Et sinä näitä enää lue. Juna meni jo ja jäin asemalle yksin. Luulen että oma saamattomuus ja korona oli suurimmat syyt siihen, että mitään en tehnyt sun suhteen oikein.
En kirjoita enää sulle mies
29
568
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm, mä kerran ihastuin yhteen mieheen 7v sitten, mutta en tehnyt mitään(, olin varattu)..mietin häntä vuosia, olisko pitänyt, kun tunne oli molemmimpuolinen, mutta hänkin oli ( varattu), ystävä sanoi, turhaa mietit, olisit toiminut silloin. Juuri niin takokaa silloin,kun siihen on mahdollisuus!
- Anonyymi
Kuka tuo mies oli? Oliko hän täällä lukemassa juttujasi?
- Anonyymi
Luulin niin, välillä olin siitä varma. Ei välttämättä lukemassa minua, ehkä tunnisti vaan itsensä sattumalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin niin, välillä olin siitä varma. Ei välttämättä lukemassa minua, ehkä tunnisti vaan itsensä sattumalta.
Täällä jokainen lukee suoli24:ää.
- Anonyymi
No, suurimmat korona-aallot vaimenee ja saamattomuudellekin voi tehdä jotain. Miksi et nyt toimisi? Vai löytyykö vielä jokin muu excuse?
- Anonyymi
Pitää vähän kaivella, jos jotain löytyisi.
- Anonyymi
Kun ei miettisi liikaa niin kai tämä olisi helppoa. Ehkä toiminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei miettisi liikaa niin kai tämä olisi helppoa. Ehkä toiminkin.
Naula päähän vaikka viinillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naula päähän vaikka viinillä.
Katsotaan nyt mitä tapahtuu.
- Anonyymi
Oletko se nainen, jonka kanssa meni jutut yksiin syksyllä ja talvella?
- Anonyymi
En ole. Olen se nainen jota et nähnyt syksyllä. Enkä mä mitään lopeta, keskitän vaan asiat sinne oikeaan elämään nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole. Olen se nainen jota et nähnyt syksyllä. Enkä mä mitään lopeta, keskitän vaan asiat sinne oikeaan elämään nyt.
No nähdään sitten joskus jossain. Jos et uutta mahdollisuutta halua minun kanssa. Minähän tässä jään yhtä lailla nuolemaan näppejäni. Semmosta se sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nähdään sitten joskus jossain. Jos et uutta mahdollisuutta halua minun kanssa. Minähän tässä jään yhtä lailla nuolemaan näppejäni. Semmosta se sitten.
En ole hän. Ei meillä mitään ollut syksyllä. Hänet haluan tietysti oikeassa elämässä.
- Anonyymi
ryt.... kyllä
Mahtaako täällä kenenkään kaivattu näitä lukea tai viis veisata, jos lukeekin? Pikemminkin tuntuu, että kukin vaan purkaa ja osa tunnistelee, odottaa vastakaikua edes joltain.
Olet varmaan pääosin oikeassa. Luultavasti joidenkin kohdalla tilanne on niin, että molemmat ovat hengailleet palstalla ja nyt avautuva osapuoli olettaa, että toinen osapuoli tasan varmasti huomaa hänen avautumisensa ja myöskin lukee ne, mikä on ymmärrettävää, muttei kovin todennäköistä. Varmaan sitten on niitäkin, jotka käyvät parisuhdekeskusteluaan läpi palstalla, mikä tuntuu aika hassulta...
randombypasser kirjoitti:
Olet varmaan pääosin oikeassa. Luultavasti joidenkin kohdalla tilanne on niin, että molemmat ovat hengailleet palstalla ja nyt avautuva osapuoli olettaa, että toinen osapuoli tasan varmasti huomaa hänen avautumisensa ja myöskin lukee ne, mikä on ymmärrettävää, muttei kovin todennäköistä. Varmaan sitten on niitäkin, jotka käyvät parisuhdekeskusteluaan läpi palstalla, mikä tuntuu aika hassulta...
Niin aika epätodennäköistä, että etenkään yksipuoliset kaipailut kiinnostaisi tai tulis edes kaivatun tietouteen saati mieleen, että katsonpa suomi24 ikävä palstaa. Tuskin.
Tai vuosien jälkeen senkään vähää tunnistaisi anonyymin anonyymien joukosta tuosta vaan. Kyllä mä näkisin, että pääosin kukin vaan jodlaa ikäväänsä ja saa tai hakee vertaistukea.
Ja parisuhteen hoito täällä on päätöntä. :DBätääs kirjoitti:
Niin aika epätodennäköistä, että etenkään yksipuoliset kaipailut kiinnostaisi tai tulis edes kaivatun tietouteen saati mieleen, että katsonpa suomi24 ikävä palstaa. Tuskin.
Tai vuosien jälkeen senkään vähää tunnistaisi anonyymin anonyymien joukosta tuosta vaan. Kyllä mä näkisin, että pääosin kukin vaan jodlaa ikäväänsä ja saa tai hakee vertaistukea.
Ja parisuhteen hoito täällä on päätöntä. :DTietysti jos on yhteisiä tuttuja, jotka tietää että toinen täällä kaipailee niin saattaa laverrella, että mees lukemaan sen juttuja.
Sitten saa syyn joko ottaa enemmän vaan etäisyyttä tai harvemmin jopa yhteyttä. Onhan se mahdollista, että joku säätää välissäkin ja siitä seuraa mitä seuraa.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Olen soittanut hänen numeroonsa. Olen antanut ensin puhelimen soida pitkään loppuun asti,
yrittänyt jonkin ajan kuluttua uudestaan. Kyselen että muistatko mistä ollaan tuttuja jne.
Hän sanoi potevansa keuhkoputkentulehdusta, ja sanoi olevansa ihan muualta kotoisin.
Oli kuin ei olisi tietänyt kuka olen, hän tunnisti varmasti minut äänestä myös.
Kuulin äänestä että hän on itkenyt päivin öin. Sitä ennen olen lähettänyt monta tekstiviestiä
Käynyt katsomassa palstalla jos hän olisi täällä. Ikävä on kova itselläkin. - Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Tietysti jos on yhteisiä tuttuja, jotka tietää että toinen täällä kaipailee niin saattaa laverrella, että mees lukemaan sen juttuja.
Sitten saa syyn joko ottaa enemmän vaan etäisyyttä tai harvemmin jopa yhteyttä. Onhan se mahdollista, että joku säätää välissäkin ja siitä seuraa mitä seuraa.Kyllä se juuri tämä välissä säätäminen aiheuttaa kaikenlaista. Varmuudella olen tunnistanut toisen osapuolen, tosin osittain jälkeenpäin. Olen kirjoittanut vastauksen viestiinsä, unohtanut koko asian päiväksi ja tullut takaisin katsomaan miten joku kirjoittaa "minuna" hänen kanssaan ihan puuta heinää eli esittää että kirjoitti myös minun kommenttini. Oma viestini oli aika neutraali, jatkoviestit sen toisen kanssa eivät niinkään.
Sanomattakin kai selvää että aikamoinen sekametelisoppa ja umpisolmu siitä tuli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se juuri tämä välissä säätäminen aiheuttaa kaikenlaista. Varmuudella olen tunnistanut toisen osapuolen, tosin osittain jälkeenpäin. Olen kirjoittanut vastauksen viestiinsä, unohtanut koko asian päiväksi ja tullut takaisin katsomaan miten joku kirjoittaa "minuna" hänen kanssaan ihan puuta heinää eli esittää että kirjoitti myös minun kommenttini. Oma viestini oli aika neutraali, jatkoviestit sen toisen kanssa eivät niinkään.
Sanomattakin kai selvää että aikamoinen sekametelisoppa ja umpisolmu siitä tuli.Soitan sinulle uudestaan. Heti kun kuulin äänesi, ja kun tein jonkinlaisen aloitteen
sain siitä voimaa.
- Anonyymi
Ei haittaa, pystyhiiri ja sämpyläjauhopussi puhtaita jauhoja on paljon parempaa
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000008808980.html
https://www.is.fi/digitoday/testit/art-2000008798462.html- Anonyymi
Itsetehdyt sämpylät ovat parhaita.
- Anonyymi
Ajattelitko oikeasti että alan noita tavata. Kiitos mutta ei kiitos.
- Anonyymi
Vaikka juna ei odottanut..voi olla mukava kirjoitella ja eheytyä. Seuraava juna voi tuoda yllätyksen.
https://youtu.be/5VgRuLQgeSE- Anonyymi
Tänne kirjoittelu ei eheytä ketään. Kyllä taso on sellainen. Eihän tämä mikään täyspäisen paikka ole mutta rakastuneena ja villillä mielikuvitukselle varustettuna toimi aikansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne kirjoittelu ei eheytä ketään. Kyllä taso on sellainen. Eihän tämä mikään täyspäisen paikka ole mutta rakastuneena ja villillä mielikuvitukselle varustettuna toimi aikansa.
Yhden naisen takia olen ollut täällä jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden naisen takia olen ollut täällä jatkuvasti.
Hänen numeroonsa olen soittanut ja laittanut tekstiviestiä.
- Anonyymi
😴😴😴
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746370- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779