Minulla on 2007 mallin Ranger, kilometrejä ei ole kertynyt kuin n. 110 000 km, jakopään hihnalla ei ole ajettu kuin ehkä 15 000 km, mutta se on ainakin 7 vuotta vanha.
Eli hihna pitää vaihtaa koska vuodet on sitä haurastuttaneet, mutta en näe mitään syytä vaihtaa kiristäjää enkä sen laakereita, syystä ettei ne ole paljoakaan pyörineet.
Korjaamolla homma maksaa 400 euroa, suuri osa hinnasta on näitä turhiä härpäkkeitä, pelkkä hihna on noin 100 euroa...
Korjaamon mies väitti että kyllä se lakerikin pitää vaihtaa jos auto on seissyt, kuulemma rasva valuu laakerin alapuolelle ja kun autolla alkaa ajamaan, laakei hajoaa kun toinen puoli jää ilman voitelua...
Sanoin että sittenhän pitää autoon joka on seissyt pari kolme vuotta, vaihtaa kaikki mahdolliset laakerit ja se vasta hintoihinsa tulee..
Korjaamon mies sanoi vaan että usko tai ole uskomatta...
Ford Ranger 2007 jakopäähihnan vaihto
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736