Missä tapauksessa

Anonyymi

Missä tapauksessa sääli on sairasta ja missä tapauksessa tervettä?
Onko pelkkä sääliminen ilman auttamista sairasta jos on siinä asemassa että pystyisi auttamaan. Entä jos ei tiedä että pitäisi auttaa vaan on hyvillään kun toinen on säälin kohde ja se saa tuntemaan itsensä paremmaksi kuin se toinen?
Mitä toimintaa säälin tunteen pitäisi aiheuttaa ihmisessä?

4

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä nyt pitäisi sääliä?

• Anonyymi

Sääli kaikkea pientä, heikkoa ja hamitonta kohtaan on tervettä.

Usein joku sanoo että muka säälii jotain henkilöä, vaikka oikeasti vihaa sitä koska tuntee olevansa jotenkin huonompi kuin se, mutta tuntee olonsa hitusen paremmaksi kun sanoo, että säälii sitä.

Tyhjät ämpärit kolisee eniten...

• Anonyymi

Sääli on sairasta jos säälitään sellaista kieroa henkilöä, joka on surkeana kun on jäänyt kiinni pahoista teoistaan.

Samoin kun säälittään jotain terroristiäitejä jotka ovat itse kotimaansa arvot hylänneet tietoisesti ja valinneet sen tien.

• Anonyymi

Säälittää niin kovasti tämän alkuperäisen viestin lähettäjä, hänellä on asiat niin surkeasti että voi voi.

Minä olen häntä parempi koska asetun hänen yläpuolelleen ja huomaan selviä epäkohtia hänessä ja hänen elämässään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      43
      3497
    2. 35
      2978
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      145
      2841
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      70
      2317
    5. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      41
      1782
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      86
      1555
    7. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      67
      1094
    8. Nainen, koska nähtiin viimeksi

Mikä päivä? Tarkemminkin voit kohtaamistamme kuvailla. 🤗
      Ikävä
      51
      1036
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      77
      1017
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      3
      847
    Aihe