Yritetäänpä täältäkin
Olemme m50 n45. Ulkonäkö ok. Haemme mökillemme miestä tai paria. Pieni bi kokeilukin kiinnostaa. Vaikka tänään. Pohjoispohjanmaa. Oulu-Raahe suunnalta. Illalla iso ulkosauna lämpiää jo taas.. Höpöttäjät, älkää vaivautuko.
Bi mies meille kylään
12
1117
Vastaukset
- Anonyymi
Miten teihin saa yhteyden mun kik muajussi
- Anonyymi
Tee joku spostiosoite tänne. Tai kerro miss asut niin osataan järjestää kyllä
- Anonyymi
mä 55 bi henkinen. olisin kiinostunut poikkeen teillä. kuinka järkätään??
- Anonyymi
Missä päin asustelet? Suunnitellaan..
- Anonyymi
Moi olen 26v bi mies oisitteko kiinnostunut sen verran vielä kysyn mimmosia juttuja teillä ois mielessä asun oulussa
- Anonyymi
Meillä ainakin ois sex ekana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ainakin ois sex ekana
Sopii mulle mitä juttuja haluutte kokeilla
Onko teillä joku sähköposti
- Anonyymi
Jees. Um Limingasta. Sposti kuhanen7 googlen postisa.
- Anonyymi
gmail.com tuo googlen posti
- Anonyymi
Aloittajat tässä nostelee. Eikö ketään oikeasti kiinnosta?
Moi, 40 kaveri eteläsuomesta ja kiinnostusta talkoisiin on. Liikun jonkinverran töiden puolesta ympäri maata. Ottakaa toki yhteyksiä mikäli kiinnostusta vielä riittää
- Anonyymi
voi että kun kaukana antaisin molemmille
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817