Sinä pinkkihiuksinen nainen joka olet ollut Mikkolan Prisman kassalla töissä, me kohtasimme tämän viikon alussa kirppiksellä ja vähän sieltä pöytien välistä toisiimme vilkuiltiin. Kunnes törmättiin, sä katsoit mua hymyillen ja kuiskasit mulle jotain. Siinä hetkessä oli sitä jotain mitä ei oo vuosiin tuntenut. Aika kaukaa tää on ny haettu mutta jos tunnistat ittes täst ni kerro alas mitä silloin kuiskasit ja missä, toivottavasti voitas tavata joskus.
Mikkolan Prisman kassaneiti hukassa...
8
58
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kohdattu. Olin alkuviikon putkassa.
- Anonyymi
Varattu nainen, tumppuun tulet (tänäkin viikonloppuna)
- Anonyymi
Sanoin "viittiks siirtyy läski sä seisot mun jalkani päällä"
Eikö pinkit hiukset jo kerro että joku ei ole hetero ja on poliittisesti mielisairaasti vasemmalla? Nuoret naiset jotka kannattavat vasemmistoa ovat tutkitusti mielisairaita jollain tavalla, yli 50% heistä omasi jonkin mielisairauden. - Anonyymi
Onneksi nämä mieleltään tasapainottomat merkkaavat itsensä näkyvästi, värjäämällä päänsä shokeeraavilla väreillä ja pinkillä.
Hyvin huomaavaista. - Anonyymi
Onko se hukassa? No hyvä homma.
- Anonyymi
Kyseinen "nainen" ?
https://www.youtube.com/watch?v=aS9UqWyWAaQ - Anonyymi
Ei normaali terve ihminen värjää päätään keltaiseksi,vihreäksi tai siniseksi. On vikaa päässä.
- Anonyymi
Ei voida ja mene hoitoon heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä6910810Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13410221- 237973
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776414Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.405280- 704934
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1354235Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas133822Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313524- 663237