Meillä ei ole aikaa palstalässytyksiin

Anonyymi

tunnisteluihin tai arpomiseen. Meidän pitää tietää nyt, jos toiselle niitä tunteita on. Enkä minä uskalla kysyä suoraan, itken muutenkin takiasi lähes päivittäin. Ihan pattitilanne.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei uskalla kysyä suoraan, voi kysyä epäsuorasti jonkun toisen kautta.

      • Anonyymi

        Kirjoitin aloituksen surullisena. Nyt jo parempi mieli. Kyllä minä uskallan vielä.
        t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin aloituksen surullisena. Nyt jo parempi mieli. Kyllä minä uskallan vielä.
        t. aloittaja

        Ymmärrän Sua ihanuus. Kyllä minäkin suren - tiedät mitä! - välillä paljonkin, että ihan normaalia kai on. Kiva, kun kuitenkin jo Sulla parempi mieli ja jos uskallat vielä. En minä pure enkä muutakaan Sulle ilkeää koskaan, ole huoleti ja varma siitä. Odotan, että kuulen ja/tai näen Sinut.. 💕


    • Anonyymi

      Mulla on tunteita sinua kohtaan. Olen Toni tiedät varmasti. Haluan rohkaista että
      kysyt suoraan minulta koska tykkään sinusta niin paljon. Otan yhteyttä. Numerosi tiedän jo. Tämä on niin surullista jo itsestäkin.

    • Anonyymi

      Mä luulin, että sulla/hänellä olisi ollut tunteita, koska se alussa vaikutti siltä. En ollut koskaan elämässäni tavannut ketään niin oikealta tuntuvaa ihmistä. Kaikki oli niin mutkatonta ja helppoa. Siksi tuntuukin niin pahalta nyt. Eihän me koskaan ehditty edes puhumaan asiasta ennen kuin hän jo halusi katkaista välit. Ehkä hyväkin niin, koska mua olisi varmaan sattunut vielä enemmän sitten.

    • Anonyymi

      Uskalla pois. Mä rakastan sua. ( Tuskin kuitenkaan olet hän nainen)

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselta, mutta ei S-naiselta.


      • Anonyymi

        En tiedä olenko hän. Mutta kyllä mun pitää varmaan uskaltaa jotain..


    • Anonyymi

      Laitan tästä lähtien aloitukseen etten ole S. Joku on yli-innokas jo.

    • Anonyymi

      Harhaa vain on tää.

      • Anonyymi

        Ei saa olla harhaa jos hän olet. En jaksa enää itkeä. Kolmatta päivää tulee kyyneleet vähän väliä ja samalla yrittää väistellä ja kovistella noita troIIeja vähättelemässä tunteitani. Pitää varmaan kohta hakeutua hoitoon kuten palstalla aina ystävällisesti kehotetaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa olla harhaa jos hän olet. En jaksa enää itkeä. Kolmatta päivää tulee kyyneleet vähän väliä ja samalla yrittää väistellä ja kovistella noita troIIeja vähättelemässä tunteitani. Pitää varmaan kohta hakeutua hoitoon kuten palstalla aina ystävällisesti kehotetaan :)

        Eli kuka sinua ohjaa mielestäsi naista leikkivä trolli sinne hoitoon? En oikein usko siihen, että kuin vain parilla tietyllä on tarve alentua moiseen. Mutta niin, aikas helkkarin päälleliimattua performoida naiset yötä päivää itkevinä olioina. Ja millaiset tyypit mahtaa pitää näitä performansseja uskottavina, ei ainakaan fiksut


    • Anonyymi

      Ja minä en voi kysyä.

      • Anonyymi

        Minä voin ja oikeasti uskallankin. Eikä se haittaa, jos hän pitää mua huIIuna. Kestän senkin. Olin vaan niin alamaissa tuota kirjoittaessa. En ole enää.


    • Anonyymi

      ❤️‍🩹 Voitko mitenkään laittaa hänelle viestiä? Ehkä se selkeyttäisi asioita?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe