Anna kuulua elämääsi

Anonyymi

Pääkköyteni on pahaa laatua, valitettavasti. Jos, minua loukataan jollakin tavalla, yhteinen elämä ei ole mahdollista. Harvemmin minun ajatuksiani saa käännettyä takaisin.. en tiedä onnistuisitko? Haluatko kokeilla? Otatko haasteen vastaan?

12

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei ymmärrä loukanneensa niin minkäs teet?

• Anonyymi

Onnistun monessa asiassa ja niin varmaan moni muukin! :)

• Anonyymi

En ota, koska haluan jakaa elämäni sellaisen ihmisen kanssa, jonka tunnen hyvin. Jos hän ei halua minua elämäänsä niin olen yksin. Ehkä sitten kun voin paremmin saatan hyväksyä ikäiseni, nyt vielä tuntemattoman ihmisen kaverikseni.

• Anonyymi

minä myös olen loukannut ihmisiä oman suorapuheisuuteni takia. Sanon, niinkuin asia on (tai kuten asian näen) eikä se aina miellytä. Jos joku tämän takia, vaikka olen selittänyt näkemykseni, haluaa katkaista välit lopuksi elämää, niin en voi estää. Se on sitten tarkoitettu meneväksi näin, enkä voi kuin tyytyä tilanteseen.

• Anonyymi

Miten sua on loukattu? Vai otatko liian herkästi itseesi eli vähän herkkähipiäinen ja iteppäinen? Jos hän olet niin haaste vastaanotettu.
      n

• Anonyymi

Aloitus miehelle.

• Anonyymi

Haluaisin yrittää korjata asian. :)

• Anonyymi

Sitten töihin...

• Anonyymi

Ehdottomasti otan haasteen vastaan 😏💕

• Anonyymi

Kun tietäis ensimmäiseksi sen että keneltä tämä viestisi on ja kenelle?
      Vaikea ottaa vastaan kun ei tiedä. En halua kylläkään loukata ketään, mutta aina ei voi tietää jos on tahtomattaan loukannut toista ihmistä. Hyvä olis kyllä saada tietää, että vois pyytää anteeksi jos on loukannut jotain ihmistä ja vois sitten miettiä miksi tuli tehtyä niin ja yrittää sisäistää sen ettei niin enää tapahtuisi.
      👩🐱‍👤

• Anonyymi

A n ->J m

• Anonyymi

Hyvä keskustelunavaus tämä provo siinä mielessä, että on sillai niinku ihan luonnollista, että jos käytös on päin haitaria, niin yleensä mahdollisuus menee siinä ja jos on loukannut oikein kovinkin pahasti, niin ei ole kunnioitusta toista kohtaan jos kuvittelee, että ehkä tämä tästä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7965
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2340
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1107
    Aihe