Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta

Anonyymi

Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita.
Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.

97

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi.

      • Anonyymi

        Kiitän kannustuksesta.


    • Anonyymi

      Hieno päätös. Itse olen yrittänyt samaa, mutta se ei ole vielä oikein onnistunut.

      • Anonyymi

        Tänne lässähtää tunteilemaan eikä edes yritä tosissaan. Aion nyt ryhdistäytyä. Tässä on kuitenkin kyseessä vuosisadan rakkaustarina (tai ainakin voi olla).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne lässähtää tunteilemaan eikä edes yritä tosissaan. Aion nyt ryhdistäytyä. Tässä on kuitenkin kyseessä vuosisadan rakkaustarina (tai ainakin voi olla).

        Niin se on. Miksi viettää aikaa ikävöimässä, jos sen mielitiettynsä voi tavata ihan oikeastikin? Tulin täältä sivusta tulla kommentoimaan varmaan siksikin, kun itse en ole päässyt yhtään yli eräästä henkilöstä. Tänäänkin kävin pitkällä kävelylenkillä, jos vaikka vahingossa olisin törmännyt häneen. Kaipaus tekee hulluksi ja kevät vahvistaa romanttisia tunteita.
        - sivusta (ensimmäinen kommentti tähän julkaisuun)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Miksi viettää aikaa ikävöimässä, jos sen mielitiettynsä voi tavata ihan oikeastikin? Tulin täältä sivusta tulla kommentoimaan varmaan siksikin, kun itse en ole päässyt yhtään yli eräästä henkilöstä. Tänäänkin kävin pitkällä kävelylenkillä, jos vaikka vahingossa olisin törmännyt häneen. Kaipaus tekee hulluksi ja kevät vahvistaa romanttisia tunteita.
        - sivusta (ensimmäinen kommentti tähän julkaisuun)

        Pitäisi oikolukea ennen lähettämistä. Vaihda yksi sana, niin toinen sana voikin olla sitten liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi oikolukea ennen lähettämistä. Vaihda yksi sana, niin toinen sana voikin olla sitten liikaa.

        Minä luen oikotietä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Miksi viettää aikaa ikävöimässä, jos sen mielitiettynsä voi tavata ihan oikeastikin? Tulin täältä sivusta tulla kommentoimaan varmaan siksikin, kun itse en ole päässyt yhtään yli eräästä henkilöstä. Tänäänkin kävin pitkällä kävelylenkillä, jos vaikka vahingossa olisin törmännyt häneen. Kaipaus tekee hulluksi ja kevät vahvistaa romanttisia tunteita.
        - sivusta (ensimmäinen kommentti tähän julkaisuun)

        Juuri näin. Ja se kynnys tehdä jotain oikeasti vain kasvaa täällä palstalla roikkuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ja se kynnys tehdä jotain oikeasti vain kasvaa täällä palstalla roikkuessa.

        Todellakin kasvaa. Ja alkaa arpomaan vielä, että mitä kannattaisi ottaa huomioon kun elää mielikuvitusmaailmassa. Ja jotta voisi olla ihan luonnollinen, pitäisi olla täältä kokonaan pois. Vaarallinen paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin kasvaa. Ja alkaa arpomaan vielä, että mitä kannattaisi ottaa huomioon kun elää mielikuvitusmaailmassa. Ja jotta voisi olla ihan luonnollinen, pitäisi olla täältä kokonaan pois. Vaarallinen paikka.

        Jatkuu.. Olen itse ollut täällä siitä syystä, että ikäväni on ollut sietämättömän kovaa ja on täytynyt purkaa se johonkin. En tiennyt, että tällainen järjelle sokea tunne tulee riivaamaan minua vuosikausia. Kun ajattelen häntä; joko hymyilyttää tai itkettää. Välillä ajattelen, että täytyy yrittää vielä ja tehdä oma parhaansa, jos tilaisuus tulee. Toinen ääni varoittaa siitä, ettet välttämättä kestä niitä seurauksia mitä tapaamisesta/tapaamisista voi tulla. Yritän kuitenkin pysyä jaloillani, joten tilanne tuntuu toivottomalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu.. Olen itse ollut täällä siitä syystä, että ikäväni on ollut sietämättömän kovaa ja on täytynyt purkaa se johonkin. En tiennyt, että tällainen järjelle sokea tunne tulee riivaamaan minua vuosikausia. Kun ajattelen häntä; joko hymyilyttää tai itkettää. Välillä ajattelen, että täytyy yrittää vielä ja tehdä oma parhaansa, jos tilaisuus tulee. Toinen ääni varoittaa siitä, ettet välttämättä kestä niitä seurauksia mitä tapaamisesta/tapaamisista voi tulla. Yritän kuitenkin pysyä jaloillani, joten tilanne tuntuu toivottomalta.

