Tiedän mä sen

Anonyymi

että sulla miehellä on tärkeämpiäkin asioita elämässä kun tällainen rakastunut hupakko. Mutta kun mä en kestä tätä tilannetta. Auta mua. Haluan sut.

25

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä ole tärkeämpiä kuin sinä.

• Anonyymi

Sitten meistä tulee pari. Jos siis ollaan ne toisillemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten meistä tulee pari. Jos siis ollaan ne toisillemme.

Niin tuleekin. :))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tuleekin. :))

Tietysti tulee. Äsken vaan mietin miten ihana olisi suudella miehen huulia.. :)

• Anonyymi

Älä pelkää pieni murunen, minä K-mies autan sinut kyllä lentoon rakas. 😘

• Anonyymi

Montako K-kirjainta sun nimissä on yhteensä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako K-kirjainta sun nimissä on yhteensä?

Kolme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme

pistää miettimään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pistää miettimään..

Keijo Kaleva Kekkonen.

• Anonyymi

Liikuttavia mies nämä kirjelmät itsellesi, mutta ne olisi uskottavampia ehkä jos et lähtis aina tuon ns sivupersoonan tai alter egon lyttäyslinjalle.

• Anonyymi

Arvasin että joku takertuu tuohon hupakko sanaan. Mun itsetunto kestää sen hyvin, sun ei. Nainen olen ja rakastuneena melkoinen hupakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin että joku takertuu tuohon hupakko sanaan. Mun itsetunto kestää sen hyvin, sun ei. Nainen olen ja rakastuneena melkoinen hupakko.

Joo, ei mene fiksuille kyllä läpi, että joku kutsuu itseään noin tai selittää kuinka jollakin on varmaan parempaa tekemistä. Sulla ei ole parempaa tekemistä kuin puhua itsellesi päivät pitkät ja näin se menee, ei mitenkään muuten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei mene fiksuille kyllä läpi, että joku kutsuu itseään noin tai selittää kuinka jollakin on varmaan parempaa tekemistä. Sulla ei ole parempaa tekemistä kuin puhua itsellesi päivät pitkät ja näin se menee, ei mitenkään muuten

Ööö, keneksi mua nyt luullaan? Käyn kyllä töissä mutta en kutsu sitä paremmaksi tekemiseksi.. voisin mielelläni jättää sen homman sulle.

• Anonyymi

Hupakot on ihania, katkerot on kompostissa.
      Tämä on lopullinen totuus.
      Muut totuudet ovat valheellisia.
      Piste.

• Anonyymi

Kiitos, kannatan tuota :)

• Anonyymi

Kukaan ei halua höntäheikkiä.

• Anonyymi

Sellainenko sinä sitten olet?

• Anonyymi

Mikä on tärkeempää kuin sä? No ehkä omat asenteet. Et sä mikään hupakko ole. Olet mielenkiintoinen, ja haluan sut myös.

• Anonyymi

Kiva olisi kuulla hänen asenteistaan enemmän. Jos olet hän ja muutenkin.

• Anonyymi

Rakasta ja rikasta, ei tarvitse tuoda puolta valtakuntaa :)

• Anonyymi

Sehän reilua on, tai siis mitä ajattelit?

• Anonyymi

Moi senkin hupakko! Et sä ainakaan oo mulle oikeassa elämässä tällaista kertonut.
      Miksi välttelet?

• Anonyymi

Ai miksi en kerro, että rakastan. Mietipä sitä :)

• Anonyymi

Tuu hakee, heti saat minut matkaan

• Anonyymi

Niinkö? Eikö tarvitse varata mitään ennakkoon? :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3832
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      3468
    3. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      721
      1980
    4. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      76
      1577
    5. Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina

Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1406
    6. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      106
      1139
    7. Martina on niin nolo

Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      985
    8. Surettaa sun vuoksesi

Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.
      Tunteet
      99
      984
    9. Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille

Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta
      Maailman menoa
      226
      937
    10. Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta

Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita. Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.
      Ikävä
      98
      920
    Aihe