehetkin peittelevät "naismaisuuttaan" ihan yhtä laajasti. Nykyään näyttäisi jopa enenevissä määrin. Pinnan alta kyselemällä tietää missä mennään.
Reilut jätkät ja "peittelijät" menee sekaisin ihan koko ajan. Se mua vituttaa eniten. Se paistaa päälle jutuissa ja ihan kaikessa nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilut jätkät ja "peittelijät" menee sekaisin ihan koko ajan. Se mua vituttaa eniten. Se paistaa päälle jutuissa ja ihan kaikessa nykyään.
Periaatteettomia nilkkejä joilla tapahtuu pelkkiä ylilyöntejä ja sitten nostellaan toisia roistoja johtoasemaan hätävarjeluksi. "Hyvä veli". Luodaan ylimääräisiä projekteja joita ei saada ikinä maaliin. 90% maailmantaloudesta selittyy tuolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteettomia nilkkejä joilla tapahtuu pelkkiä ylilyöntejä ja sitten nostellaan toisia roistoja johtoasemaan hätävarjeluksi. "Hyvä veli". Luodaan ylimääräisiä projekteja joita ei saada ikinä maaliin. 90% maailmantaloudesta selittyy tuolla.
Lunariin vaan, nähty jo: https://www.colorado.edu/ness/2018/09/25/dark-side-moon-holds-clues-early-universe
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787