Nainen tykkäätkö

Anonyymi

Oikeasti musta?
Ja miksi juuri tästä miehestä?
Onhan nìitä muitakin?

57

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen vähän outo ehkä. Harvoin ihastun , mutta kiihkeästi. En osaa sanoa, mikä hänessä pysäyttää. Mutta tarviiko kaikkia asioita määritellä? Joskus vaan tietää ensinäkemältä

    • Anonyymi

      OTA MUSTA KII

      • Anonyymi

        Mustat juoksee niin kovaa pakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustat juoksee niin kovaa pakoon.

        Veit jalat suustani 🤣


      • Anonyymi

        Mikä on sininen ulkoa ja musta sisältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sininen ulkoa ja musta sisältä?

        No mikäs on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sininen ulkoa ja musta sisältä?

        Pol llii iiis i


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs on

        Hervannan yöbussi.


    • Anonyymi

      Sä teit muhun vaikutuksen nuorena. Edelleen se oli lopulta aika loistavaa aikaa kun jälkikäteen muistelee. Se sun virne ei unohdu ikinä. Vaikka varmaa virnuili mulle. Mutta sinua oikeasti rakastan. Mun sydämessäni olet ykkönen. Voisi kai järkevämminkin perustella mutta sun kans koin niin isoja tunteita ettei ne unohdu. Suljen ne sydämeeni ikuisiksi ajoiksi, hyvinä muistoina.

    • Anonyymi

      Jokin sinussa vetää puoleensa. Osaat pysytellä näkymättömissä, mitä en ymmärrä ollenkaan. Saat ainakin mun huomion.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Katsoit päästä varpaisiin jo kauan sitten.

      • Anonyymi

        Eiköhän nuo kaikki miehet tee sitä😅


    • Anonyymi

      Varmasti sinusta joku nainen pitää! :)

    • Anonyymi

      Halusin vain nuolentaa ja imarteluu

    • Anonyymi

      Tykästyi just suhun ja sun persoonaan eikä kehenkään muuhun? Asioita on vaikea selittää aina järjellä.

    • Anonyymi

      En ole yhtään kiinnostunut kenestäkään muusta miehestä. Ihan sama vaikka tulis Jason Momoa tuohon. evvk

      • Anonyymi

        joopa joo..


    • Anonyymi

      Vastaan kuin hänelle, kun et laittanut tunnisteita.

      En tiedä mitä tapahtui. Enkä tiedä miksi sinä. Sä seisoit siinä ja katsoit jotenkin, että uskaltaakohan lähestyä enemmän. Tai en tiedä mitä sä mietit. Ja mä katsoin sua samaan aikaan. Ja jokin iski. Siitä hetkestä lähtien olen rakastanut sua ja ajatellut sua. Ei ole ollut päivääkään etten sua ajattelisi kiihkeästi, rakastavasti, kaivaten, haluten, surren, odottaen, peläten, ihaillen, hymyillen, itkien.. Olen niin rakastunut sinuun mies.

      Teelle.

      • Anonyymi

        Siellä taas tarjoilija joka tietää kaikesta kaiken. Sinä olet tarjoilija just siksi kun sinä et muuta osaa kuin tarjoilla :)

        Tuossa ei lukenut että näin miehen silloin ensimmäistä kertaa. Se ei ollut ensimmäinen kerta kun oltiin tekemisissä. Ensi kerrasta oli lähes vuosi ja nähtiin monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taas tarjoilija joka tietää kaikesta kaiken. Sinä olet tarjoilija just siksi kun sinä et muuta osaa kuin tarjoilla :)

        Tuossa ei lukenut että näin miehen silloin ensimmäistä kertaa. Se ei ollut ensimmäinen kerta kun oltiin tekemisissä. Ensi kerrasta oli lähes vuosi ja nähtiin monta kertaa.

        siis nähtiin monta kertaa ennen tuota rakastumista.


