Se ihminen jonka mainitsit irl

Anonyymi

onko hän tunteidesi oikea kohde enkä minä? Satuttiin vaan molemmat (sinä ja minä) tänne palstalle kaipaamaan ja hän ei?

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenen olen maininnut? En muista.

      • Anonyymi

        Muistele mitä puhuit hänelle.


    • Anonyymi

      Tää kysymys ei osoitettu minulle, siksi en osaa vastata tähän.

      • Anonyymi

        Tarvitseeko kaikkeen muutenkaan vastata? Suurin osa täällä ei osoita sinulle yhtään mitään.


    • Anonyymi

      En ole hänen kanssaan ollut vuosiin edes tekemisissä enää, enkä kaipaa häntä. Pelkäsin vain että rakastun sinuun ja satutan itseni taas uudestaan niin kuin hänen kanssaan, koska en kuitenkaan voi sinua saada. Olen kuitenkin tykästynyt sinuun ja tekeehän se kipeää koska olet varattu. T:J

      • Anonyymi

        Ei liity sinuun.


      • Anonyymi

        No miksi kirjoittelet täällä hänelle, ketä et enää kaipaa?


    • Anonyymi

      Se, että patistit sauvakävelylle ja halusit mennä varastolle kanssani, oli kyllä jotain petyit kun avaimia ei ollutkaan mukana;)
      😴

      • Anonyymi

        Mitä hel*ettiä? Kenelle sinä kuvittelet kirjoittavasi täällä. Taitaa olla facebook sulla toisella välilehdellä, laita sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hel*ettiä? Kenelle sinä kuvittelet kirjoittavasi täällä. Taitaa olla facebook sulla toisella välilehdellä, laita sinne.

        Näin sellaista unta.


    • Anonyymi

      Nuori vaalea kaunis nainen on ainoa syy miksi olen täällä. Haluan rohkaista että näkisimme vielä. Kaipaan niin kovasti.

      • Anonyymi

        Ei sinullekaan tämä. Oletteko koskaan edes jutelleet? Kirjoitin tuohon "irl".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinullekaan tämä. Oletteko koskaan edes jutelleet? Kirjoitin tuohon "irl".

        Olemme jutelleet irl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme jutelleet irl

        Koskaan emme tutustuneet mutta jonkin verran olemme jutelleet, siitä on aikaa.
        Muutuin yllättäen ja tiedän sen, nainen tietää sen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan emme tutustuneet mutta jonkin verran olemme jutelleet, siitä on aikaa.
        Muutuin yllättäen ja tiedän sen, nainen tietää sen myös.

        Miksi muutuit?


    • Anonyymi

      Mutta tunnistan myös sinut tuosta irl lyhenteestä. Jota käytät. Sinun kanssa olen keskustellut aiemminkin irl

      • Anonyymi

        Täällä mutta anonyyminä kuitenkin.


      • Anonyymi

        Olen kirjoitellut tänne mutta en ole kukaan nuori vaalea nainen. En ole hän. Olen vanha ja väsynyt ja harmaa ja riutunut jo tästä ikävästä häneen. Olen varmaan vanhentunut puolessa vuodessa 10 vuotta.


      • Anonyymi

        Sinulla vasta fantasiat on jostain miehestä. Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko tämä naisena esiintyvä mies sinun takiasi palstoilla ja esiintyykö se sinuna vai kaikkina naisina?


      • Anonyymi

        Miksi olisin jostain tuntemattomasta kiinnostunut? Hän näytti yhtä kauniilta kuin sinäkin. Hän oli kuin kaksoisolentosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisin jostain tuntemattomasta kiinnostunut? Hän näytti yhtä kauniilta kuin sinäkin. Hän oli kuin kaksoisolentosi.

        Tuo kirjoittelee sivusta, älä hänen kommenteista välitä. Hän siis kuvittelee aloittajan esiintyvän miehenä. Siitä nuo välikommentit. Ei hän ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoittelee sivusta, älä hänen kommenteista välitä. Hän siis kuvittelee aloittajan esiintyvän miehenä. Siitä nuo välikommentit. Ei hän ole aloittaja.

        Eikun siis kuvittelee aloittajanaisen olevan naisena esiintyvä mies. Ei kaikki kommentit ole samalta, sun pitää mies oppia tunnistamaan kun troIIi sotkee väliin. Tuo mieheksiIuulija on ainoita troIIeja enää täällä, muut jo läks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoittelee sivusta, älä hänen kommenteista välitä. Hän siis kuvittelee aloittajan esiintyvän miehenä. Siitä nuo välikommentit. Ei hän ole aloittaja.

