Iso yrityskauppa Oulussa

Anonyymi

Lehtitiedon mukaan autoliike Wetteri vaihtaa omistajaa. Toivottavasti ko yrityksen palvelut ja autoedustukset säilyvät nykyisellään.

8

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oli se aikoinaan, muutama vuosikymmen taaksepäin, ihmeelinen "autokauppa"
      myyjiä siellä ei ollu koskaan paikalla, vaan oli puhelin asikasta varten, jolla piti soittaa "automyyjä " paikalle ja sitte vasta voitii alkaa edes keskusteleen mahdollisesta kaupan kohteesta eli Autosta. Tämä Tarina On Tosi !

Autoni olen saanut ostettua kylläkin muilta Autokauppiailta Oulussa.

• Anonyymi

Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.

👍🛻🚙

• Anonyymi

Wetteriltä olen aina autoni ostanut. Sieltä löytyvät parhaat merkit ja ovat aina hinnoitelleet vaihtoautoni kilpailukykyisesti.

• Anonyymi

Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...

Tälle autottomalle kirjoittajalle tiedoksi että kilpailutan autoni vaihdot hyvinkin tarkkaan eri autoliikkeissä ja eri merkkien kesken.

• Anonyymi

Teho auto on paras.

• Anonyymi

Konelassa palvelu pelaa.lujaa laatua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1369
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1259
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1038
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      661
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe