Mikä sai sinut rakastumaan kaivattuusi?
Mikä sai sinut rakastumaan
13
369
Vastaukset
- Anonyymi
Hulluus.
- Anonyymi
Kaikki hänessä, kokonaisuus. Hänen huumorintajunsa on loistava, ja hän on mukava ja kohtelias. Hän on erittäin älykäs ja totta kai miellyttää myös silmääni. Toista samanlaista en ole koskaan tavannut, ja tuskin tapaan. Meinaan sulaa täysin, kun hän hymyilee minulle ja juttelee kanssani. Siitä huolimatta, että tiedostan, ettei siinä hänen puoleltaan ole mukana romanttisia tunteita. Saahan sitä nainen unelmoida, tosin itse kärsin tilanteesta.
- Anonyymi
Missä näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näette?
Töissä.
- Anonyymi
Ihana mies jäntevä vaalea viikinki, voimakas..
- Anonyymi
Kaikki vastaukset sopisivat omaksi vastaukseksi
- Anonyymi
Hänen silmänsä ja se lumoava katse. Hän hypnotisoi minut tähän ikuiseen kaipuuseen. 😳
- Anonyymi
Onnekas #kiainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnekas #kiainen.
En nyt tiedä... Kun saa häntä koskaan edes lähelleni, että voitaisiin edes jutella. En tunne häntä yhtään, enkä tiedä mitä hän tekee, mitä hänelle kuuluu? En ole osana hänen elämäänsä. Silti ajattelen häntä taukoamatta. Kuin lumottuna. 😳
- Anonyymi
Katseesta heräsi ajatus silmien väristä. Itselläni on kaksiväriset silmät ja silmäni ovat väritykseltään identtiset. Onko muita joilla on enemmän kuin yksi väri silmässä? En puhu nyt mustista pupilleista ja silmän valkuaisesta, vaan niiden lisäksi silmissäni on kaksi eri väriä.
- Anonyymi
Eiks kaikilla oo iiriksessä montaa sävyä?
- Anonyymi
Minulla on vihreät, joissa ruskeita pilkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919