Lehtitiedon mukaan autoliike Wetteri vaihtaa omistajaa. Toivottavasti ko yrityksen palvelut ja autoedustukset säilyvät nykyisellään.
Iso yrityskauppa Oulussa
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Oli se aikoinaan, muutama vuosikymmen taaksepäin, ihmeelinen "autokauppa"
myyjiä siellä ei ollu koskaan paikalla, vaan oli puhelin asikasta varten, jolla piti soittaa "automyyjä " paikalle ja sitte vasta voitii alkaa edes keskusteleen mahdollisesta kaupan kohteesta eli Autosta. Tämä Tarina On Tosi !
Autoni olen saanut ostettua kylläkin muilta Autokauppiailta Oulussa.- Anonyymi
Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.
👍🛻🚙
- Anonyymi
Wetteriltä olen aina autoni ostanut. Sieltä löytyvät parhaat merkit ja ovat aina hinnoitelleet vaihtoautoni kilpailukykyisesti.
- Anonyymi
Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...
Tälle autottomalle kirjoittajalle tiedoksi että kilpailutan autoni vaihdot hyvinkin tarkkaan eri autoliikkeissä ja eri merkkien kesken.
- Anonyymi
Teho auto on paras.
- Anonyymi
Konelassa palvelu pelaa.lujaa laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7222569Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492190Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262022Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o151877Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581618Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121162Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181139- 551000
- 63985
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2948