      • Anonyymi

        14.05.2022 23:07
        Katseita muttei puhetta siitä mistä olisi pitänyt puhua.
        Olisi pitänyt puhua meistä. Naiselle <3


      • Anonyymi

        Kiitos t:Tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14.05.2022 23:07
        Katseita muttei puhetta siitä mistä olisi pitänyt puhua.
        Olisi pitänyt puhua meistä. Naiselle <3

        Me puhutaan vielä meistä hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos t:Tee

        Ole hyvä jos olet hän.


    • Anonyymi

      Vastaan irl

    • Anonyymi

      Tykkään. Pitääks tässä perustellakki?

    • Anonyymi

      Tykkään. Noituisin sinut taikavoimallani suolapatsaaksi :)
      Olisit siinä vain ja tyytyisit onnellisena kohtaloosi :)

      • Anonyymi

        👌jee


    • Anonyymi

      Tavattoman pehmeä sydän,
      äärettömän luja tahto,
      harvinaisen sitkeä sielu.

      (sielunsopukoita-blogit. fi)

      <3 Levollista yötä

    • Anonyymi

      Ihan samaa voisin kysyä sulta.

    • Anonyymi

      Mies hei, kyllä tykkään ja paljon. Ihastuin sinuun heti, olet niin hemmetin komea. Olet myös todella mukava, ihana ja niin syötävän suloinen. Eräänä päivänä sitten myös rakastuin sinuun kun katsoit minua syvälle silmiin, hieman liian pitkään...

      • Anonyymi

        Tämä on oikein hieno kirjoitus.
        Lämmittää miehen sydäntä.
        Vaikkakin se nainen jolle aloituksen tein et kyllä varmaankaan ole.
        Mutta kiitos kumminkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on oikein hieno kirjoitus.
        Lämmittää miehen sydäntä.
        Vaikkakin se nainen jolle aloituksen tein et kyllä varmaankaan ole.
        Mutta kiitos kumminkin!

        Kenelle naiselle teit tämän aloituksen? Miksi tuo mun kommentti ei voisi olla sulle?


      • Anonyymi

        Rakastuminen ei yhdestä katseesta tapahdu ihan valhetta tuollainen.


      • Anonyymi

        Oot sä kyllä hassu…joo niin siinä kävi. Ei sille mitään voi kun komeaan kompastuu. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen ei yhdestä katseesta tapahdu ihan valhetta tuollainen.

        Ja mistäs sinä sen voit tietää? Tunnetko tunteeni paremmin kuin minä itse? Ei tässä ole kyse vain yhdestä katseesta. Olemme katselleet toisiamme silmiin jo vuosia. Tuolla kerralla vain tapahtui jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä kyllä hassu…joo niin siinä kävi. Ei sille mitään voi kun komeaan kompastuu. ❤️

        Eli tämä oli kuin olikin sulta. Taisit tunnistaa itsesi heti tosta mun kuvauksesta. Arvasin kun kiittelit siinä niin kovasti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä kyllä hassu…joo niin siinä kävi. Ei sille mitään voi kun komeaan kompastuu. ❤️

        Voi kun olisinkin kompastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä oli kuin olikin sulta. Taisit tunnistaa itsesi heti tosta mun kuvauksesta. Arvasin kun kiittelit siinä niin kovasti. :)

        Kuvauksesi oli äärimmäisen , jopa millin tarkka! En voinut olla tunnistamatta ;) katsos en ole mikään eilisen teeren poika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle naiselle teit tämän aloituksen? Miksi tuo mun kommentti ei voisi olla sulle?

