Mies, haluun sua niin

Anonyymi

Paljon että mä en pystyis enää esittää yhtään mitää . Joutuisit näkee mut ihan villinä susta

25

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haittaako tuo mitään?

    • Anonyymi

      Voi sut näkisin edessäni ihan millaisena kissana tahansa. 😘

    • Anonyymi

      Joku se on

    • Anonyymi

      Hän haluaa miestä

      • Anonyymi

        Mutta esittää naista, vaikkei ole 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta esittää naista, vaikkei ole 🤡

        Näin se on, esittää naista ja on lähtökohtaisesti jokaisen aloituksen takana ja yhtä pellet agitoituu viimeistään ennen puolta yötä sen papupatojen äärelle vähän spekuloimaan.


    • Anonyymi

      Vetovoimaa on naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Siinäpä haluat. Kaikkea ei vaan saa.

      • Anonyymi

        Mietis nyt taas pari kertaa mikä on se syy miksi pitää kommentoida noin kuin sinä? Mieti pitkään ja hartaasti koskeeko aloitus sinua millään tavalla pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietis nyt taas pari kertaa mikä on se syy miksi pitää kommentoida noin kuin sinä? Mieti pitkään ja hartaasti koskeeko aloitus sinua millään tavalla pelle

        Kommentoin vain samalla tavalla kuin kaikki ovat minulle IRL sanoneet.
        T:pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vain samalla tavalla kuin kaikki ovat minulle IRL sanoneet.
        T:pelle

        Mitä he ovat sinulle tarkalleen ottaen sanoneet, hyppäätkö kaivoon jos joku sanoo, että tämä on hyvä idea vai mitä tarkoitat? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä he ovat sinulle tarkalleen ottaen sanoneet, hyppäätkö kaivoon jos joku sanoo, että tämä on hyvä idea vai mitä tarkoitat? Sivusta

        Ääneen sanottu: "kaikkea mitä haluaa, ei saa".


    • Anonyymi

      Kelle menee? Toivottavasti menee mulle! Ihana viesti!

    • Anonyymi

      En itsekkään haluaisi esittää mitään. Molemmat tiedämme että se ei ole oikein.

    • Anonyymi

      Oliko viimeksi jo lähellä, kun nähtiin toisemme? Minä olin 1/1000 sek siitä, että olisin karannut kysymään Sinulta, voidaanko jutella ja saanko halata Sinua ;) nyt vai heti.
      Ihan sama mulle, ketä siinä oli silloin ympärillämme!!! Tiesitkö tuon? 🤔

    • Anonyymi

      Kiitos mies. Niin minäkin sinua,

      Miehesi

      • Anonyymi

        Aloitus oli naiselta miehelle.


    • Anonyymi

      Ihme ettei löydy se mies. Olisit varmasti jo hänen luona jos tietäisit missä on.

    • Anonyymi

      Pus😘

    • Anonyymi

      Villinä ja villinä. Ei minua mikään sinun villikissa esitys kiinnosta. Siinä ei ole mitään erikoista vaan pelkkää sun omaa itsekästä intoa.

    • Anonyymi

      Ehkä huomenna nähdään?

      • Anonyymi

        Yritetään. En ole vielä kunnossa, mutta ehkä sittenkin😆


    • Anonyymi

      Oletko nähnyt eroottiset kohuleffat? Fifty Shades Of Grey -trilogia tv:stä
      Fifty Shades -trilogia starttaa, kun nuori opiskelijanainen Anastasia tapaa rikkaan liikemiehen. Seksisuhdehan siitä starttaa, höystettynä sadistisill...

      Suomi24_Viihde

    • Anonyymi

      Aloitus oli miehelle.
      Partamieheltä.

      • Anonyymi

        😀😝😂🤡


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe