Mun nenään käryää noi 50tyypit kampaajalla, kaupassa ja missä vaan
+50 vuotiaat vaipat pitää olla jalassa
16
78
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan noin ole kuin pienen osan kohdalla.
- Anonyymi
Aloittajasta on tulossa ..vaippaihminen.
- Anonyymi
Sinäkin käryät joskus vaippoines ja siksi kun siitä valitat. Joudut sen elämänkoulussa vielä oppimaan. Jos sorsit jotain ihmisryhmää niin tulet siihen itse kuulumaan tulevaisuudessa. Karma.
Äitini on yli 80v, eikä tarvitse vaippoja. Asuu itsenäisesti. Tekee itse ruoat. Ja sitä rataa. - Anonyymi
Muista laittaa omilla 50-vuotis synttareilläsi vaipat.
- Anonyymi
Kampaajalla, naiset käy. Vian ei tarvitse olla iso kun se sijaitsee päässä.
- Anonyymi
Oletko vähän keinotekoisin motiivein liikkeellä kun yrität samoin kulunein fraasein värittää tuon ikärasistin naiseksi. Ennen kuin luin yhtäkään kommenttia, tiesin jo heti, että surulliset mustamaalaajat koittaa käyttää tätäkin hyödykseen. Aikamoinen ikäkriiseilijä taidat olla ja miespuolinen
- Anonyymi
Housuissas käryää ap.
- Anonyymi
Parempi vaipat jalassa kuin pas**aa ja kus*a päässä.
Mee hoitoon vajakki. - Anonyymi
Ei miehet käy kampaajalla, vaan parturissa, mutta tietenkinhän on niin, että kun kyseessä onkin miespuolinen herjaaja, niin tämä ultimaattinen loukkaus ei enää kosketakaan samalla lailla ja perusteita joutuu hakemalla hakemaan,..
- Anonyymi
Shemalet voivat asioida kampaajalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shemalet voivat asioida kampaajalla.
Totta, nyt olin ajattelultani hieman rajoittunut
- Anonyymi
Aloita oma Hitler-kerho ja
ala eliminoimaan ikäihmisiä,
sillähän noista kusivaipoissa kulkevista mummoista pääset! - Anonyymi
Jaa, vähä-älyinen ap taas vauhdissa, huoh!
- Anonyymi
Kynishän se ja mitä nikkejä miehellä nyt olikaan
- Anonyymi
Sinä olet se vaippapoika joka tietää vaipoista kaiken.
Kerroppas nyt millaisia osaat suositella, kun olet niihin niin perehtynyt. - Anonyymi
Outo nenä sulla. 🤥Mihen sen oikein tunget?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038