        15.05.2022 20:32 hänelle naiselle. Enhän minä sitä voi tietääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvauksesi oli äärimmäisen , jopa millin tarkka! En voinut olla tunnistamatta ;) katsos en ole mikään eilisen teeren poika

        Oletpas, tuo ei ollut multa eikä sinulle :)


    • Anonyymi

      Kaikissa ihmisissä on hyviä ja huonoja puolia. Jos rakastuisi henkilössä joihonkin hänen hyviin puoliinsa kuten älykkyyteen tai lempeyteen tai anteliaisuuteen tms. silloin pitäisi samaan aikaan olla rakastunut aika moneen ihmiseen, koska aika monella ihmisellä on niitä samoja piireitä. Eiköhän se ole joku kemiallinen juttu, jos joku tietty ihminen kolahtaa täysillä. Ja joskus saattaa kolahtaa kunnolla, vaikka henkilössä olisi enemmän niitä huonoja puolia kuin hyviä. Eli ei tuollaisia voi listata. Kuten yksi laulu sanoo: There isn't anything special about him but choice I made life means nothing without him.

    • Anonyymi

      Tunteet on outoja. Ei ne iske ihannemies-listan perusteella, ei tule käskien tai tilauksesta. Ihminen voi kolahtaa myös ihan vahingossa arjessa. Joidenkin ihmisten kanssa kemiat vain syttyy. Itselläni kolahdus on pitkälti läsnäolon intensiteetistä, saman aaltopituuden löytymisestä, silmien kohtaamista ja oikeaa ihon tuoksua (ilmeisesti feromonit ja geneettinen sopivuus). Luonto päättää puolestamme. 😁

      Kyllä minä häneen A-mieheen haluan syvemmin tutustua, jos tilaisuuden saan. ♥️

    • Anonyymi

      sinun kanssasi olin kotona,oli halu koskettaa,olla lähellä.oli halu tulla äkkiä kotiin työstä sinun luokse.oli ihanaa tehdä asioita kanssasi ja keskustella
      oli ihanaa olla me 😥..

      • Anonyymi

        En ” tunne ” muita

        Just nyt


    • Anonyymi

      Tykkään Antista

    • Anonyymi

      Treenattu peppusi pupu

      • Anonyymi

        Tää ei multa pupuseni, niinkuin varmaan arvaatkin.
        Mulle ei tollasilla jutuilla oo koskaan ollu merkitystä onko joku treenattu tai ei.
        Arvostan ihmisissä ihan muita juttuja.


    • Anonyymi

      Kun ensivaikutelma oli vahva ja sitäkautta pääsit päähäni lopuksi sydämeeni. Olet heikkouteni, olet syntini. Olet komea, kiltti ja seksikäs, mutta lopulta itsekäs. Kuuluisimpa sarjaihastujiin.

      • Anonyymi

        Huhtikuussa laittamasi viestin jälkeen menin sekaisin yhdestä naisesta. Kaiken tein
        mutta koko ajan pelkäsin menettäväni sinut. Olen kiltti kyllä luonteeltani tiedät
        sen. Itsekkyydestä voin syyttää vain itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhtikuussa laittamasi viestin jälkeen menin sekaisin yhdestä naisesta. Kaiken tein
        mutta koko ajan pelkäsin menettäväni sinut. Olen kiltti kyllä luonteeltani tiedät
        sen. Itsekkyydestä voin syyttää vain itseäni.

        Palstalle vai suoraan sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalle vai suoraan sinulle?

        Palstalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalle

        Laitoin pian sen jälkeen monta tekstiviestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin pian sen jälkeen monta tekstiviestiä.

        Yhteen sain vastauksen jossa hän sanoi että ei ole koskaan satakunnassa käynytkään.
        Soitin tunnistin heti äänestä heti että soitin oikealle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhtikuussa laittamasi viestin jälkeen menin sekaisin yhdestä naisesta. Kaiken tein
        mutta koko ajan pelkäsin menettäväni sinut. Olen kiltti kyllä luonteeltani tiedät
        sen. Itsekkyydestä voin syyttää vain itseäni.

        Mahtqvaa jos löysitte toiselle viestini oli kieletylle tunteelle ikäero n.20v


    • Anonyymi

      Joku kaunis päivä lähden täältä, eikä kukaan jää kaipaamaan näin päätin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe