Lehtitiedon mukaan autoliike Wetteri vaihtaa omistajaa. Toivottavasti ko yrityksen palvelut ja autoedustukset säilyvät nykyisellään.
Iso yrityskauppa Oulussa
8
130
Vastaukset
- Anonyymi
Oli se aikoinaan, muutama vuosikymmen taaksepäin, ihmeelinen "autokauppa"
myyjiä siellä ei ollu koskaan paikalla, vaan oli puhelin asikasta varten, jolla piti soittaa "automyyjä " paikalle ja sitte vasta voitii alkaa edes keskusteleen mahdollisesta kaupan kohteesta eli Autosta. Tämä Tarina On Tosi !
Autoni olen saanut ostettua kylläkin muilta Autokauppiailta Oulussa.- Anonyymi
Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä systeemi oli, ei tarvinnut myyjän hyppiä jokaisen renkaanpotkijan juttusille, vaan pystyi keskittymään rahamiesten kanssa asiointiin.
👍🛻🚙
- Anonyymi
Wetteriltä olen aina autoni ostanut. Sieltä löytyvät parhaat merkit ja ovat aina hinnoitelleet vaihtoautoni kilpailukykyisesti.
- Anonyymi
Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät "kilpailukykyisen hinnoittelun" jos et ole ostanut mistään muualta etkä parempia merkkejä?! Miten näitä hölmöjä sinisilmäisiä asiakkaita riittääkin...
Tälle autottomalle kirjoittajalle tiedoksi että kilpailutan autoni vaihdot hyvinkin tarkkaan eri autoliikkeissä ja eri merkkien kesken.
- Anonyymi
Teho auto on paras.
- Anonyymi
Konelassa palvelu pelaa.lujaa laatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101011- 45891
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31855- 43780
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762