Syy siihen miksei minulla ole

Anonyymi

Ketään ei ole se, etteikö ehdokkaita olisi ollut. Vaan siinä, että rakastan sinua vieläkin. Ja huomasin sen kaikissa suhteissa sun jälkeen että olin ikuisesti sinun. Ja sehän tässä tympinyt aina. Kun sä et ole mun mut mä olen sun. Yksipuolinen rakkaus tekee kipeää, kyllä.

13

325

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti saatte toisenne! :)

• Anonyymi

Ei saada. :/ ei se enää mua rakasta. Juna meni jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin surullista ku se mun osalta onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi toivoa jospa se kääntyisi parempaan!

• Anonyymi

Jos sittenkin vaan luulet junan menneen. Mitä jos kertoisit noi samat asiat kuten tossa edellä hänelle voisit vaikka olla onnellinen. Kannattais.

• Anonyymi

Hmm, mä en ymmärrä miten ei päästä yli...hitto oikeasti aukaiskaa silmät, mä en oo ikinä kaivannut menneitä ihmisiä paitsi ensi rakkautta, enkä häntäkään sillain, et haluais vielä jotain. Menneet on aina menneitä..

• Anonyymi

Et päässyt ensi rakkaudesta vielä yli. Toteutuiko se vai jäikö toteutumatta? Monihan kaipaa vaikka olisi toteutunutkin. On jopa niinkin että vanhoilla päivillä kimpassa taas uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et päässyt ensi rakkaudesta vielä yli. Toteutuiko se vai jäikö toteutumatta? Monihan kaipaa vaikka olisi toteutunutkin. On jopa niinkin että vanhoilla päivillä kimpassa taas uudestaan.

Kyllä yhä on mielessä ihminen, joka on ainoa jota koskaan olen rakastanut.

• Anonyymi

Varattuhan sä olit. Ainakin vielä jokin kuukausi sitten. Miksi huijasit?

• Anonyymi

Oletko kokeillut suunnistusta? Juokset metässä pitkin poikin, kilpaa mättään alle piilotetun viinipullon himoissa? Ehkä ole kokeillut, senkin pusu.
      Moimoi...
      :)
      https://m.youtube.com/watch?v=8SK8LiAncyE

• Anonyymi

Eikä voi sanoa ettei ketään olisi, jos on seksisuhteissakin. Suhde kuin suhde jossa seksin parissa puuhastellaan.

• Anonyymi

Mistä tiedät että se on yksipuolista? Oletko varma asiasta?

• Anonyymi

Onko sinulla ollut siis montakin suhdetta tässä vuoden aikana? Ehtiväinen olet 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      4687
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      37
      4171
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      140
      2244
    4. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      2086
    5. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      111
      1394
    6. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1190
    7. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      1158
    8. Onko kaivatullasi jokin taito

millä saada sinut polvilleeen?
      Ikävä
      40
      998
    9. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      102