Älä jätä mua rakas

Anonyymi

Vai onko mun pakko luopua susta rakas?
Auta mua, mitä mä teen?

26

461

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En halua jättää sinua. Laitan sinulle viestiä uudestaan.

• Anonyymi

Hän ei ole laittanut mulle koskaan viestiä missään. Meidän kaikki yhteydenpito on face to face. (Vai lasketaanko palsta? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole laittanut mulle koskaan viestiä missään. Meidän kaikki yhteydenpito on face to face. (Vai lasketaanko palsta? :)

Tarkoitin tekstiviestiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tekstiviestiä

Hän ei ole koskaan laittanut mulle tekstiviestiäkään. Ei mitään viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Meneekö sulla kovinkin lujaa taas ja onko loppuilta odotettavissa ihmisten haukkumista ja epämääräistä syyttelyä sinne tänne ilman mitään totuuspohjaa. Joo, miehelläsi on perhe, mutta ketä se täällä kiinnostaa tai koskettaa

• Anonyymi

Laita sille kaivetulle viestiä? :)

• Anonyymi

Varmaan laitankin joskus. Mutta hetken vielä kannan tätä unelmaa hänestä ennen kuin annan hänen murskata sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan laitankin joskus. Mutta hetken vielä kannan tätä unelmaa hänestä ennen kuin annan hänen murskata sen.

Älä odota liian kauan. Miksi hän murskaisi unelmasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä odota liian kauan. Miksi hän murskaisi unelmasi?

Minä odotan ihan niin kauan kuin odotan. Ärsyttävä kommentti sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä odotan ihan niin kauan kuin odotan. Ärsyttävä kommentti sinulla.

Onpas nyt pahalla päällä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa edelleenkään sinä et tiedä ketä siinä yrität parhaasi mukaan setämäisesti ja ylemmyydententuntoisesti luonnehtia, tuo se vasta ärsyttävää yläpuolella nousemista on. Huonoa menestystä sulle noihin aihioihin, taidat elää tunnistelufantasiaa, no harrastus sekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tuo perskärpänen kimpussa koko ajan. Totta helevetissa olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä maininnut mitään siitä, että esität jatkuvasti jotain muuta mitä olet, eli naista. En tähän aloitukseen. Teen sen ensisijaisesti tuollaisten epäsuoraa henkistä väkivaltaa harrastavien omahyväisten myhäilijöiden takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä maininnut mitään siitä, että esität jatkuvasti jotain muuta mitä olet, eli naista. En tähän aloitukseen. Teen sen ensisijaisesti tuollaisten epäsuoraa henkistä väkivaltaa harrastavien omahyväisten myhäilijöiden takia

Minä kirjoitan koko ajan uusia aloituksia. Kun sinä tulet jonnekin, teen uuden ja jätän sen vanhan. Ne kommentit on pääasiassa muilta kuin multa. Sukupuoleni ei kuulu sinulle, en kirjoita sinulle täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitan koko ajan uusia aloituksia. Kun sinä tulet jonnekin, teen uuden ja jätän sen vanhan. Ne kommentit on pääasiassa muilta kuin multa. Sukupuoleni ei kuulu sinulle, en kirjoita sinulle täällä.

Myönnät siis olevasi mies, joka kirjoittaa massoittain aloituksia? No ei kyllä mitenkään huomaa kun esimerkiksi etusivua katsoo, aloitusta toisensa perään hengenhädässä kuin katoaisit maailmankartalta ellet kirjoita itsellesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nyt pahalla päällä? Mitä on tapahtunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö ohittaa aiemmin kirjotun ja varmasti lukemasi ja jatkaa tuttavallista rupatteluasi trollin kanssa? En ymmärrä motiiviasi ollenkaan, tuskin olet millään tavalla kiinnostunut siitä ihmisestä jonka näet joka rivin takana. Joku muu pätemisen tarve tässä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö ohittaa aiemmin kirjotun ja varmasti lukemasi ja jatkaa tuttavallista rupatteluasi trollin kanssa? En ymmärrä motiiviasi ollenkaan, tuskin olet millään tavalla kiinnostunut siitä ihmisestä jonka näet joka rivin takana. Joku muu pätemisen tarve tässä on

Täytyy kyllä todeta, että olet aika uskomaton motkottaja. Mikä siinä noin paljon sinua häiritsee, jos tänne kommentoi jotain? Oli trolli tahi ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä todeta, että olet aika uskomaton motkottaja. Mikä siinä noin paljon sinua häiritsee, jos tänne kommentoi jotain? Oli trolli tahi ei.

Kiitos tuosta ihan siksi, että olen tänään kirjoitellut ja tuo on ollut koko ajan kimpussa. Mutta oman elämänsä ja päivänsä hän siinä pilaa eikä minun tai sinun. Varmaan aika kova pala katsoa peiliin tämän päiväisen kiusausannoksen jälkeen tuolla kiusaajalla. Mutta ihan sama. Minä hymyilen edelleen ja kuvittelen ihanan miehen tänne lukemaan. Mun päivää hän ei onnistu pilaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no kun yritän kirjoittaa kauniita viestiä miehelle ja tuo kommentoija seuraa kuin hai laivaa. Siis tuo toinen tuossa, 19:48 kirjoittaja siis, joka troIIien metsästäjä uskonlahkolainen.

• Anonyymi

Ota sormi käyttöön

• Anonyymi

Saatko paljonkin irti tuosta naisvihamielisyydestä? Toivottavasti et ole itse nainen, menee muuten usko tulevaisuuteen vai miten se tietyissä piireissä sanotaankaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko paljonkin irti tuosta naisvihamielisyydestä? Toivottavasti et ole itse nainen, menee muuten usko tulevaisuuteen vai miten se tietyissä piireissä sanotaankaan

On se nainen. Mun ihmistuntemuksella varmasti tällaisella palstalla on nainen. Naiset täällä toisia naisia kiusaa eikä miehet. Miehillä on toisenlaiset tavat kiusata.

• Anonyymi

Minut voit hylätä nainen jos tahdot. Koska olen tyhjä itsestäni. Olen katoamaisillani. Siltä minusta tuntuu, eikä se ole ollenkaan huono asia, että se ihminen joka olen ollut, kuolee pois. Vaikka en ole mitään, olen silti enemmän kuin olin.

• Anonyymi

Ei noin. Sinä olet paras sinä enkä koskaan hylkää sua.

• Anonyymi

Jätit jo!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      368
      2654
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1628
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      697
      1587
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1104
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      812
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      760
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      644
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      44
      629
    Aihe