        Järjetön on tämä tunne ollut mullakin häntä kohtaan. Niin voimakas ettei sitä osaa kuvata äkkiseltään. En minä muuten olisi täällä roikkunut päivääkään. Nyt on ollut niin kova suru kaikesta, että jotain on tehtävä. En jaksa enää jatkaa näin. Enkä jaksa tätä suomi24:aa oikein enää. Minä olen ollut täällä vain ihastuneena. En lue muuten keskustelupalstoja kuin joskus googlen kautta, jos etsin jotain tiettyä.


    • Anonyymi

      Hyvä valinta, olet varmaan huomannut millaisiin päättelyihin näin tunkkainen ilmapiiri johtaa ja aina halutessaan voi löytää sen juuri itselle osoitetun negatiivisen kommentin tai syyn olla toimimatta ennemmin kuin syyn toimia. Mieli toimii kenellä tahansa niin, että viestit alkaa tuntua hyvinkin henkilökohtaisilta

      • Anonyymi

        Jotenkin noin se menee.


    • Anonyymi

      Ihanaa! Vidoinkin, jos olet hän. Pidän peukkuja sulle olitpa kuka vaan.

      • Anonyymi

        Kiitos. Ihanaa se on minustakin. Tai sitten ei, mutta selviääpä sitten kaikki kerralla.


    • Anonyymi

      Toivottavasti sinulla kuka lienetkään olisi parempi onni.

      • Anonyymi

        Haluan että lähestyt minua uudestaan. Mulla on niin kova ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että lähestyt minua uudestaan. Mulla on niin kova ikävä.

        Kenen pitää lähestyä uudestaan? Koska hän on lähestynyt sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että lähestyt minua uudestaan. Mulla on niin kova ikävä.

        Tämä tuli tähän väliin, ei ole aloittajan kommentti. Lähestyn itse tällä kertaa.


      • Anonyymi

        Oliko sulla sitten huono onni? Tässä ei ole onnesta nyt kyse vaan toisen tunteista. Jos niitä ei ole niin sittenhän hän ei ole mua varten ja vaikka se surettaa paljon, on se hyvä tietää.


    • Anonyymi

      Miten aiot lähestyä häntä?

      • Anonyymi

        Soittamalla hänen numeroonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittamalla hänen numeroonsa.

        Ainoa oikea tapa toimia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittamalla hänen numeroonsa.

        Viesti vielä arvostavampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti vielä arvostavampi

        Olen laittanut viestiä eilen monta kertaa. Kunnioitan häntä,
        en olisi missään nimessä heti soittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut viestiä eilen monta kertaa. Kunnioitan häntä,
        en olisi missään nimessä heti soittanut.

        Olin kohtelias hänelle, ja hän minulle.


      • Anonyymi

        Ei tuo ollut aloittaja. Puhun hänelle nähdessä ja jos en näe, laitan tekstarin. En ole soittamassa hänelle. En muutenkaan tykkää puheluista, joten sillä en aloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kohtelias hänelle, ja hän minulle.

        Tämä on sivusta, en ole vielä mitään tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut viestiä eilen monta kertaa. Kunnioitan häntä,
        en olisi missään nimessä heti soittanut.

        Annoin koodeilla numeron, ei ole kukaan vielä soittanut. Liekö onnistunut se koodin selvitys siltä mieheltä. Kolmella eri numerolla on pari siinä numerosarjassa mutta vain yhdellä peräkkäin. Helpoin tapa olis tulla pimputtamaan ovikelloa.
        Ps. ei ole tapana vastata tuntemattomiin numeroihin, mutta voin tehdä poikkeuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ollut aloittaja. Puhun hänelle nähdessä ja jos en näe, laitan tekstarin. En ole soittamassa hänelle. En muutenkaan tykkää puheluista, joten sillä en aloita.

        Pimputa ovikelloa.Vaikka kymppiuutisten jälkeen. (Mikäli olet hän).
        Mä olen niin hempskutin arka kun eristäydyin koronan vuoksi.
        Tahtoa on, mut paniikki iskee viime tingassa. Sydän alkaa hakkaa ja sitä rataa.


    • Anonyymi

      Tuo on rohkea veto! Meneekö naiselle vai miehelle?

      • Anonyymi

        Luultavasti


      • Anonyymi

        Minä aloittaja olen nainen.


      • Anonyymi

        Miehelle menee
        Sivusta


    • Anonyymi

      Hyvä 👏

      • Anonyymi

        Tack.


    • Anonyymi

      Hienoa, olkaa silti varovaisii, mutta kyllä molempienpuoliset tunteet huomaa, kuten sukkasillaan pihalla perään juoksemisesta ja odottamisesta ovella, et saa nähdä tai sanoa heippa😅...

      • Anonyymi

        Siksihän tässä ollaan kun toinenkin tuntui olevan joskus kiinnostunut. Saattanut vaan mennä jo ohi, mutta on se kysyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksihän tässä ollaan kun toinenkin tuntui olevan joskus kiinnostunut. Saattanut vaan mennä jo ohi, mutta on se kysyttävä.

        Yleensä kannattaa toimia silloin, kun on mahdollisuus, mutta onnee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kannattaa toimia silloin, kun on mahdollisuus, mutta onnee!

        Ei ollut mahdollisuutta koronan aikaan. Ei minkäänlaista. En tiennyt edes nimeä. Kaikki ovet oli lukossa. Nyt niitä on raoteltu kun normaali elämä palaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mahdollisuutta koronan aikaan. Ei minkäänlaista. En tiennyt edes nimeä. Kaikki ovet oli lukossa. Nyt niitä on raoteltu kun normaali elämä palaa.

        Toivon onnea sulle, kannattaa kuitenkin vähän katsella ilmapiiriä, kun aikaa kuluu, tunteet häipyy ja kohteet vaihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon onnea sulle, kannattaa kuitenkin vähän katsella ilmapiiriä, kun aikaa kuluu, tunteet häipyy ja kohteet vaihtuu.

        Miksi ei voi kysyä vaikka toisella ei mitään olisi? Onko se oikeasti noin kamalaa? Vaikka toiselle ei olisi koskaan ollut niitä tunteita, niin kai sitä voi kysyä? Mitä ihmettä sinä pelkäät? Olet todella nuori tai muuten outo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon onnea sulle, kannattaa kuitenkin vähän katsella ilmapiiriä, kun aikaa kuluu, tunteet häipyy ja kohteet vaihtuu.

        Minä jatkan vielä, että aion nyt itsekkäästi ajatella itseäni ja kyllä kysyn. Olen tunneloukussa hänessä ja kyllä minä kysyn vaikka mikä olisi. Kyse on siitä, että minä en jaksa enää haistella ilmapiiriä. Annat ymmärtää, että siinä olisi jotain hävettävää, jos kysyn häneltä ja tunteita ei ole. Minulla ei ole mitään hävettävää.


    • Anonyymi

      Hieno päätös. Omalla kohdalla se ei johtanut mihinkään mutta olen ylpeä että uskalsin lähestyä. Enää ei tarvitse harmitella että ei saa tehtyä mitään asian eteen. Uskon että aloittajalla on parempi onni.

      • Anonyymi

        Hänellä joko on tunteita tai ei. Kyse on hänen tunteistaan, ei onnesta. Ja minua alkoi nyt suututtaa nuo kommentit, joissa yritetään estellä etten vain kysyisi (en tarkoita sua). En minä voi jatkaa enää näinkään.


    • Anonyymi

      On mulla tunteita. Just ajattelin sua (sillä varauksella että oot hän).
      Kerran se kysyminen kirpasee, paitsi jos olet hän niin ei kirpaise sua enää kun olet sen kysymyksen esittänyt.
      Jos oot hän ja aletaan tutustumaan niin täällä palstalla luuhaamiset loppuu siihen paikkaan.

      • Anonyymi

        Olen sinulle soittanut. Kunnioitin vain sinua, kun sanoit että samannimisiä henkilöitä on seitsemän suomessa. Tiesin että olit hän.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja oli hänellä tunteita tai ei, kyllä tämä palstailu multa jää joka tapauksessa. Ja täältä pois pääsy jo itsessään on yksi hyvä syy selvittää asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja oli hänellä tunteita tai ei, kyllä tämä palstailu multa jää joka tapauksessa. Ja täältä pois pääsy jo itsessään on yksi hyvä syy selvittää asia.

