Olen varmaan ikävä

Anonyymi

Olen ikävä mies, varmaan sinun mielestä?
Vai mitä mieltä olet nainen?
En silti halua olla ikävä ihminen.
Haluaisin vain miellyttää naista jonka haluan.
Olen kömpelö, ja hiton arka mies, lähestyessäni kysestä naista.
Olen myskin kömpelö asettaessani sanojani.
Anteeksi kun mölin.😔

35

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä olet möhlinyt? Oletko kenties sanonut naiselle jotain ihan muuta kuin mitä olisit halunnut sanoa?

      • Anonyymi

        Tarttua tilaisuuteen jota on tarjottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttua tilaisuuteen jota on tarjottu.

        No mitäs nyt sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs nyt sitten?

        Tilaisuus taisi mennä.😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaisuus taisi mennä.😔

        Eikö asiaa voisi vielä korjata? Tarkoitan, että vaikka ehdottaa näkemistä, jolloin voisitte jutella ja asiat selkenisivät. Itse ainakin toivoisin sitä. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö asiaa voisi vielä korjata? Tarkoitan, että vaikka ehdottaa näkemistä, jolloin voisitte jutella ja asiat selkenisivät. Itse ainakin toivoisin sitä. - sivusta

        Ei voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaisuus taisi mennä.😔

        Tilaisuuksia tulee lisää kyllä. Mitä mun pitäisi tehdä? Olen nyt yrittänyt kaikenlaista, mutta mikään ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttua tilaisuuteen jota on tarjottu.

        Tarjottu? No onneksi sinun mielestä tilaisuutta tarjosi ei itseään. Voi olla, että itse tilaisuus oli tarjolla. Kohti uusia päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi.

        Kyllä voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaisuus taisi mennä.😔

        Ei mennyt. Otan yhteyttä sinuun vielä. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mennyt. Otan yhteyttä sinuun vielä. Sivusta.

        Sitä päivää odotellessa …. 😴😴 otan kauneusunet, jos toisetkin…….
        - sivusta


    • Anonyymi

      Ratkaisuna kirjoita tuo suoraan minulle niin aina on mahdollisuus korjata. Mikäli vielä emmit niin anna mielummin olla mä hajoan epävarmuuteen.

      • Anonyymi

        En emmi, mutta voisiko...arvauspäivä tuli tästä lauantaista nyt hyvää lauantaita🧡


    • Anonyymi

      Et ollenkaan älä huoli vaan maailman kiltein ja ihanin ja kaunein, komein Hän on!

      • Anonyymi

        Hän jonka vaan ja ainoastaan haluisin.


    • Anonyymi

      Mikäli ongelmana on lukkoon meneminen IRL, niin siinä tapauksessa asiaa saisi ehkä edistettyä luontevammin viestin kautta? Entä oletko jo kysynyt kiinnostuksesi kohdetta seuraksi vaikka kävelylle tai kahville? Oletteko saaneet yhteistä aikaa tutustua rauhassa?

    • Anonyymi

      Mies hyvä, et ole ikävä. Olet ihana, ihaninta mitä tiedän. Rakastan sua. Haluaisin jutella sun kanssa, koskettaa sua ja viettää aikaa sun kanssa. Tiedän että tykkäät musta, olen nähnyt sen sun silmistä, mutta nyt haluaisin jo kuulla kun kerrot sen mulle sanoin oikeassa elämässä. Mitä tässä nyt pitäisi oikein tehdä?

      • Anonyymi

        Kerro miehelle itse, tai unohda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miehelle itse, tai unohda.

        Oliko tämä kommentti aloittajalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miehelle itse, tai unohda.

        En voi unohtaa häntä. Mutta en voi myöskään kertoa ellei hän tule yhtään vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi unohtaa häntä. Mutta en voi myöskään kertoa ellei hän tule yhtään vastaan.

        Millä tavoin haluaisit hänen tulevan vastaan? Tuskin olet hän mutta kun välttelet niin se saa etääntymään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin haluaisit hänen tulevan vastaan? Tuskin olet hän mutta kun välttelet niin se saa etääntymään..

        Haluaisin jutella hänen kanssaan, mutta tuntuu että hän ei halua/pysty jutella. Millä tavalla välttelen?


      • Anonyymi

        Jos tiedät niin tee sitten jotain. Ei voi vaan istua ja odottaa, jos oikeasti tietää toisen tykkäävän. Olet joku tyhmä tai itsekäs.


    • Anonyymi

      Jözgöz.

    • Anonyymi

      Hande Handuli Halipatsuippa kyllä antaa sulle aina. Kaiken mitä tarviit.

      • Anonyymi

        No niin kyllä antaisin. :)


    • Anonyymi

      Varmasti olet ihan riittävä omana itsenäsi. :)

    • Anonyymi

      Kerro mies mitä mun pitää tehdä?😘

    • Anonyymi

      Olet kyllä tosi arka. Älä pelkää, mulle voi kyllä puhua tai sitten vaan kuunnella mun pälpätystä. Tilaisuuksia tulee vielä.

      • Anonyymi

        Lähetä tekstari

        Alkuun

        Ois kiva


    • Anonyymi

      Oletko se mies joka puhui aikoinaan kuinka et tiedä kun nainen on niin tärkeä ja sinä niin hullu. Mitä tarkoitit sillä? Ja mistä ”hulluutesi” johtuu? Päihteet? Huonot elämäntavat? Ympäristömyrkyt? Lääkkeet? Vai oletko aina ollut ns vähän maasta ilmassa? Mikä olet horoskoopiltasi?

      • Anonyymi

        Törkeää tekstiä, Hyh.


    • Anonyymi

      Kommunikointi olisi syytä laittaa kuntoon.
      Eräs neuvo.

    • Anonyymi

      Jos olet se ketä minä kaipaan, niin ikävä et ole. Olet aivan ihana ja olen nääääin ihastunut sinuun.
      Ja minä otan kyllä yhteyttä, jos muuta ei tapahdu. Näin olen jo päättänyt.
      En luovuta selvittämättä tätä mieheltä itseltään.

    • Anonyymi

      Etkö sinä ole jo aika iso..... 50?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe