Se on kyllä totta

Anonyymi

että mun pitäisi käydä optikolla, joten se tarkoittaa myös sitä ett tule lähemmäs 😘🤓🤭 Voit sitten tulla myös makutuomariksi kun meen sovittamaan uusia kehyksiä 🤗

10

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minunkin pitäisi. Kävin pari vuotta sitten sovittelemassa kehyksiä, mutta mitkään ei sopinut minulle, niin se asia jäi. Iltaisin jos luen kirjaa, niin käytän halpahallin laseja, mutta ne on sen verran rumat etten niitä voi käyttää julkisesti.

• Anonyymi

Uuh jos näkisin kaivattu i jossain nörttirilleissä… ❤️❤️🍆🍆🍆🍆

• Anonyymi

Ajjai, käy pian niinkuin siinä mainoksessa.
      Lopahtaa kaikki saman tien kun näet hänet selvästi kaikkine virheineen.

• Anonyymi

Höpö höpö. Olen kyllä nähnyt jo ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Olen kyllä nähnyt jo ;)

No ihmettelinkin kenelle esittäydyn. Yksi mikä varmaan erottaa on, että en lyö naista hermostuksissani. Se on jo pitkälle se. Naisen mielikuvitus pukee miehen silloin ihan itse. Ei tarvitse feikata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihmettelinkin kenelle esittäydyn. Yksi mikä varmaan erottaa on, että en lyö naista hermostuksissani. Se on jo pitkälle se. Naisen mielikuvitus pukee miehen silloin ihan itse. Ei tarvitse feikata.

Miehetkin peittelevät "naismaisuuttaan" ihan yhtä laajasti. Nykyään näyttäisi jopa enenevissä määrin. Pinnan alta kyselemällä tietää missä mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehetkin peittelevät "naismaisuuttaan" ihan yhtä laajasti. Nykyään näyttäisi jopa enenevissä määrin. Pinnan alta kyselemällä tietää missä mennään.

Reilut jätkät ja "peittelijät" menee sekaisin ihan koko ajan. Se mua vituttaa eniten. Se paistaa päälle jutuissa ja ihan kaikessa nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilut jätkät ja "peittelijät" menee sekaisin ihan koko ajan. Se mua vituttaa eniten. Se paistaa päälle jutuissa ja ihan kaikessa nykyään.

Periaatteettomia nilkkejä joilla tapahtuu pelkkiä ylilyöntejä ja sitten nostellaan toisia roistoja johtoasemaan hätävarjeluksi. "Hyvä veli". Luodaan ylimääräisiä projekteja joita ei saada ikinä maaliin. 90% maailmantaloudesta selittyy tuolla.

• Anonyymi

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 155
      3931
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      91
      3316
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      93
      2701
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      281
      2528
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2276
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      109
      1956
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1039
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1018
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      889
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      840
    Aihe