En halunnut puhua siitä. Se ei tarkoita ettenkö olisi sitä tehnyt.
Tämä nyt siltä varalta, jos tuo kiukkukasa olet sinä.
Tekisin vuokseni ihan mitä vaan. Senkun pyydät.
Kun sä kysyit siitä
4
158
Vastaukset
- Anonyymi
Et halunnut puhua siitä etkä mistään muustakaan mikä olisi ollut lähelläkään totuutta. Sen sijaan uskottelit tunteitasi ja mitä lie muutakin mitä sylki suuhun toi.
Ja
ne
kaikki
paljastuivat
valheeksi.- Anonyymi
Pura vaan kaikki pois, mutta minuun tuo ei liity mitenkään.
- Anonyymi
Saako sitä ikinä suuttua yhtään mistään? Itse pidän tärkeänä suojata itseäni ihmisiltä, jotka eivät kestä minkäänlaisia tunteenpurkauksia. En saisi olla monipuolisesti oma itseni, vaan minun tulisi käyttäytyä jonkun muun toiveiden mukaisesti. Ei minusta sellaiseen ole.
- Anonyymi
Ei siitä ole kyse aloituksessa etteikö saisi kiukutella. Olen itsekin järkyttävä kiukuttelija varsinkin nälissäni. Halusin vaan korjata väärinkäsitystä, jos se olisi hän. Sinä ymmärsit väärin, koska olet väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon
Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani5303157- 1232469
Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."
Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi202084- 351245
Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa
Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?1911174Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla
Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva80943Zaharova yllättäisi sotilaallisesti
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa189922- 87880
Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa
monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett277821