Kuvitellaan tilanne että kaikki muut ihmiset paitsi sinä olisivat mystisesti kadonneet yhdellä kertaa, olisit siis maapallon ainoa elossa oleva ihminen ja jotenkin vain tajuaisit ettei kyse ole harhoista tai muista mielenhäiriöistä.
Mitä huumeriippuvaisena alkaisit ensimmäisenä tekemään? Apteekkiin ja alkoon ensimmäisenä ja pillerihumalat vai jotain muuta, armotonta yksin juhlimista kunnes henki lähtee? Jos päättäisit pysyä elossa niin pyrkisitkö lämpimille asuinseuduille ja aloittaisitko huumeiden viljelyn ympärivuotisesti tai keräisitkö itsellesi valtaisan huumecoctail-säiliön alkon keskusvarastosta, sairaaloista sekä apteekeista ja pakkaisit ne täysperävaunurekan kyytiin ja idän tai Ruotsin kautta maitse etelä-eurooppaan? Myös ruokapuolikin pitäisi miettiä sekä asuminen.
Huumerippuvaisena ja maailman ainoana ihmisenä
Anonyymi
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosen elämä jää kovin lyhyeksi. Max viikko ja yliannostus on vienyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086