Intohimon intoa ja ikävää

Anonyymi

Voi kun tapaisi yhtä intohimoisen ihmisen kun itsekin on. Samaa intohimoa! Samat intohimoiset haaveet ja toiveet! Olisi koko ihminen intohimoa ja siinä välissä muutakin tietysti. Tunteen kuumuus ja kuuman polttava kosketus. Intohimon rytmi ja en sitten tarkoita mitään fyysistä pelkästään. Parasta on että toppuuttelen itseäni tai oikeastaaan aina teen niin ja suljen oven ettei ole liikaa ulosantia. Jarrua vaan! Enkä tarkoita nyt mitään parrua sentäs kuitenkaan. Ehkä siksi olen tälläinen koska en ole löytänyt vielä kokonaan kaltaistani.

23

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä haluan tavata ihmisen, jolla on samantapaista intohomoa kuin minulla itse elämää kohtaan. Halua kokea erilaisia paikkoja ja elämyksiä.

• Anonyymi

Hihi

• Anonyymi

Tuo on varmasti totta, että intohimoinen kaipaa rinnalleen toisen samalla tavoin intohimoisen ihmisen. Kukapa haluaisi lähelleen mitään marttyyria ja tunnelman latistajaa.

• Anonyymi

Tätä ei ehkä haluaisi kuulla, mutta kerran elämässäni olen ollut ihmisen kanssa, jonka kanssa kaikki kohtasi, sellaista ei aivan kaikkien kanssa kohtaa.
        Ja sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä ei ehkä haluaisi kuulla, mutta kerran elämässäni olen ollut ihmisen kanssa, jonka kanssa kaikki kohtasi, sellaista ei aivan kaikkien kanssa kohtaa.
        Ja sivusta

Mahtavaa kuulla että jollain täällä on ollut sellaista jonka kanssa kaikki on käynyt yksiin! Tuo on totta mitä sanot. (aloittaja tuolta ihan ylhäältä ylimmaltä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sivusta

Kannattaisiko yrittää sitten sitä toista kertaa. Elämä on lyhyt. Se on melkein ohi jo silloin, kun putkahdit tänne yllättäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko yrittää sitten sitä toista kertaa. Elämä on lyhyt. Se on melkein ohi jo silloin, kun putkahdit tänne yllättäin.

Jaa, kenen kanssa mä sitä sit yritän? Harvoin kuule se loksahtaa niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sivusta

Voin vakuuttaa, että ei ole kahta samanlaista yhdessä elämässä
        kummankin puoleista intohimoa tosin rakkautta on monenlaista. Intohimoa voi olla myös muiden kanssa, mutta ei sitä yh t ä palavaa. Saa olla onnellinen jos sellaisen toisen kemian on kohdannut. Itse en muuhun enää tyytyisi vaikka olen jo mummu elelen yksin onnellisena, että olen sen kokenut😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kummankin puoleista intohimoa tosin rakkautta on monenlaista. Intohimoa voi olla myös muiden kanssa, mutta ei sitä yh t ä palavaa. Saa olla onnellinen jos sellaisen toisen kemian on kohdannut. Itse en muuhun enää tyytyisi vaikka olen jo mummu elelen yksin onnellisena, että olen sen kokenut😃

jaa, kato kato sitä mies esiinnytään mummona tällä kertaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noin voi sanoa, se riippuu ihmisistä. No toi totta, jos olet yhdesti kokenut, tahdot aina verrata, mulla ainakin kesti niin jonkun aikaa. Ei kukaan ja mikään kelvannut enää..no ei..ei noin saa tehdä, jokainen on erilainen, mutta kyllä niitä kemia paukkuja aina tulee, se riippuu niin ihmisen luonteesta ja miten asiat ja kaikenmaailman halut menee yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noin voi sanoa, se riippuu ihmisistä. No toi totta, jos olet yhdesti kokenut, tahdot aina verrata, mulla ainakin kesti niin jonkun aikaa. Ei kukaan ja mikään kelvannut enää..no ei..ei noin saa tehdä, jokainen on erilainen, mutta kyllä niitä kemia paukkuja aina tulee, se riippuu niin ihmisen luonteesta ja miten asiat ja kaikenmaailman halut menee yhteen.

Ei kai noilla intohimolla ja mitä suusta tulee oo mitään tekemistä toistensa kanssa. Jokainen kaipaa silti arkeen kaltaistaan olisi se asia miten tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai noilla intohimolla ja mitä suusta tulee oo mitään tekemistä toistensa kanssa. Jokainen kaipaa silti arkeen kaltaistaan olisi se asia miten tahansa.

Plaah, en puhunutkaa siitä, mutta huomaatte kyllä kun kerran kohdalle sattuu oikea ihminen..kaikissa muissa on ollut vikaa sen jälkeen.

• Anonyymi

Mulle tarjosi vasta yksi 20 vuotta nuorempi tuttu mies ihan selkeästi suoraan seksiä. En tiedä, mikä vika sillä oli päässä kun tämmöiselle mummolle ehdotteli. Pääsin eroon sanomalla, että mulla on äärimmäisen mustasukkainen mies. No ei se tosiaankaan ole, mutta selitys meni läpi ja tämä nuori mies vähän säikähti.

• Anonyymi

Olen tottunut siihen, että saan huomiota hyvinkin nuorilta miehiltä. Olen kokenut joskus joitakin tilanteita kun nuori mies on lähestynyt, hieman kiusallisiksikin. Ne nuoret miehet haluaisivat panna mummoa, mutta mummo ei syty vauveleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tottunut siihen, että saan huomiota hyvinkin nuorilta miehiltä. Olen kokenut joskus joitakin tilanteita kun nuori mies on lähestynyt, hieman kiusallisiksikin. Ne nuoret miehet haluaisivat panna mummoa, mutta mummo ei syty vauveleista.

Kyllähän se itsetuntoa hivelee nuorten miesten huomio, mutta mulla tulee sellanen olo, että nyt äkkiä pois ja piiloon. Kaikkein kammottavin asia ollut kun " tytärpuolen" mies ja sen miehen kuuluisa veli alkaneet halailla ja tuijottaa tavallista pidempään. Järkyttyneenä mummona osasin kyllä torpata kuvottavat yritykset. Oliskin todella järkkyä ja anteeksiantamatonta vastata moisiin!

• Anonyymi

Minun intohimot on aina kohdistunut asioihin. Hyvin harvassa on ihmiset joiden kanssa löytyy yhteisiä asioita. Monet on kiinnostuneita vain urasta tai perheestä, eikä oikein muusta puhuta. Tai teeveestä. En näe, että intohimoa voisi olla kovin paljoa ihmiseen, joka ei iske henkisellä ja älyllisellä tasolla myös. Ei siihen ulkonäkö siis riitä.

• Anonyymi

Riittääkö joillekkin intohimoon pelkkä ulkonäkö? Pitäähän siinä ihmisessä olla jotain muutakin. Luonne, persoona, mielenkiinnonkohteet. Sitä kannattaa pohtia siis, että oletko itse hyvä intohimojen kohde.

• Anonyymi

Ulkonäkö ei ole ratkaiseva seikka, luonne ja samankaltaisuus!

• Anonyymi

Ei siinä ole mitään pohtimista.

• Anonyymi

Oletko nainen, vai mies?

• Anonyymi

Mies se on, toivottavasti fiilis ei lässähä

• Anonyymi

Nainen olen ja ei täällä ole oikeastaan mitään väliä mikä on koska kaikkhan täällä on yhtä tuntematonta kansaa. Kerroin vain ajatukseni ja toiveeni ei sen kummempaa. (aloittaja)

• Anonyymi

Haluaisin tavata myös intohimoisen miehen. Eka kerran jälkeen yleensä himo tuppaa vähenemään miehellä radikaalisti. Jos heti alkumetreillä halutaan vaan katsoa telkkaa yhdessä, niin ei kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      23
      3012
    2. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      2597
    3. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      16
      2069
    4. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1899
    5. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1297
    6. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1275
    7. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      259
      1264
    8. Tämä oikeasti sattuu

Alan ymmärtää sua paremmin.
      Ikävä
      61
      908
    9. Haluan lämmittää välejämme

Haluan saada ja antaa sulle nautintoja, onko se väärin? 💜 Se riittää jos et halua muuta, en tarvitse enempää.
      Ikävä
      56
      822
    10. Ihan sekaisin susta taas

Miksi piti näin rakastua, jos en sua (miestä) koskaan voi saada?
      Ikävä
      83
      778
    Aihe