Hei sinä mies

Anonyymi

läheltä. Sataa, sataa ropisee tilitili pom...missä oot? Mitä teet? Töissäkö olet? Hyvää lauantaita sinulle ,täältä läheltä. 💙💚

16

248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän nyt sada. Olen kotona ja kohta lähdössä töihin. Kiitos ja mukavaa lauantaita sinnekin. :)

• Anonyymi

Kiitos rakas täältäkin sivusta. Miten meni töissä kulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakas täältäkin sivusta. Miten meni töissä kulta?

Hei! Olen edelleen töissä. Kuinka sinun päiväsi meni? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hyvin kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan hyvin kiitos.

Mitä puuhailit. Kävitkö ulkona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä puuhailit. Kävitkö ulkona?

Satoi vettä mutta huomenna lenkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin munkin päivä meni. Työniloa sinne rakkaimmalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin munkin päivä meni. Työniloa sinne rakkaimmalle.

Kiva. Kiitos ja laita joskus viestiä? :)

• Anonyymi

Tääl mä oon sateenvarjon alla tuu tänne varjon alle nii et kastu. Haluan maistaa jotain punaista ja makeaa.
      https://youtu.be/rQvu5Eo7rKI

• Anonyymi

Oikeastiko olit varjon alla vai? Sivusta kysyn.

• Anonyymi

Aloitus on ilmiselvästi mieheksiluulijalta. Kukaan muu ei saa kirjoittaa tänne ilman kiusaamista ja häirintää kuin hän itse. Miettikää miehet kaksi kertaa kun tuon kaksinaamaisen lehman kelkkaan lähdette.

• Anonyymi

Ei kukaan ole hyvä mies pukahtanut mitään tähän aloitukseesi ja älähän huoli, kyllä varmasti elämäntapakiusaajat koittaa saada kommentistasi hyvinkin feminiinisen ja ennen kaikkea tutun oloisen, sehän on elämäntehtävä joillekin

• Anonyymi

Olet tirkistelijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tirkistelijä.

Kyllä se on vaan kuule sama ukko uhriutumassa kun joku pistää kapulaa rattaisiin maalitusten, mustamaalausten ja vastaavien raikkaiden ilmiöiden kitkemiseksi. Toiset nimittäin on juuri niin tyhjiä tynnyreitä, että tämä kirjoittelu untuu a) uskottavalta B) tarpeelliselta väittää jonkun tietyn kirjoittamaksi. Suoraan sanoen kammottavaa luettavaa nämä tilitykset kun porukka on käyvinään jonkun tietyn kanssa vuoropuhelua kui tämä olisi joku ns kahdenvälinen kysy ja vastaa- palsta. muutkin huomanneet saman ja tästä kirjoittaneet. Puistattavaa toimintaa. Mihin katosi järki ja sivistys?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuollainen miehittely on sitten neidin oma kuponki, eikä tämä ole kelvollinen kuitti.
      Nyt kielioppia
      Naisen kissa otti hatkat välittömästi, naisen pyrkiessä opettamaan x-hyppy opintojaan.
      In the state of danger, when forced to learn x-jumps, was none-tosecond escaping speed from pussy of womans.......
      https://m.youtube.com/watch?v=uYjM-BuE3Cs

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      2529
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      2175
    3. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1512
    4. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      123
      1259
    5. Marin jälleen poliittisia irtopisteitä keräämässä, matkusti Ukrainaan

Saamme varmasti kuvasarjoja liikuttuneesta Marinista itkemässä ja surkuttelemasta ukrainalaisia. Loistava tilaisuus taas kerätä itselleen
      Maailman menoa
      370
      888
    6. Varoituksen sana

Älkää satuttako sitä ihmistä ketä rakastatte. Jos niin teette, edessä on katumuksen täyteinen pitkä yksinäisyys. Itsellä se varmaan jatkuu koko loppue
      Ikävä
      70
      815
    7. Tampereen sanna lähti lomalle Ukrainaan

Suomessakin olisi asioita hoidettavana, ja siellä vaan ulkomailla patsastelee. Milloin on seuraavat eduskuntavaalit? Valtion velkaantumisen on loputt
      Tampere
      221
      769
    8. Mies eikä me voitas nähdä

viikonloppuna? :) ai niin ootko muuten varattu?
      Ikävä
      108
      740
    9. Tekis mieli kertoa

Miten pahalta tää on tuntunut ja mitä mietin mut en uskalla ottaa riskiä että sattuu vaan yhä enemmän. Ei näille tunteille voi mitään. Olisin vaan toi
      Ikävä
      28
      729
    Aihe