        Haluan selvittää tämän asian kanssasi. En jaksa olla täällä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinulle soittanut. Kunnioitin vain sinua, kun sanoit että samannimisiä henkilöitä on seitsemän suomessa. Tiesin että olit hän.

        Tämä ei ole sitten aloittaja vaan keiton hämmentäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinulle soittanut. Kunnioitin vain sinua, kun sanoit että samannimisiä henkilöitä on seitsemän suomessa. Tiesin että olit hän.

        Milloin sitten soitit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole sitten aloittaja vaan keiton hämmentäjä.

        Täällä on käsitykseni mukaan monta kokkia keittoa hämmentämässä niin kuin melkein joka ketjussa.


    • Anonyymi

      Suojamuuri

      • Anonyymi

        Se on hänen muurinsa, jos sellainen on. Minä olen minä ja hän on hän. Kannan vastuun vain omista teoistani.


    • Anonyymi

      Juuri näin se kannattaakin tehdä.
      Onnea tulevaan!
      sivusta vain kirjoitan

      • Anonyymi

        Kiitos ja eiköhän me kaikki toisistamme katsoen aika sivullisia olla.


    • Anonyymi

      100€ vetoa ettet uskalla.

      • Anonyymi

        En lyö vetoja enkä pelaa rahapelejä. Et uskalla itse.
        Tämä miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lyö vetoja enkä pelaa rahapelejä. Et uskalla itse.
        Tämä miehelle.

        Otan sinuun uudelleen yhteyttä. En voi elää elämääni yksin ilman sinua.


      • Anonyymi

        Voin lyödä vetoa ja tuo toinen ei kirjoittanut aloitusta, joten tuskin ajattelee kuten minä.
        En enää mieti uskallanko vai en. Mulla ei ole vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin lyödä vetoa ja tuo toinen ei kirjoittanut aloitusta, joten tuskin ajattelee kuten minä.
        En enää mieti uskallanko vai en. Mulla ei ole vaihtoehtoja.

        Lopetan tämän palstan seuraamisen heti kun olen saanut yhteyttä Sonjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan tämän palstan seuraamisen heti kun olen saanut yhteyttä Sonjaan

        Ei liity minuun. En tunne ketään Sonjaa. Kiva nimi sinänsä, voisin antaa kissalle tai koiralle. Laitetaan korvan taakse.


    • Anonyymi

      Olet tullut palstailussa tiesi päähän. Pyrin samaan eli täältä tullaan. Erona vaan etten voi lähestyä ketään oikeaa!

      • Anonyymi

        Minua voit lähestyä oikeasti. Nyt vain haluan että uskot ja luotat minuun. Arvostan ja kunnioitan sinua aina. Sinulla on numeroni johon voi ottaa yhteyttä kuten minulla
        on sinun. Nyt en vain jaksa enää. Tämä palstailu ei ole edes harrastus. Nyt lopetan
        tämän kun tiedän että rakastamme toisiamme.


      • Anonyymi

        Noinhan se menee, jos ei ole kehenkään ihastunut oikeassa elämässä.
        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee, jos ei ole kehenkään ihastunut oikeassa elämässä.
        Hyvää yötä.

        Olen ihastunut sinuun oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee, jos ei ole kehenkään ihastunut oikeassa elämässä.
        Hyvää yötä.

        Sinä ihastuit minuun oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihastunut sinuun oikeassa elämässä.

        Sinä troIIaat. Siltä juttusi tuntuu minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä troIIaat. Siltä juttusi tuntuu minusta.

        Aloitus itsessään on varmasti totta, mutta kyllähän sw mene niin, että näihin ilmestyy tämä tietty itkuvirsimies pystyttämään joko omia lankojaan joissa puhuu itsekseen tai sitten hän sotkee muuten vain ja lupailee kuuta taivaalta. Ilmeisesti on pahuutta mainita kun joku johtaa joitakin harhaan. Anteeksi siis oikein kovin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus itsessään on varmasti totta, mutta kyllähän sw mene niin, että näihin ilmestyy tämä tietty itkuvirsimies pystyttämään joko omia lankojaan joissa puhuu itsekseen tai sitten hän sotkee muuten vain ja lupailee kuuta taivaalta. Ilmeisesti on pahuutta mainita kun joku johtaa joitakin harhaan. Anteeksi siis oikein kovin

        Perun kyllä puheeni aloituksen aitouden suhteen, ei tarvinnut lukea kuin muutama kommentti kun iltaaa pitkin on lähtnyt vähän laukalle ja muutama feikki vihjaus lisää ja hohhoijaa taas, Itkuvirsimieshän se itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perun kyllä puheeni aloituksen aitouden suhteen, ei tarvinnut lukea kuin muutama kommentti kun iltaaa pitkin on lähtnyt vähän laukalle ja muutama feikki vihjaus lisää ja hohhoijaa taas, Itkuvirsimieshän se itse.

