Olen varmaan ikävä

Anonyymi

Olen ikävä mies, varmaan sinun mielestä?
Vai mitä mieltä olet nainen?
En silti halua olla ikävä ihminen.
Haluaisin vain miellyttää naista jonka haluan.
Olen kömpelö, ja hiton arka mies, lähestyessäni kysestä naista.
Olen myskin kömpelö asettaessani sanojani.
Anteeksi kun mölin.😔

35

532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä olet möhlinyt? Oletko kenties sanonut naiselle jotain ihan muuta kuin mitä olisit halunnut sanoa?

• Anonyymi

Tarttua tilaisuuteen jota on tarjottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs nyt sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäs nyt sitten?

Tilaisuus taisi mennä.😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilaisuus taisi mennä.😔

Eikö asiaa voisi vielä korjata? Tarkoitan, että vaikka ehdottaa näkemistä, jolloin voisitte jutella ja asiat selkenisivät. Itse ainakin toivoisin sitä. - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö asiaa voisi vielä korjata? Tarkoitan, että vaikka ehdottaa näkemistä, jolloin voisitte jutella ja asiat selkenisivät. Itse ainakin toivoisin sitä. - sivusta

Ei voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilaisuus taisi mennä.😔

Tilaisuuksia tulee lisää kyllä. Mitä mun pitäisi tehdä? Olen nyt yrittänyt kaikenlaista, mutta mikään ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarjottu? No onneksi sinun mielestä tilaisuutta tarjosi ei itseään. Voi olla, että itse tilaisuus oli tarjolla. Kohti uusia päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi.

Kyllä voi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilaisuus taisi mennä.😔

Ei mennyt. Otan yhteyttä sinuun vielä. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt. Otan yhteyttä sinuun vielä. Sivusta.

Sitä päivää odotellessa …. 😴😴 otan kauneusunet, jos toisetkin…….
        - sivusta

• Anonyymi

Ratkaisuna kirjoita tuo suoraan minulle niin aina on mahdollisuus korjata. Mikäli vielä emmit niin anna mielummin olla mä hajoan epävarmuuteen.

• Anonyymi

En emmi, mutta voisiko...arvauspäivä tuli tästä lauantaista nyt hyvää lauantaita🧡

• Anonyymi

Et ollenkaan älä huoli vaan maailman kiltein ja ihanin ja kaunein, komein Hän on!

• Anonyymi

Hän jonka vaan ja ainoastaan haluisin.

• Anonyymi

Mikäli ongelmana on lukkoon meneminen IRL, niin siinä tapauksessa asiaa saisi ehkä edistettyä luontevammin viestin kautta? Entä oletko jo kysynyt kiinnostuksesi kohdetta seuraksi vaikka kävelylle tai kahville? Oletteko saaneet yhteistä aikaa tutustua rauhassa?

• Anonyymi

Mies hyvä, et ole ikävä. Olet ihana, ihaninta mitä tiedän. Rakastan sua. Haluaisin jutella sun kanssa, koskettaa sua ja viettää aikaa sun kanssa. Tiedän että tykkäät musta, olen nähnyt sen sun silmistä, mutta nyt haluaisin jo kuulla kun kerrot sen mulle sanoin oikeassa elämässä. Mitä tässä nyt pitäisi oikein tehdä?

• Anonyymi

Kerro miehelle itse, tai unohda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä kommentti aloittajalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi unohtaa häntä. Mutta en voi myöskään kertoa ellei hän tule yhtään vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi unohtaa häntä. Mutta en voi myöskään kertoa ellei hän tule yhtään vastaan.

Millä tavoin haluaisit hänen tulevan vastaan? Tuskin olet hän mutta kun välttelet niin se saa etääntymään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin haluaisit hänen tulevan vastaan? Tuskin olet hän mutta kun välttelet niin se saa etääntymään..

Haluaisin jutella hänen kanssaan, mutta tuntuu että hän ei halua/pysty jutella. Millä tavalla välttelen?

• Anonyymi

Jos tiedät niin tee sitten jotain. Ei voi vaan istua ja odottaa, jos oikeasti tietää toisen tykkäävän. Olet joku tyhmä tai itsekäs.

• Anonyymi

Jözgöz.

• Anonyymi

Hande Handuli Halipatsuippa kyllä antaa sulle aina. Kaiken mitä tarviit.

• Anonyymi

No niin kyllä antaisin. :)

• Anonyymi

Varmasti olet ihan riittävä omana itsenäsi. :)

• Anonyymi

Kerro mies mitä mun pitää tehdä?😘

• Anonyymi

Olet kyllä tosi arka. Älä pelkää, mulle voi kyllä puhua tai sitten vaan kuunnella mun pälpätystä. Tilaisuuksia tulee vielä.

• Anonyymi

Lähetä tekstari

Alkuun

Ois kiva

• Anonyymi

Oletko se mies joka puhui aikoinaan kuinka et tiedä kun nainen on niin tärkeä ja sinä niin hullu. Mitä tarkoitit sillä? Ja mistä ”hulluutesi” johtuu? Päihteet? Huonot elämäntavat? Ympäristömyrkyt? Lääkkeet? Vai oletko aina ollut ns vähän maasta ilmassa? Mikä olet horoskoopiltasi?

• Anonyymi

Törkeää tekstiä, Hyh.

• Anonyymi

Kommunikointi olisi syytä laittaa kuntoon.
      Eräs neuvo.

• Anonyymi

Jos olet se ketä minä kaipaan, niin ikävä et ole. Olet aivan ihana ja olen nääääin ihastunut sinuun.
      Ja minä otan kyllä yhteyttä, jos muuta ei tapahdu. Näin olen jo päättänyt.
      En luovuta selvittämättä tätä mieheltä itseltään.

• Anonyymi

Etkö sinä ole jo aika iso.....+50?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      3882
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      292
      1851
    3. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      516
      1599
    4. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
      Ikävä
      76
      1528
    5. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      421
      1483
    6. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1319
    7. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      1283
    8. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
      Kauhava
      85
      1183
    9. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
      Tunteet
      141
      1176
    10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1121
    Aihe