Anna kuulua elämääsi

Anonyymi

Pääkköyteni on pahaa laatua, valitettavasti. Jos, minua loukataan jollakin tavalla, yhteinen elämä ei ole mahdollista. Harvemmin minun ajatuksiani saa käännettyä takaisin.. en tiedä onnistuisitko? Haluatko kokeilla? Otatko haasteen vastaan?

12

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei ymmärrä loukanneensa niin minkäs teet?

• Anonyymi

Onnistun monessa asiassa ja niin varmaan moni muukin! :)

• Anonyymi

En ota, koska haluan jakaa elämäni sellaisen ihmisen kanssa, jonka tunnen hyvin. Jos hän ei halua minua elämäänsä niin olen yksin. Ehkä sitten kun voin paremmin saatan hyväksyä ikäiseni, nyt vielä tuntemattoman ihmisen kaverikseni.

• Anonyymi

minä myös olen loukannut ihmisiä oman suorapuheisuuteni takia. Sanon, niinkuin asia on (tai kuten asian näen) eikä se aina miellytä. Jos joku tämän takia, vaikka olen selittänyt näkemykseni, haluaa katkaista välit lopuksi elämää, niin en voi estää. Se on sitten tarkoitettu meneväksi näin, enkä voi kuin tyytyä tilanteseen.

• Anonyymi

Miten sua on loukattu? Vai otatko liian herkästi itseesi eli vähän herkkähipiäinen ja iteppäinen? Jos hän olet niin haaste vastaanotettu.
      n

• Anonyymi

Aloitus miehelle.

• Anonyymi

Haluaisin yrittää korjata asian. :)

• Anonyymi

Sitten töihin...

• Anonyymi

Ehdottomasti otan haasteen vastaan 😏💕

• Anonyymi

Kun tietäis ensimmäiseksi sen että keneltä tämä viestisi on ja kenelle?
      Vaikea ottaa vastaan kun ei tiedä. En halua kylläkään loukata ketään, mutta aina ei voi tietää jos on tahtomattaan loukannut toista ihmistä. Hyvä olis kyllä saada tietää, että vois pyytää anteeksi jos on loukannut jotain ihmistä ja vois sitten miettiä miksi tuli tehtyä niin ja yrittää sisäistää sen ettei niin enää tapahtuisi.
      👩🐱‍👤

• Anonyymi

A n ->J m

• Anonyymi

Hyvä keskustelunavaus tämä provo siinä mielessä, että on sillai niinku ihan luonnollista, että jos käytös on päin haitaria, niin yleensä mahdollisuus menee siinä ja jos on loukannut oikein kovinkin pahasti, niin ei ole kunnioitusta toista kohtaan jos kuvittelee, että ehkä tämä tästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1440
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1122
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1108
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      805
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      657
    Aihe