Pelkäsitkö sä mies koskaan

Anonyymi

että mulla olisi joku toinen kun kohdataan? Mä en osannut sitä koskaan ajatella, että sä voisit pelätä. Koska mulle on vaan sut eikä ketään muta. Mutta itse pelkäsin toki susta samaa.

24

393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin hassua kuin se onkin, pelkään kohdata ja olen epäillyt että kuulut toiselle. Enhän tiedä susta paljon mitään. On kuitenkin suurin toiveeni että saisin kohdata sut. En minäkään ole edes harkinnut muita.

• Anonyymi

Olen myös epäillyt että kuulut toiselle. Välttelen ajattelemasta asiaa.. ja aina haluaisin kohdata. Nytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös epäillyt että kuulut toiselle. Välttelen ajattelemasta asiaa.. ja aina haluaisin kohdata. Nytkin.

Uskon että vielä kohdataan. Mieluummin tietäisin siitä vähän etukäteen kuitenkin, etten lähde karkuun, koska suuret tunteet. Kun tietäisit miten suuret ne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon että vielä kohdataan. Mieluummin tietäisin siitä vähän etukäteen kuitenkin, etten lähde karkuun, koska suuret tunteet. Kun tietäisit miten suuret ne on.

Et sinä varmaan ole hän. Kyllä me on kohdattu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä varmaan ole hän. Kyllä me on kohdattu jo.

Milloin viimeksi kohtasitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin viimeksi kohtasitte?

Vähän aikaa sitten. Mutta tuo aloituksen kysymys oli pidemmältä ajalta, menneisyydestä. Kysyin pelkäsikö hän joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä lässytystä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä lässytystä..

Aika tarpeeton kommentti tuo. Onko sulla paha olla vai miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän aikaa sitten. Mutta tuo aloituksen kysymys oli pidemmältä ajalta, menneisyydestä. Kysyin pelkäsikö hän joskus.

Tietysti. Oikeastaan olin asiasta 99,9% varma mielessäni, että et ole vapailla markkinoilla vaan tulet vastaani joku päivä jonkun kanssa käsikättä. Minulla ei tässä ole ollut ketään muutamaan vuoteen; ei edessä, takana tahi vierellä kulkemassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti. Oikeastaan olin asiasta 99,9% varma mielessäni, että et ole vapailla markkinoilla vaan tulet vastaani joku päivä jonkun kanssa käsikättä. Minulla ei tässä ole ollut ketään muutamaan vuoteen; ei edessä, takana tahi vierellä kulkemassa!

Ei mullakaan. Siitä asti kun olen hänet tiennyt/tuntenut ei ole ollut ketään. Eikä ennen sitäkään hetkeen. En halunnut ketään ennen häntä, kukaan ei kiinnostanut. Vasta hän herätti tunteet ja kaipuun toisen luo.

• Anonyymi

Minä pelkään että hänellä on toinen. Mutta jos on, niin olkoon sitten semmoinen kenelle hän on äärettömän rakas. Etsin yhä rohkeutta ja reittiä hänen luokseen. Joku muu on voinut ehtiä ennen minua. Se olisi itkun paikka, mutta suurella sydämen tuskalla se pitäisi sitten vaan hyväksyä. Kauniita unia.

• Anonyymi

Olipas kauniisti kirjoitettu. Minäkin toivon, että jos hänellä on joku niin se joku arvostaa täysillä eikä pidä itsestäänselvyytenä. Eikä pitäisikään, jos tietäisi miten paljon mulla on tunteita häneen. Hyvää yötä sinulle.

• Anonyymi

Maa kahdella karvalla...

• Anonyymi

Ha ha..sama vaikka olis jollakin joku toinen.

• Anonyymi

Tänään ajattelin tätä asiaa ja huomasin, että naisia hymyileväisiä on paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siinä vielä kuvittelet minun sinua kaipaavan. Et sinä hän ole.

• Anonyymi

Tuo oli menneessä aikamuodossa. Pelkäsikö hän joskus, kysyin menneestä, en tästä päivästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin! Woow..pääsinpä mäkin jo menemään.

• Anonyymi

Mikäli se menisi noin, vousin vain todeta sen olleen virtuaaliihastusta . Sen jälkeen asiat muuttuisivat .Öitä.

• Anonyymi

En ymmärrä mitä tarkoitat, mikä menisi miten, mutta öitä.

• Anonyymi

Pelkäsin kai tavallaan. Ja kysyin häneltä, että seurusteleeko, kertoi seurustelevansa.
      Mun tunteet ei vaan mene pois, siksi sydämeni särkyy hiirenhiljaa hänen lähellään. En näytä tätä hänelle.

• Anonyymi

Olen ollut sinkku tähänkin asti. Sinä olet ensirakkauteni. En todellakaan usko
      että sinulla olisi joku toinen. Olet ikävöinyt täällä minua niin paljon, kuten minä
      olen ikävöinyt sinua.

• Anonyymi

Asiallinen kysymys! Varmasti jokainen käy nämä asiat läpi, kyseisessä tilanteessa. Kohdatessa mietitään, onko heistä tullut pari ja onko he jo pitkää seurustelleet. Se on tykkäämisen varjopuolia, epäusko ja luottamus. Jotkut ihmiset päätyvät aika nopeasti seurustelu tasolle, toisilla siihen voi mennä vuosia. Toiset saattavat tykätä kovasti, mutta epävarmuus ja elämänhallinnan menetys tuo suhteen aloittamiseen ongelmia.
      Mutta ajan kuluessa, riski kohdata se oma rakas toisen kanssa kasvaa, kaikki ei malta odottaa, eikä aina ole järkevääkään. Rakkaan menetys saa tuskan hien otsalle, eikä epätietoisuus lievennä tuskaa. Rakastaessa hiljaa, mitään ei saa ilmaiseksi, ei edes ystävyyttä, saati rakkaan lojaalisuutta.
      https://youtu.be/DhLsC2FpDZk

• Anonyymi

Kyllä.
      Mutta sitten totuin siihen että aina sulla joku oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      568
      4195
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      149
      3049
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      22
      2580
    4. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      2069
    5. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1564
    6. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1559
    7. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      15
      1456
    8. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1190
    9. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      218
      1170
    10. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      304
      1024
    Aihe