        En todellakaan kuvittele. Tiedän että aloitus on naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun siis kuvittelee aloittajanaisen olevan naisena esiintyvä mies. Ei kaikki kommentit ole samalta, sun pitää mies oppia tunnistamaan kun troIIi sotkee väliin. Tuo mieheksiIuulija on ainoita troIIeja enää täällä, muut jo läks.

        Tiedän että kukaan mies ei kirjoita tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan kuvittele. Tiedän että aloitus on naiselta miehelle.

        Aloitus on naiselta miehelle kyllä. Mutta nuo miestä haukkuvat kommentit tuossa ei ole sinulle vaan aloittajalle. Haukkuja siis luulee aloittajaa mieheksi ja haukkuu häntä, ei sinua. Sen halusin selittää. Ymmärrätkö sinä? Sinua ei kukaan haukkunut vaan tuo vakiosönkkääjä haukkuu aloittajaa luullen häntä mieheksi. Vastasit kuin sinua olisi haukuttu. Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoittelee sivusta, älä hänen kommenteista välitä. Hän siis kuvittelee aloittajan esiintyvän miehenä. Siitä nuo välikommentit. Ei hän ole aloittaja.

        Ei ole tainnut olla tässä ketjussa tuosta kuviosta puhetta, mutta on se hyvä kun hoidat tämän nykyään oma-aloitteisesti ja kivasti jatkuu yksinselittäminen kommentista toiseen. Mitä tulee aloitukseen, niin en pidä lainkaan uskottavana, että ihmiset jotka puhuu keskenään siellä kuuluisassa irl:ssa pui näitä asioita netissä. Eli trollaustahan se on tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tainnut olla tässä ketjussa tuosta kuviosta puhetta, mutta on se hyvä kun hoidat tämän nykyään oma-aloitteisesti ja kivasti jatkuu yksinselittäminen kommentista toiseen. Mitä tulee aloitukseen, niin en pidä lainkaan uskottavana, että ihmiset jotka puhuu keskenään siellä kuuluisassa irl:ssa pui näitä asioita netissä. Eli trollaustahan se on tämäkin.

        Mikä sulla sitten on ongelma, jos nämä kaikki on vain troIIausta?
        Oletko sinä harakka joku troIIimetsästäjä vai mitä vttua?
        Täällä saa kirjoittaa muutkin kuin sinä väjäkki huorrrra.
        Mene nyt hyvä ihminen ja keskity omiin asioihisi välillä.
        Mitä sinä ventovieraiden kirjoituksia vahdit.
        Oli troIIausta tai ei niin EI VTTU KUULU SULLE!


    • Anonyymi

      Ikäviä on kai eri lajeja sitten.

      • Anonyymi

        Et pysty vastaamaan kun pitää aina vihjailla jotain epämääräistä mitä toinen ei voi ymmärtää?
        Unohda koko juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty vastaamaan kun pitää aina vihjailla jotain epämääräistä mitä toinen ei voi ymmärtää?
        Unohda koko juttu!

        Olen Toni muistat minut tiedän sen, tavattiin ensi kerran vuonna 2017. Olin aika hiljainen mies, puhuin mutta eniten silloin kuin jotain kysyttiin. 2019 ollaan viimeksi nähty.
        Koskaan ei tutustuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty vastaamaan kun pitää aina vihjailla jotain epämääräistä mitä toinen ei voi ymmärtää?
        Unohda koko juttu!

        Pystyn kyllä vastaamaan suoraankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn kyllä vastaamaan suoraankin.

        Ok, anteeksi kun ärisin. Hankalaa kun sotkevat näitä tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Toni muistat minut tiedän sen, tavattiin ensi kerran vuonna 2017. Olin aika hiljainen mies, puhuin mutta eniten silloin kuin jotain kysyttiin. 2019 ollaan viimeksi nähty.
        Koskaan ei tutustuttu.

        Mene sinä troIIi vttuun. Kukaan ei kirjoita noin ihmiselle, jonka näki viimeksi 2019. Kirjoitin irl puhumisesta troIIi.


    • Anonyymi

      Irl mainitsemani henkilö vain tekee kiusaa, koska ei haluaisi sulla ja mulla olevan mahdollisuuksia.
      Tämä sivusta.

      • Anonyymi

        Ei tuo aloitus liittynyt palstaan mitenkään noin. Kukaan ei tee täällä kiusaa. Tai siis kukaan meidän tuntema henkilö. Kyllähän noita riittää mutta ne on jotain vaan, vankilatasoa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe