Sinä pinkkihiuksinen nainen joka olet ollut Mikkolan Prisman kassalla töissä, me kohtasimme tämän viikon alussa kirppiksellä ja vähän sieltä pöytien välistä toisiimme vilkuiltiin. Kunnes törmättiin, sä katsoit mua hymyillen ja kuiskasit mulle jotain. Siinä hetkessä oli sitä jotain mitä ei oo vuosiin tuntenut. Aika kaukaa tää on ny haettu mutta jos tunnistat ittes täst ni kerro alas mitä silloin kuiskasit ja missä, toivottavasti voitas tavata joskus.
Mikkolan Prisman kassaneiti hukassa...
8
60
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kohdattu. Olin alkuviikon putkassa.
- Anonyymi
Varattu nainen, tumppuun tulet (tänäkin viikonloppuna)
- Anonyymi
Sanoin "viittiks siirtyy läski sä seisot mun jalkani päällä"
Eikö pinkit hiukset jo kerro että joku ei ole hetero ja on poliittisesti mielisairaasti vasemmalla? Nuoret naiset jotka kannattavat vasemmistoa ovat tutkitusti mielisairaita jollain tavalla, yli 50% heistä omasi jonkin mielisairauden. - Anonyymi
Onneksi nämä mieleltään tasapainottomat merkkaavat itsensä näkyvästi, värjäämällä päänsä shokeeraavilla väreillä ja pinkillä.
Hyvin huomaavaista. - Anonyymi
Onko se hukassa? No hyvä homma.
- Anonyymi
Kyseinen "nainen" ?
https://www.youtube.com/watch?v=aS9UqWyWAaQ - Anonyymi
Ei normaali terve ihminen värjää päätään keltaiseksi,vihreäksi tai siniseksi. On vikaa päässä.
- Anonyymi
Ei voida ja mene hoitoon heti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1352541
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121483
- 641180
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52938
- 80856
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101855