Valtatie 5 :ttä päällystetään "urakalla" ensi kesänä, mikä sinänsä on hyvä, mutta miksi ihmeessä tuo Leppävirta - Humalajoki täytyy uusia, kun päällysteessä ei ole mitään vikaa, kun pantiin kunnon tavaraa 2016(jotain sinnepäin) korjauksen yhteydessä. Tuo olisi voitu laittaa jonnekin pienemmälle tielle, mikä on huonossa hapessa.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/maanteiden-paallystystyot-ita-suomessa-vuonna-2022?publisherId=69817885&releaseId=69933785
Valtatie 5 :ttä päällystetään
Anonyymi
2
797
Vastaukset
- Anonyymi
Varkaudessa, Perussuomalaisten poliitikkojen pääsi kuin koira veräjästä.Itse teki rikosilmoituksen että häntä täällä haukutaan.Levitti valetta julkisesti.Hänestä tehty rikosilmoitus tyssäsi jonkun poliitikon käskystä.Kiertäkää kaupunki kaukaa
- Anonyymi
Pienempiäkin teitä päällystetään siellä suunnalla tänä kesänä, mutta kovin aggressiivisesti osa autoilijoista siihen suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688