        Aloitus on aito ja naiselta. Sille en voi mitään jos toiset tämän kaappasi multa. Hyvää päivän jatkoa sinulle palstaturhake.


    • Anonyymi

      Minulla on edelleen valtavasti tunteita. Itken kun mietin menettämistäsi.

      • Anonyymi

        Olen oikeasti yhtenä yönä itkenyt eniten elämässäni. Kun olen muistellut sinua.
        Mietin että mitä teen jos en koskaan sinua näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen oikeasti yhtenä yönä itkenyt eniten elämässäni. Kun olen muistellut sinua.
        Mietin että mitä teen jos en koskaan sinua näe.

        Sitten ollaan molemmat itketty samaa asiaa. Itkettää nytkin. Älä katoa elämästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ollaan molemmat itketty samaa asiaa. Itkettää nytkin. Älä katoa elämästäni.

        Niin ollaankin. En anna sen tapahtua että
        et näe minua enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaankin. En anna sen tapahtua että
        et näe minua enää koskaan.

        Hyvä. Tule elämääni. Jutellaan. On varmaan paljon puhuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Tule elämääni. Jutellaan. On varmaan paljon puhuttavaa.

        Haluan että tulet elämääni myös, sitä olen toivonut kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että tulet elämääni myös, sitä olen toivonut kauan.

        En malta odottaa kohtaamistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En malta odottaa kohtaamistamme.

        Odotan sitä kuin kuuta nousevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan sitä kuin kuuta nousevaa.

        Hyvin sanottu. Minun puolesta se voisi olla vaikka heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan sitä kuin kuuta nousevaa.

        No tehkää jotain kuten minä ap ja lopettakaa tuo loputon jankutus. Yksin taisit kyllä kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Minun puolesta se voisi olla vaikka heti.

        Minulle ainakin sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ainakin sopii.

        Missä olet tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet tällä hetkellä?

        Kotona mutta olen aika väsynyt. Olet varmasti myös tosi väsynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona mutta olen aika väsynyt. Olet varmasti myös tosi väsynyt.

        Olen kyllä. Käydään nukkumaan. Rakastan sinua. Nähdään pian. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä. Käydään nukkumaan. Rakastan sinua. Nähdään pian. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas.

        Kauniita unia ja nuku hyvin. Itsekin yritän.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hieno suunnitelma! No, vaikka jatkaisitkin, kannattaisi silti tehdä tuokin.

      • Anonyymi

        En halua jatkaa täällä enää. Porukka muuttunut siitä kun aloitin. Tunteilijoita vähemmän, kiusaajia enemmän. Ihan turha palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua jatkaa täällä enää. Porukka muuttunut siitä kun aloitin. Tunteilijoita vähemmän, kiusaajia enemmän. Ihan turha palsta.

        Ok, no onneksi on anonyymipalsta. Ei tarvitse omia negatiivisia viestejä. Joku vain purkaa tänne omia ajatuksiaan. Suotakoon sekin. Tsempit!


    • Anonyymi

      Hyvä idea! Minä myös päätin lopettaa arvaasoikuneikunpalstan. Ihan pelkästään siksi, että Häntä ärsyttää suunnattomasti muutokset asioissa joihin on tottunut. Siitä johtuen olen lopettanut tunteiden vuodattelun missään somessa. Luulen tuntevani hänet, vaikka en tunnekaan, mutta osaan lukea Häntä kuin avointa kirjaa ja senhän Hän jo tietää. Siksi tilanne alkaa käydä lähiaikoina sietämättömäksi Hänen mielestään suunnan muutoksen johdosta ja uskoisin toivoisin tämän johtavan muunlaisiin irl-toimiin Hänen suunnalta mikäli Hänellä minkäänlaisia hyviä tunteenomaisia ajatuksia minua kohtaan virinnyt. Jääköön nähtäväksi ja kohtalon käsiin. yst. HänHalvaDel

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe