Osoittakaa aktivointityöhakemuksenne maatiloille, jotka tarvitsevat nyt suomalaisten työttömien apua, koska ukrainalaisia kausityöntekijöitä saadaan tänä vuonna noin 6000 vähemmän mitä on tarve.
Maatiloilla voi tienata kivat taskurahat ensi talven rientoja varten. Voi käydä vaikka leffateatterissa ja silloin tällöin syömässä oikeassa ravintolassa.
Työttömiä tarvitaan taas maatiloilla kesätöihin
15
68
Vastaukset
- Anonyymi
Viime vuonna ei kelvannut suomalaiset työntekijät, toivat ukrainalaisia erityisluvalla ja osa taisi olla sellaisia jotka jatkoivat ruotsin kautta tukholman kaduille hommiin.
- Anonyymi
🍓 hilloa on parempi tehdä jos tullee sähkökatkoksia ja juurekset kellari bunggeriin johon ei paista ☀️!💂💂
- Anonyymi
Mistä tommottis kellariburgereita saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tommottis kellariburgereita saa?
Älä kyselijäpösilö kysele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kyselijäpösilö kysele.
Niin, menisi nyppimään rikkaruohoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, menisi nyppimään rikkaruohoja.
Joka kasvin kohdalla pitää kysyä onko se rikkaruoho, jottei tyle nypittyä väärää kasvia.
- Anonyymi
Napapiirille viljelijäksi tukirahoilla ja ei tarvitse edes itse hommia tehdä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tuolla hymiöpaukutuksella olisit nyppinyt satakunta rikkaruohoa. Käytä siis energiasi järkevämmin!
- Anonyymi
Olen maaseudun työläinen ja voin vahvistaa että ei tarvi osata mitään ja riittää kun ilmestyy paikalle niin palkka juoksee, todella helppoa ja korkeat ansiot
- Anonyymi
Etusija julkikommareilla
- Anonyymi
Luulisi että työvoimaa tarvitaan eikä työttömiä. Miksi muka juuri työttömiä? On muitakin ryhmiä, jotka ovat ihan hyvää työvoimaa.
- Anonyymi
Emme me työttömät töitä tarvitse, vaan riittävän toimeentulon.
Kapitalistit, kuten maanviljelijät, voivat paahtaa niska limassa niin paljon kuin heitä kiinnostaa. Hautaan hekin lopulta päätyvät.
Olemme kaikki vain tähtipölyä maailmankaikkeuden mittakaavassa. Ei kannata siksi stressata.
- Anonyymi
Mansikanpoimintaan piti lähettää itsestä video ja cv, sen jälkeen pääsi kahden tunnin haatatteluun vuokrafirmaan. Sitten ei kuulunut mitöön. Ihmettelin näitä ukrainalaisten rekrytilaisuuksia, kun tekivät samantien työsopimuksen. Suomalaisilla se menee pitkän hakemuskaavan kautta eikä siltikään saanut edes poimintapaikkaa eli huijaamistahan tämä on jolla saadaan nimiä rekisteriin.
- Anonyymi
Ukrainalaisen cv:ssä on pari maagista sanaa, jota puuttuvat pitkäaikaistyönhakijan vastaavasta. Ne sanathan ovat: "olen ahkera".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainalaisen cv:ssä on pari maagista sanaa, jota puuttuvat pitkäaikaistyönhakijan vastaavasta. Ne sanathan ovat: "olen ahkera".
Ei ansioluetteloon tuollaisia kirjoiteta vaan osaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä931968Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2801790Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3091597Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1901481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931061- 511017
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941