Lätkä jätkät! Onko teillä ollut tapana pitää munareidenne alla boksereita tai muunlaisia urheilushortseja vai ettekö pidä mitään? Tuo toki varmasti riippuu minkälasiia munareita pitää. Siispä minkälaiset/ merkkiset ovat parhaat munarit ja niiden alla pidettävät housut?
Lätkä jätkät munareista!
4
495
Vastaukset
- Anonyymi
... kaikenlaisia fetissejä setämiehillä!
- Anonyymi
Olen 14- vuotias. Ja pelannut lätkää 8 vuotiaasta saakka. Muutimme perheeni kanssa ja mun jäkis seura vaihtui olen mennyt tähän asti boksereilla ja housu sekä perinteisen mallisilla munareilla. Uudessa seurassa porukka käyttää on Nike proita ja osalla ei ole mitää munareidensa alla. Muistan kun joskus luin munareista tältä kyseiseltä sisustolta, joten ajattelin että voisin tarkistaa.
- Anonyymi
Itse käytän lyhyitä trikoita, sellaisia joita käytetään urheilushortsien alla jalkapallossa. Niitten päälle munarit.
- Anonyymi
Ihan munien päälle laitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854838- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2012035- 351861
- 461803
- 271802
- 571704
- 181621
- 191617