Surettaa sun vuoksesi

Anonyymi

Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.

Silti, vaikka olisit missä tahansa ja missä jamassa tahansa, tulet silti olemaan sydämessäni. Sattuu ajatus siitä ettet pidä itsestäsi huolta, etkä voi hyvin.

102

1714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En yhtään ihmettele kun katsoo tätä maailman menoa

      • Anonyymi

        Mitä siinä sitten ihmettelet? Miksi annat toisen ihmisen tuhoutua?


      • Anonyymi

        Maailman meno on kamalaa kyllä. Mutta kun omaan sisäiseen maailmaan hakee järjestystä, kestää sen paremmin. Tärkeintä on pysyä järjissään ja elää sen toivon avulla, mikä kuitenkin on olemassa. Nauttia elämästä muuten, kuin tekemällä vahinkoa itselleen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman meno on kamalaa kyllä. Mutta kun omaan sisäiseen maailmaan hakee järjestystä, kestää sen paremmin. Tärkeintä on pysyä järjissään ja elää sen toivon avulla, mikä kuitenkin on olemassa. Nauttia elämästä muuten, kuin tekemällä vahinkoa itselleen. Ap

        Sun on nyt parempi olla hiljaa. Et tiedä yhtään mistä puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on nyt parempi olla hiljaa. Et tiedä yhtään mistä puhut.

        En tiedä mitä sinä olet kokenut, mutta aina kannattaa hakea oman itsensä kautta järjestystä elämäänsä. Se ei tule mistään ulkopuolelta, sitä joutuu itse työstämään. Kun elää itsensä kanssa sovussa, kestää ympäriltä tulevat paineet paremmin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä sinä olet kokenut, mutta aina kannattaa hakea oman itsensä kautta järjestystä elämäänsä. Se ei tule mistään ulkopuolelta, sitä joutuu itse työstämään. Kun elää itsensä kanssa sovussa, kestää ympäriltä tulevat paineet paremmin. Ap

        Harmi että kirjoitat nimettömästi. Tekosi on törkeä. Vääristelet totuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että kirjoitat nimettömästi. Tekosi on törkeä. Vääristelet totuutta

        Olet nyt erehtynyt henkilöstä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nyt erehtynyt henkilöstä. Ap

        En varmasti ole, liero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että kirjoitat nimettömästi. Tekosi on törkeä. Vääristelet totuutta

        Puugut taas jonkun elämään, ilman lupaa! Sulla ap ei ole siihen mitään oikeutta!


    • Anonyymi

      En pysty vastaamaan mitään. Järkytys

    • Anonyymi

      Ei ole tapahtunut pikkuhiljaa, vaan kertarysäyksellä jo aikaa sitten kun nämä tapahtumat on alkanut. Tämän verran pystyin kuitenkin

      • Anonyymi

        Joskus tuntuu siltä, että on annettu yhdellä kerralla liikaa taakkaa. Mutta kaikesta pääsee yli. Kaikki tapahtuu kuitenkin lähinnä omassa päässä. Valintoja on jatkuvasti. Sure, käy läpi asiat. Sen jälkeen suuntaa katse eteenpäin. Päivä kerrallaan voi muokata omaa elämää siedettävämmäksi. Mikä vain on mahdollista.

        Itse pääsin pois syvästä masennuksesta. Nyt tiedän, miten en joudu sinne enää. Olin pitkää täysin toivoton ja kaikki tuntui yhdentekevältä. Olen joutunut kohtaamaan traumojani ja se on helpottanut. Olen saanut sopivasti tukea kaikkeen, mutta tunteet on ollut kohdattava yksin. Niin se menee. Hyvä siinä tietysti olisi ollut, jos siihenkin olisi voinut saada tukea, mutten vaadi ympäristöltä mahdottomia. Olen saanut kuitenkin puhuttua tunteistani ja se on uudistanut minua. Ap


    • Anonyymi

      Mitä enemmän minuun sattuu sitä enemmän rankaisen itseäni.

      • Anonyymi

        Minkä takia rankaiset itseäsi? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia rankaiset itseäsi? Ap

        Minä se hölmö olen jos minua sattuu, enhän voi näinollen rankaista kuin itseäni.


    • Anonyymi

      Toivottavasti opit. Tekosi, kirjoittaminen tällaisessa tilanteessa on vastuutonta. Ihmettelen kuka olet ja miten itse voit

      • Anonyymi

        Niin missähän tilanteessa? Kirjoittaa tänne monikin ihminen, niin kuin itsekin nyt teet. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missähän tilanteessa? Kirjoittaa tänne monikin ihminen, niin kuin itsekin nyt teet. Ap

        Toivottavasti opit. Hän ei todellakaan ole sydämmessäsi. Alennat ja vääristelet totuutta. Kysy itseltäsi miten voit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti opit. Hän ei todellakaan ole sydämmessäsi. Alennat ja vääristelet totuutta. Kysy itseltäsi miten voit.

        Kyllä hän on sydämessäni ollut jo pitkään. Mutta en voi pelastaa häntä, enkä ketään muutakaan. Ainoastaan itse itsensä voi pelastaa ja siinä voi olla sitten muut tukena. Jos pystyisin irrottautumaan tunteesta, olisin sen tehnyt jo ajat sitten. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on sydämessäni ollut jo pitkään. Mutta en voi pelastaa häntä, enkä ketään muutakaan. Ainoastaan itse itsensä voi pelastaa ja siinä voi olla sitten muut tukena. Jos pystyisin irrottautumaan tunteesta, olisin sen tehnyt jo ajat sitten. Ap

        Sä olet väkivaltainen ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet väkivaltainen ihminen

        Olet nyt ehdottomasti väärässä henkilössä. Mietihän, kuinka moni tänne voi kirjoittaa ympäri Suomea.. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti opit. Hän ei todellakaan ole sydämmessäsi. Alennat ja vääristelet totuutta. Kysy itseltäsi miten voit.

        Niinpä. Juuri niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti opit. Hän ei todellakaan ole sydämmessäsi. Alennat ja vääristelet totuutta. Kysy itseltäsi miten voit.

        Kenenkä luulet ap:n olevan, sillä todennäköisesti olet 99 prosentin varmuudella tunnistanut ap:n väärin?

        Suomessa on noin 5,5 miljoonaa ihmistä. Jos vaikka 1 prosentti suomalaisista kirjoittaa palstalle, on silloin kirjoittajia 550 000. Vieläkö olet varma siitä, kuka ap on?

        Kuka minä olen mielestäsi? Missä asun? Minkä ikäinen olen? Sen voin paljastaa että en ole ap. Voin sanoa sen, että hyvin todennäköisesti jokainen arvauksesi menee väärin.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkä luulet ap:n olevan, sillä todennäköisesti olet 99 prosentin varmuudella tunnistanut ap:n väärin?

        Suomessa on noin 5,5 miljoonaa ihmistä. Jos vaikka 1 prosentti suomalaisista kirjoittaa palstalle, on silloin kirjoittajia 550 000. Vieläkö olet varma siitä, kuka ap on?

        Kuka minä olen mielestäsi? Missä asun? Minkä ikäinen olen? Sen voin paljastaa että en ole ap. Voin sanoa sen, että hyvin todennäköisesti jokainen arvauksesi menee väärin.

        Sivusta

        Muuten hyvä kirjoitus, mutta 5,5 miljoonasta 550 000 on 10%. 1% on 55 000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on sydämessäni ollut jo pitkään. Mutta en voi pelastaa häntä, enkä ketään muutakaan. Ainoastaan itse itsensä voi pelastaa ja siinä voi olla sitten muut tukena. Jos pystyisin irrottautumaan tunteesta, olisin sen tehnyt jo ajat sitten. Ap

        Älä ruikuta. Etkö muuta taas keksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ruikuta. Etkö muuta taas keksi?

        Saan ruikuttaa täällä ihan niin paljon kuin tykkään. Keksin paljon asioita, nyt työstän tätä koko paskaa pois. En oikeasti halua enää nähdä sinua/häntä missään. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan ruikuttaa täällä ihan niin paljon kuin tykkään. Keksin paljon asioita, nyt työstän tätä koko paskaa pois. En oikeasti halua enää nähdä sinua/häntä missään. Ymmärrätkö?

        En minä itse ainakaan ymmärrä. Enkä ole ihan varma siitä, mitä pitäisi tehdä.
        - sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä kirjoitus, mutta 5,5 miljoonasta 550 000 on 10%. 1% on 55 000.

        Joo, mun moka. Laskin väärin. Hyvä kun korjasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mun moka. Laskin väärin. Hyvä kun korjasit.

        Kaikillehan noita sattuu. Nolla sinne tai tänne ;)


    • Anonyymi

      Pakkohan se on luovuttaa kun on kaltaisiasi myrkyllisiä ihmisiä kaikkialla.

    • Anonyymi

      Wut? :D

    • Anonyymi

      Vttu mikä besserwisser tuo aloittaja. En yhtään ihmettele, että juttelee tyhjälle täällä eikä oikeasti sille ihmiselle.

    • Anonyymi

      Mieti miltä kuulostaa se kun puhut noin alentuvasti. Kuka itseään kunnioittava ihminen haluaisi kuulla tuollaista kettuilua?

      Pieni vinkki: jos aiot löytää ja ylläpitää tervehenkisiä ihmissuhteita, et voi lähestyä toista, kuin jos olisit paavi ja hän olisi juoppo pakana.

      • Anonyymi

        En puhu alentuvasti. Olen itse käynyt omalla pohjallani ja kärsin aidosti siitä, että hän kärsii. Miksen voisi siitä kirjoittaa täällä, jos kohtaaminen oikeassa elämässä on mahdotonta? Yhtä hyvin voisin tuntea kiukkua ja kaunaa siitä, että hän ei arvosta elämäänsä eikä ihmisiä, jotka hänestä välittää. Mutta en tee sitä enää, nuokin tunteet olen käynyt läpi. Nyt tunnen surua ja tietysti huolta. Jos hän elämäntavoillaan aiheuttaa vaikkapa oman kuolemansa, jää minulle tyhjä kohta omaan elämääni. Nyt saa haukkua itsekkääksi. Mutta minä olisin se, joka ei pääse pois. En sano että eläisin hänen kauttaan, mutta hän sai minut tuntemaan rakkautta, joka kestää kaiken. Eikä tiemme kohtaa enää, koska hän elää elämää, johon en halua osallistua. Ap


      • Anonyymi

        Nimenomaan! Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu alentuvasti. Olen itse käynyt omalla pohjallani ja kärsin aidosti siitä, että hän kärsii. Miksen voisi siitä kirjoittaa täällä, jos kohtaaminen oikeassa elämässä on mahdotonta? Yhtä hyvin voisin tuntea kiukkua ja kaunaa siitä, että hän ei arvosta elämäänsä eikä ihmisiä, jotka hänestä välittää. Mutta en tee sitä enää, nuokin tunteet olen käynyt läpi. Nyt tunnen surua ja tietysti huolta. Jos hän elämäntavoillaan aiheuttaa vaikkapa oman kuolemansa, jää minulle tyhjä kohta omaan elämääni. Nyt saa haukkua itsekkääksi. Mutta minä olisin se, joka ei pääse pois. En sano että eläisin hänen kauttaan, mutta hän sai minut tuntemaan rakkautta, joka kestää kaiken. Eikä tiemme kohtaa enää, koska hän elää elämää, johon en halua osallistua. Ap

        kuulehan tarinamaattori ukko, et sinä tiedä niiden ihmisten elämästä yhtikäs mitään joista olet satuilevinasi täällä ja vuorotellen vollaat oman elämäsi surkeutta kummallisten värittelyjesi lomassa, että sopia kysyy kumpi on kampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuulehan tarinamaattori ukko, et sinä tiedä niiden ihmisten elämästä yhtikäs mitään joista olet satuilevinasi täällä ja vuorotellen vollaat oman elämäsi surkeutta kummallisten värittelyjesi lomassa, että sopia kysyy kumpi on kampi

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu alentuvasti. Olen itse käynyt omalla pohjallani ja kärsin aidosti siitä, että hän kärsii. Miksen voisi siitä kirjoittaa täällä, jos kohtaaminen oikeassa elämässä on mahdotonta? Yhtä hyvin voisin tuntea kiukkua ja kaunaa siitä, että hän ei arvosta elämäänsä eikä ihmisiä, jotka hänestä välittää. Mutta en tee sitä enää, nuokin tunteet olen käynyt läpi. Nyt tunnen surua ja tietysti huolta. Jos hän elämäntavoillaan aiheuttaa vaikkapa oman kuolemansa, jää minulle tyhjä kohta omaan elämääni. Nyt saa haukkua itsekkääksi. Mutta minä olisin se, joka ei pääse pois. En sano että eläisin hänen kauttaan, mutta hän sai minut tuntemaan rakkautta, joka kestää kaiken. Eikä tiemme kohtaa enää, koska hän elää elämää, johon en halua osallistua. Ap

        Mistä tiedät hänen kärsimyksensä idiootti olet 🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu alentuvasti. Olen itse käynyt omalla pohjallani ja kärsin aidosti siitä, että hän kärsii. Miksen voisi siitä kirjoittaa täällä, jos kohtaaminen oikeassa elämässä on mahdotonta? Yhtä hyvin voisin tuntea kiukkua ja kaunaa siitä, että hän ei arvosta elämäänsä eikä ihmisiä, jotka hänestä välittää. Mutta en tee sitä enää, nuokin tunteet olen käynyt läpi. Nyt tunnen surua ja tietysti huolta. Jos hän elämäntavoillaan aiheuttaa vaikkapa oman kuolemansa, jää minulle tyhjä kohta omaan elämääni. Nyt saa haukkua itsekkääksi. Mutta minä olisin se, joka ei pääse pois. En sano että eläisin hänen kauttaan, mutta hän sai minut tuntemaan rakkautta, joka kestää kaiken. Eikä tiemme kohtaa enää, koska hän elää elämää, johon en halua osallistua. Ap

        Älä tyrkytä itseesi kenenkään elämään, jos sul ei ole siihen lupaa!


    • Anonyymi

      Et sinä tiedä elämästäni yhtään mitään mies.

      • Anonyymi

        Ei se tiedä kenenkään elämästä, mutta onpahan tähänkin väliin hyvä sanoittaa muille ei siis sulle, että kuinka helkkarin törkeää olisi tulla jonnekin nettiin alentamaan ihmistä varsinkaan omasta päästään keksimillä asioilla, mutta ei myöskään jauhamalla toisten oikeista ongelmista tai elämän tragedioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tiedä kenenkään elämästä, mutta onpahan tähänkin väliin hyvä sanoittaa muille ei siis sulle, että kuinka helkkarin törkeää olisi tulla jonnekin nettiin alentamaan ihmistä varsinkaan omasta päästään keksimillä asioilla, mutta ei myöskään jauhamalla toisten oikeista ongelmista tai elämän tragedioista.

        Mistä oikeista ongelmista tai elämän tragedioista puhut? Et ole yhtään sen järkevämpi kautta terveempi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tiedä kenenkään elämästä, mutta onpahan tähänkin väliin hyvä sanoittaa muille ei siis sulle, että kuinka helkkarin törkeää olisi tulla jonnekin nettiin alentamaan ihmistä varsinkaan omasta päästään keksimillä asioilla, mutta ei myöskään jauhamalla toisten oikeista ongelmista tai elämän tragedioista.

        Kuin väittämäsi alentajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä oikeista ongelmista tai elämän tragedioista puhut? Et ole yhtään sen järkevämpi kautta terveempi :D

        Puhuin niistä, jotka mahdollisesti saattaisi tulla jauhamaan nettiin toisten ihmisten asioista ja ongelmista. Oletko toiminut näin tai keksinyt ihmiselle asioita omasta päästäsi vai mistä syystä näin jyrrkä trigger? Ilmeisesti jälkimmäistä, koska yritit dumata molemmat kommentoijat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuin niistä, jotka mahdollisesti saattaisi tulla jauhamaan nettiin toisten ihmisten asioista ja ongelmista. Oletko toiminut näin tai keksinyt ihmiselle asioita omasta päästäsi vai mistä syystä näin jyrrkä trigger? Ilmeisesti jälkimmäistä, koska yritit dumata molemmat kommentoijat

        Minkälaisista ongelmista puhut? Tunnut tietävän että näin tehtäisiin. Eli mistä on kyse?


    • Anonyymi

      Kaikki on huolissaan mun elämäntavoista, ihan kaikki. Tutut, tuntemattomat ja ammattiauttajat ovat huolissaan elämäntavoistani.
      Mutta mitä he sitten tekevät? Kritisoivat, moittivat, kieltävät, motkottavat ja muuta negatiivista.
      Kukaan ei auta, ei edes ammattiauttajat auta moittivat vain.

      • Anonyymi

        Ei ammattiauttajat osaa auttaa, tiedän sen itse. Voivat jopa pahentaa entisestään tilannetta. Vertaistuki voi auttaa kyllä joskus joitakin, koska sieltä voi saada sitä oikeaa ymmärrystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ammattiauttajat osaa auttaa, tiedän sen itse. Voivat jopa pahentaa entisestään tilannetta. Vertaistuki voi auttaa kyllä joskus joitakin, koska sieltä voi saada sitä oikeaa ymmärrystä.

        Otan vähän takaisin. Tiedän tapauksia, joissa ammattiapua on auttanut. Tuo äskeinen tuli omasta katkeruudesta no no. ryhmää kohtaan. Eräskin tuttu on toipunut kovasti. Hänellä tietysti kemiat kohtaa terapeutin kanssa, mutta suurin syy on hänen valtava motivaationsa toipua ja elää täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan vähän takaisin. Tiedän tapauksia, joissa ammattiapua on auttanut. Tuo äskeinen tuli omasta katkeruudesta no no. ryhmää kohtaan. Eräskin tuttu on toipunut kovasti. Hänellä tietysti kemiat kohtaa terapeutin kanssa, mutta suurin syy on hänen valtava motivaationsa toipua ja elää täysillä.

        Siis omasta katkeruudestani ko. ryhmää kohtaan.


    • Anonyymi

      Se mikä toiselle näyttäytyy unelmien täyttymyksenä voi syödä toisen elävältä pala palalta.

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä.


      • Anonyymi

        Olen aika realistinen. En todellakaan odota, että jonkun ihmisen vastuulla olisi minun unelmieni täyttyminen. Omista tuntemuksistani tänne avauduin. Ap


      • Anonyymi

        Mikä on jollekin unelmien täyttymys? Uskon että sulla on ymmärryksessä nyt jotain vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on jollekin unelmien täyttymys? Uskon että sulla on ymmärryksessä nyt jotain vikaa.

        Minä uskon kyllä samoin. Sivusta tämä


    • Anonyymi

      En oo luovuttanut, vaikka kaikki tuntuu tällä hetkellä tosi raskaalta.
      Tuntuu et oon reunalla ja yritän kaksin käsin pitää kiinni, etten putoaisi.
      Nämä yötkin on niin mustia.
      https://youtu.be/M7FhRAlTGdg

      • Anonyymi

        Hyvä sinä, et putoa. Onnea matkallesi!


    • Anonyymi

      En ole aloittaja ikinä tavannut näin typerää ihmistä. Miten kehtaat olla äänessä?

      • Anonyymi

        Koetko sinä tavanneesi tämän naisia alentavan miehen ihan henkilökohtaisesti vai yritätkö muuten vaan tarrautua mihin tahansa kirjoitukseen ja fiilailla sitä jonkun tuttusi eja erisukupuolisen kirjoittamaksi? Kysymys on lähinnä retorinen, eiköhän tämä setti ole nähty jo moneen kertaan. Kerro jos olen väärässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sinä tavanneesi tämän naisia alentavan miehen ihan henkilökohtaisesti vai yritätkö muuten vaan tarrautua mihin tahansa kirjoitukseen ja fiilailla sitä jonkun tuttusi eja erisukupuolisen kirjoittamaksi? Kysymys on lähinnä retorinen, eiköhän tämä setti ole nähty jo moneen kertaan. Kerro jos olen väärässä..

        Olet väärässä.


    • Anonyymi

      Ihme jeesustelua! Lässynlässynläätä vähän, ripaus empatiateatteria, hieman myös kiertotie haukkumista ja sitten esitetään netin paskasaiteilla pyhimystä kuinka ollaan huolissaan. Oksettaa tollaset ihmiset jotka julistaa toisten pahoinvointia näyttääkseen itse paremmalta kuin mitä oikeesti onkaan.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä. Hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Nalankantaan tuo kommentti . Tekee itsestään pyhimystä .


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta herra ap. Ajattelin olla niinkään käymättä vuoropuhelua sinun kanssasi, mutta tällaisille vastaaville toisten psyyken murtajille ja toisten elämän ehdoin tahdoin surkeaksi näkeville tahtoisin sanoa, että itsetunnossa on jotain vikaa jos pitää yrittää saada toinen kääntymään puoleensa epämääräisillä keinoilla. Ihan on varmaan isäsuhteet ym asiat useimmilla kunnossa ja näin, että se seura valitaan muilla perusteilla kuin tukholman syndrooman tapaisilla kuvioilla.

      • Anonyymi

        Ketjun aloittaja on nainen 99% varmuudella, naisille on tyypillistä tuollainen toisten asioiden vatvominen ja sitä kautta syylllistäminen.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun aloittaja on nainen 99% varmuudella, naisille on tyypillistä tuollainen toisten asioiden vatvominen ja sitä kautta syylllistäminen.

        Minusta sinä et käy täysillä tämän pakkomielteesi kanssa kun jokainen negatiivinen kirjoitus on tulkittava naisen kirjoittamaksi. Mitä haet tällä? Kyllä kuuule jotkut miehetkin harrastaa toisten asioiden vatvomista ja omahyväistä yläpuolelle asettumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta sinä et käy täysillä tämän pakkomielteesi kanssa kun jokainen negatiivinen kirjoitus on tulkittava naisen kirjoittamaksi. Mitä haet tällä? Kyllä kuuule jotkut miehetkin harrastaa toisten asioiden vatvomista ja omahyväistä yläpuolelle asettumista.

        Olet jonkisortin hullu feministi. Ei kukaan normaalilla aivotoiminnalla varustettu esittäisi tuollaisia väitteitä.

        En ole miehenä koskaan tuntenut halua vatvoa ja surkutella tuntemani ihmisen tunne-elämää, saati sellaisesta palstoille kirjoittaa, täysin vieras ajatus, ei vaan kiinnosta.
        En ole myöskään sellaisia keskusteluja kuullut miesten harrastavan muutenkaan. Naisille tuollainen on erittäin tyypillistä, tiedät sen itsekin.


    • Anonyymi

      Vastauksista näkee että "mielenvikaiset" on oikeesti sitä juuri,älä siis puhu mitään tai saat vihat niskaasi, halutaan ymmärtää asiat väärin tarkoituksella.

      • Anonyymi

        On oikeasti mitä juuri? Mikäpä sen herttaisempaa kuin kirjoitella toisten ihmisten elämästä mitä ihmeellisintä tarinaa, sen huolensa saa työntää sanonko minne, käänteistä henkistä väkivaltaa tämä on eikä mitään muuta. Mies pyrkii yläpuolelle ja ihmiset syystäkin reagoi negatiivisesti


    • Anonyymi

      Jos täällä joku haluu avautua tai kertoa tunteistaan, niin täällä vain vittuillaan.meitäkun on moneen junaan

      • Anonyymi

        Niin tässä kävi. Ap


    • Anonyymi

      Nyt vähän harmittaa se, että toin asian tänne retosteltavaksi ja häiriintyneiden ihmisten haaskalinnuksi. En häntä katso alaspäin, vaan rakastan. Alkoholismi on kuitenkin sairaus, sen ymmärrän. En sille mitään voi tehdä. Voiko tätäkään sanoa edes ääneen, ettei kukaan pahoita mieltänsä siitä? Kaikilla meillä on jotain ja tiedän ettei hänen osansa ole helppo. Ja kukin aikaihminen saa tehdä elämällänsä mitä haluaa, eikä tarvitse haluta samanlaista elämää mitä itse haluan. Tuskaani yritin kirjoittaa ulos tunteet-palstalle, kun en missään muualla sitä saa purettua.

      • Anonyymi

        Jaa, nytkö muka tiedät tämän naisen elämästä sen verran paljon, että itket täällä hänen alkoholismiaan julkisesti. Joopa joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, nytkö muka tiedät tämän naisen elämästä sen verran paljon, että itket täällä hänen alkoholismiaan julkisesti. Joopa joo.

        Mies yrittää vierittää aloituksen naisen kirjoittamaksi, miehelle osoitetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies yrittää vierittää aloituksen naisen kirjoittamaksi, miehelle osoitetuksi.

        Joo, kyllä sen huomaa, mutta toisille se tuntuu menevän aina vain läpi vaikka tuuli vaihtuu kesken aloituksen. Ensin on mieheltä ja heti kun tulee lokaa niskaan, niin onkin naiselta miehelle. Melekonen pupujussi.


      • Anonyymi

        Sinä juuri ap olet se erottäin häiriintynyt ihminen, et vaan tajua sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, nytkö muka tiedät tämän naisen elämästä sen verran paljon, että itket täällä hänen alkoholismiaan julkisesti. Joopa joo.

        Ap puhutko itsellesi, toisinaan esiinnyt naisena, ilmeisesti mies olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap puhutko itsellesi, toisinaan esiinnyt naisena, ilmeisesti mies olet!

        Ei, vaan kysyin ap:lta kysymyksen, että millä perusteella muka tietää tämän naisen elämästä mistä selittää ja on tiedossa, että esiintyy usein naisena ja puhuu itselleen ja mies on. Nyt ei vaan osunut kohdalleen.


    • Anonyymi

      Ap nähnyt juomista menneisyydessä vai lähiaikoina, vai perustuuko tietosi huhupuheisiin? Juttu kuulostaa sille että zemiä molemmille! - sivusta

      • Anonyymi

        Monesti noi juomisjutut voi olla täysin keksittyä ja pelkästään jonkin vitsin takia somessa mukamas älyttyjä asioita. Totuusperää ei sit olekkaan. 🤭 Itsellä sellainen toive tulevaisuudesta, että saan vähennettyä työaikaa, kunnes ADHD lääke alkaa toimia. Kuormittuu liikaa. Ei jaksa muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti noi juomisjutut voi olla täysin keksittyä ja pelkästään jonkin vitsin takia somessa mukamas älyttyjä asioita. Totuusperää ei sit olekkaan. 🤭 Itsellä sellainen toive tulevaisuudesta, että saan vähennettyä työaikaa, kunnes ADHD lääke alkaa toimia. Kuormittuu liikaa. Ei jaksa muuta.

        Näinhän sen menee. Somessa ei kannata tosin millä tahansa aiheella vitsailla, koska aina löytyy riittävän urpoja ottamaan kaiken kirjaimellisesti.*

        Jos esimerkiksi jokaikinen joka on ikinä laulanut kuorossa mukana "vem i helvete heitti kiven mun viinapulloon" olisi alkoholisti, niin tällä maalla menisi paljon surkeammin kuin on oikeasti mennyt.

        *Lisäänpä tähän, että siinä vaiheessa kun alkaa itse tuntea Oikeita, Oikeasti Alkoholisteja eri sukupolvista, niin hepä eivät some-vitsaile tällä aiheella. Toisaalta se alkaa tuntua itsestäkin pahanhajuiselta vitsailulta sitä mukaa, kun erinäiset traagiset elämänkohtalot alkavat hahmottua, vaikkeivät koske itseä eikä omia lähimmäisiä, onneksi.


    • Anonyymi

      Kuulostaa surkulailta. Surkulaillan tunnistaa kuin päivää on vietetty.

    • Anonyymi

      Oot kyllä helvetin oksettavan tyyppinen tapaus, kuka sitten lieneekään 🤬

      Et oo aivan hirveesti toi sun tyyli puhua toisesta. Miten kehtaat puhua tommosia?

      Olen esimerkiksi hyvässä suhteessa jossa minua rakastetaan ja elämääni tyytyväinen. Toki työtä olen jossain vaiheessa vaihtamassa. Eli pidä musta kylmä sydämesi. Itsekäs "mies". Vaiko 🐁?

      • Anonyymi

        Mitäs se toi s tossa kuvassa tsrkoittaa, toinen pupujussi? Toisten puolesta ei kannattane kirjoitella!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totta. Mulla ei ole enään mitään menetettävää. Olen elävä kuollut. Kusipäät imi kaikki mehut musta ja hakkas. Tulee vielä päivä kun mä kerään kolehdin. Mutta sen sä voit sitten lukea aikakausi lehdestä. Ei mulla muuta puollustusta ole. Varoja kerään vielä sen verran että pystyn haaveeni toteuttamaan. Nauti siis vielä kun voit. Minä nautin vain omassa mielessäni. Vielä.

    • Anonyymi

      En ole luovuttanut elämässä... Nyt menee elämässä todella hyvin. parasta elämää vuosiin... vielä kun löytäis rakkauden

    • Anonyymi

      Julkisesti nöyryyttäminen. Ja ystävällisesti täällä " ystävien " kesken toisen asioiden puiminen selän takana. Ovat varmasti paras mahdollinen vaihtoehto jos ihminen luovuttanut. Kukapa ei tuollaista elettä toki arvostaisi -sivusta

      • Anonyymi

        Julkisesti nöyryyttäminen ja palsta? Anteeksi, jos naurahdin. Miten perustelet että tässä julkaisussa on julkisesti joku ihminen nöyryytetty? Vmp, mene ulos haukkaa happea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisesti nöyryyttäminen ja palsta? Anteeksi, jos naurahdin. Miten perustelet että tässä julkaisussa on julkisesti joku ihminen nöyryytetty? Vmp, mene ulos haukkaa happea!

        Anteeksi jos nauran sulle ääneen. Oot naurettava. Kannattaa itse mennä jos triggeröityy noin helposti . Täällä mitään muuta olekaan kuin nöyryyttämistä. Oon ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisesti nöyryyttäminen ja palsta? Anteeksi, jos naurahdin. Miten perustelet että tässä julkaisussa on julkisesti joku ihminen nöyryytetty? Vmp, mene ulos haukkaa happea!

        Ja jos saisin tietää että joku "muka minusta välittävä " täällä minusta jauhaa jotain välittämistä eikä suoraan. Niin en puhuisi enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos saisin tietää että joku "muka minusta välittävä " täällä minusta jauhaa jotain välittämistä eikä suoraan. Niin en puhuisi enää ikinä.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Kyllä on SÄÄLITTÄVÄÄ jos pitää vieraiden ihmisten asioita levitellä nettiin kansojen halveksittavaksi.


    • Anonyymi

      Kiitos kun välität kuka lie sitten onkin onnekas. Rakkautesi on korkeatasoista ja kypsää, vaikkei se johdakaan suhteeseen. On surullista kun kuka tahansa menettää elämänsä hallinnan ja tahdon.😞

      • Anonyymi

        Kiitos! Minulla itsellänikin oli elämänhalu ja -hallinta pitkään poissa. Tänä päivänä olen jaloillani, mutta edelleen herkillä. Nyt on irrottautuminen aika. Ei hän minua tarvitse mihinkään, enkä itse enää hänen seurassaan kykene olemaan. Tässä meni jo aika pitkään, haluan antaa rakkauteni sellaiselle joka sitä oikeasti tarvitsee. Ja on minulla ihmisiä ympärillä, joita rakastan, joskaan en romanttiselle tavalla. Luojalle kiitos heistä, ei ole itsestään selvää sekään. Joskus on lopetettava haaveilu, jotta elämä voisi alkaa ❤️ Ap


      • Anonyymi

        Tässä ei ole mitään korkeatasoista . Selän takana paskanjauhamista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Minulla itsellänikin oli elämänhalu ja -hallinta pitkään poissa. Tänä päivänä olen jaloillani, mutta edelleen herkillä. Nyt on irrottautuminen aika. Ei hän minua tarvitse mihinkään, enkä itse enää hänen seurassaan kykene olemaan. Tässä meni jo aika pitkään, haluan antaa rakkauteni sellaiselle joka sitä oikeasti tarvitsee. Ja on minulla ihmisiä ympärillä, joita rakastan, joskaan en romanttiselle tavalla. Luojalle kiitos heistä, ei ole itsestään selvää sekään. Joskus on lopetettava haaveilu, jotta elämä voisi alkaa ❤️ Ap

        Haaveile vaan..niin minäkin vaikka ongelma onkin, mutta siitäkin pääsee vielä yli....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveile vaan..niin minäkin vaikka ongelma onkin, mutta siitäkin pääsee vielä yli....

        Kaikista ongelmista pääsee yli, jos itse niin haluaa :)
        Eikä meistä kukaan täällä ongelmaton ole. Ap


    • Anonyymi

      Tuli ajoissa parempaa luettavaa.

    • Anonyymi

      Näin minäkin tunnen. On luopumisen aika. Tuntuu jo hyvältä, että koht'puoleen pääsee täältä veke.

    • Anonyymi

      Sitä on kyllä ulkopuolisen aika vaikee arvioida mikä kellekin on elämää ja siinä tärkeää.

    • Anonyymi

      Tarvitsen ystävän. Oikean ystävän. Löydän sellaisen vielä
      -sivusta

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe