Lehtitiedon mukaan autoliike Wetteri vaihtaa omistajaa. Toivottavasti ko yrityksen palvelut ja autoedustukset säilyvät nykyisellään.
Iso yrityskauppa Oulussa
8
127
Vastaukset
- Anonyymi
Oli se aikoinaan, muutama vuosikymmen taaksepäin, ihmeelinen "autokauppa"
myyjiä siellä ei ollu koskaan paikalla, vaan oli puhelin asikasta varten, jolla piti soittaa "automyyjä " paikalle ja sitte vasta voitii alkaa edes keskusteleen mahdollisesta kaupan kohteesta eli Autosta. Tämä Tarina On Tosi !
Autoni olen saanut ostettua kylläkin muilta Autokauppiailta Oulussa.- Anonyymi
Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.
👍🛻🚙
- Anonyymi
Wetteriltä olen aina autoni ostanut. Sieltä löytyvät parhaat merkit ja ovat aina hinnoitelleet vaihtoautoni kilpailukykyisesti.
- Anonyymi
Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...
Tälle autottomalle kirjoittajalle tiedoksi että kilpailutan autoni vaihdot hyvinkin tarkkaan eri autoliikkeissä ja eri merkkien kesken.
- Anonyymi
Teho auto on paras.
- Anonyymi
Konelassa palvelu pelaa.lujaa laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141349Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1831272Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1441156Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 133941
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66837Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776