Työttömiä tarvitaan taas maatiloilla kesätöihin

Anonyymi

Osoittakaa aktivointityöhakemuksenne maatiloille, jotka tarvitsevat nyt suomalaisten työttömien apua, koska ukrainalaisia kausityöntekijöitä saadaan tänä vuonna noin 6000 vähemmän mitä on tarve.

Maatiloilla voi tienata kivat taskurahat ensi talven rientoja varten. Voi käydä vaikka leffateatterissa ja silloin tällöin syömässä oikeassa ravintolassa.

15

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viime vuonna ei kelvannut suomalaiset työntekijät, toivat ukrainalaisia erityisluvalla ja osa taisi olla sellaisia jotka jatkoivat ruotsin kautta tukholman kaduille hommiin.

• Anonyymi

🍓 hilloa on parempi tehdä jos tullee sähkökatkoksia ja juurekset kellari bunggeriin johon ei paista ☀️!💂💂

• Anonyymi

Mistä tommottis kellariburgereita saa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tommottis kellariburgereita saa?

Älä kyselijäpösilö kysele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kyselijäpösilö kysele.

Niin, menisi nyppimään rikkaruohoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, menisi nyppimään rikkaruohoja.

Joka kasvin kohdalla pitää kysyä onko se rikkaruoho, jottei tyle nypittyä väärää kasvia.

• Anonyymi

Napapiirille viljelijäksi tukirahoilla ja ei tarvitse edes itse hommia tehdä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tuolla hymiöpaukutuksella olisit nyppinyt satakunta rikkaruohoa. Käytä siis energiasi järkevämmin!

• Anonyymi

Olen maaseudun työläinen ja voin vahvistaa että ei tarvi osata mitään ja riittää kun ilmestyy paikalle niin palkka juoksee, todella helppoa ja korkeat ansiot

• Anonyymi

Etusija julkikommareilla

• Anonyymi

Luulisi että työvoimaa tarvitaan eikä työttömiä. Miksi muka juuri työttömiä? On muitakin ryhmiä, jotka ovat ihan hyvää työvoimaa.

• Anonyymi

Emme me työttömät töitä tarvitse, vaan riittävän toimeentulon.

Kapitalistit, kuten maanviljelijät, voivat paahtaa niska limassa niin paljon kuin heitä kiinnostaa. Hautaan hekin lopulta päätyvät.

Olemme kaikki vain tähtipölyä maailmankaikkeuden mittakaavassa. Ei kannata siksi stressata.

• Anonyymi

Mansikanpoimintaan piti lähettää itsestä video ja cv, sen jälkeen pääsi kahden tunnin haatatteluun vuokrafirmaan. Sitten ei kuulunut mitöön. Ihmettelin näitä ukrainalaisten rekrytilaisuuksia, kun tekivät samantien työsopimuksen. Suomalaisilla se menee pitkän hakemuskaavan kautta eikä siltikään saanut edes poimintapaikkaa eli huijaamistahan tämä on jolla saadaan nimiä rekisteriin.

• Anonyymi

Ukrainalaisen cv:ssä on pari maagista sanaa, jota puuttuvat pitkäaikaistyönhakijan vastaavasta. Ne sanathan ovat: "olen ahkera".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainalaisen cv:ssä on pari maagista sanaa, jota puuttuvat pitkäaikaistyönhakijan vastaavasta. Ne sanathan ovat: "olen ahkera".

Ei ansioluetteloon tuollaisia kirjoiteta vaan osaaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      93
      1968
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      280
      1790
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      309
      1597
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1481
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1061
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1017
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      987
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      978
    9. 67
      954
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe