Ikävä sua varmaan ikuisesti 😔
Toivottavasti voit hyvin
30
744
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin sinua nainen.
- Anonyymi
Sori meni naiselle.
- Anonyymi
En voi hyvin, mutta varmaan naisesi voi hyvin ja paremmin. :)
- Anonyymi
Ei ole naista eikä kukaan muu kelpaa kuin hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole naista eikä kukaan muu kelpaa kuin hän
Tarkoitan siis myös naista mikä on vain mielessäsi ei sinun välttämättä vielä. :)
- Anonyymi
Samoin hyvää yötä✨️🌜🌟
- Anonyymi
Soita hänelle
- Anonyymi
Olen ihan ok, mutta vähän surullinen kun musta tuntuu ettei me saada koskaan toisiamme sen miehen kanssa. Haluaisin niin hänet elämääni. Kaipaan häntä.
- Anonyymi
Niin mäkin haluisin hänet mutten usko että hän haluis mua enää eikä hän näitä varmasti ees lue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin haluisin hänet mutten usko että hän haluis mua enää eikä hän näitä varmasti ees lue
Miksei haluis sua enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei haluis sua enää?
Enpä usko et haluu varmaan vihaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko et haluu varmaan vihaa
Varmasti haluaa. Tuskin vihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti haluaa. Tuskin vihaa.
Joo aivan varmasti haluu joo onneks anonyymipalstalla kaikki tietää kaiken
- Anonyymi
😘😘😘💋💕
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta mun vointi, eikä kukaan taatusti ikävöi mua, ei mua ole olemassa kellekään. Muille ollut vaan alinta roskaa, kakkosluokan jäsen, aina heitetty pois , kun musta ei ole mitään hyötyä enää ollut. Ystäviä ikinä ei ole ollut, en ollut tarpeeksi hyvä kelvatakseni kenenkään ystäväksi. Kuka nyt roskaa huolisi, kun on tarjolla priimaa.
- Anonyymi
Kyllä kiitos, voin kohtuullisen hyvin. Ikävä myös sua/häntä, mutta en halua häiritä, kun en tiedä, mitä meistä ajattelet.
- Anonyymi
Jos hän olis täällä mikä on epätodennäköistä niin sanoisin että haluisin olla hänen kanssaan💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän olis täällä mikä on epätodennäköistä niin sanoisin että haluisin olla hänen kanssaan💕
😍💕
- Anonyymi
Haluun sut, mut miten, että olet kaipaamani
- Anonyymi
Jou
- Anonyymi
Voin erinomaisesti :) nyt voit keskittää ajatuksesi muuhun tärkeämpään
- Anonyymi
Ei ole sinua tärkeämpää. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sinua tärkeämpää. <3
Kiitti, vuoden vitsi honeybunny :)
- Anonyymi
Jos on ikävä, niin ota yhteyþä
- Anonyymi
Se kortti on jo käytetty ei voi enää pilattu koko juttu omasta toimesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilasin mutta haluan korjata virheeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilasin mutta haluan korjata virheeni.
Minä pilasin ei hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pilasin ei hän.
Molemmat emme hädin tuskin kyenneet sanomaan mitään. Kaunis teko oli
kun laitoit tunnisteen minusta tänne. Muuten en täällä olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat emme hädin tuskin kyenneet sanomaan mitään. Kaunis teko oli
kun laitoit tunnisteen minusta tänne. Muuten en täällä olisi.Soitin annoin soida kerran. Sitten minulle vastattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastus taitaa olla se yhteydenotto.. mitä pelkäät?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon
Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani5684120- 1482989
Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."
Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi222539- 501996
Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa
Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?2631537Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla
Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva1441510Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."
No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://151376- 1251182
Zaharova yllättäisi sotilaallisesti
Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa2171158Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa
monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett3041011