Eikö me nyt vaan

Anonyymi

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?

91

1855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin yleisesti että jos kaikki on niin vaikeaa ja ei tunnu tulevan mitään jonkun ihmisen kanssa, niin silloin kannattaa miettiä vahvasti uusia asioita ja ihmisiä. Se on sen merkki että ei ja vielä kerran ei tuu mittään.

      • Anonyymi

        Sivusta sanon, että aidot tunteet ei toimi niin, että aletaan vaan miettiä uusia ihmisiä. Kun tunteet ei vaan syty niin. Toki jos olet vaan perjantaipänöa vailla niin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta sanon, että aidot tunteet ei toimi niin, että aletaan vaan miettiä uusia ihmisiä. Kun tunteet ei vaan syty niin. Toki jos olet vaan perjantaipänöa vailla niin sitten.

        Totta. Itsekin tapaan ihmisiä jonkin verran. Katselin tuossa juuri mukavaa kaveria, jossa on kyllä kaikkea herttaista. Sain häneltä veikeän ja suloisen hymynkin. Mitään vikaa ei siis ole, mutta kun hän ei ole hän. Ihmisiä ei käy vaihtaminen sydämestä ihan tuosta noin vain :D


      • Anonyymi

        Haluan kertoa että tämä palsta ei ole meitä varten. Olet käsittänyt asian väärin. En viihdy
        Suomi24.fi ikävä palstalla. En jaksa lukea näitä kommentteja ja miettiä milloin olet
        paikalla. Kirjoitan mielummin kommentteja youtube videoihin. Haluan että sinä
        soitat tai minä soitan sinulle. En tunne itseäni enää niin ujoksi. Kun olen puhunut
        jo kanssasi.


      • Anonyymi

        Niinpä! Sitä juuri pyydän. Haluan et hän unohtaa, liian kauan jarkunut puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Sitä juuri pyydän. Haluan et hän unohtaa, liian kauan jarkunut puolin ja toisin.

        * jatkunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Sitä juuri pyydän. Haluan et hän unohtaa, liian kauan jarkunut puolin ja toisin.

        Nyt lopetan tämän palstan seuraamisen. Soitat minulle tai minä soitan sinulle miten päin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta sanon, että aidot tunteet ei toimi niin, että aletaan vaan miettiä uusia ihmisiä. Kun tunteet ei vaan syty niin. Toki jos olet vaan perjantaipänöa vailla niin sitten.

        No sitten jos ne tunteet eivät sinua tai elämääsi häiritse, niin on ihan ok tuntea ja olla siinä tunteessa vaikka koko loppuelämän. Kukin kokee ja elää tunteet tavallansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten jos ne tunteet eivät sinua tai elämääsi häiritse, niin on ihan ok tuntea ja olla siinä tunteessa vaikka koko loppuelämän. Kukin kokee ja elää tunteet tavallansa.

        Otetaan uusiksi että soitat minulle. Sinä et unohdu koskaan. En enää halua jatkaa
        tätä että molemmat kärsimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan uusiksi että soitat minulle. Sinä et unohdu koskaan. En enää halua jatkaa
        tätä että molemmat kärsimme.

        Nyt kyllä erehdyt henkilöstä, osoita sille kaivatullesi nuo sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan uusiksi että soitat minulle. Sinä et unohdu koskaan. En enää halua jatkaa
        tätä että molemmat kärsimme.

        Soita mies minulle. Minä en uskalla soittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lopetan tämän palstan seuraamisen. Soitat minulle tai minä soitan sinulle miten päin vaan.

        Soita sinä minulle niin ei tarvita palstaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita sinä minulle niin ei tarvita palstaa

        Näin teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lopetan tämän palstan seuraamisen. Soitat minulle tai minä soitan sinulle miten päin vaan.

        taalla on yksi paska tilanne vaan susaba ei paasta minua mihinkaan eli siten yritan paasta sinne espanaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan uusiksi että soitat minulle. Sinä et unohdu koskaan. En enää halua jatkaa
        tätä että molemmat kärsimme.

        ala siten kirjoita minulle enaan mitaan se on kuule silla selvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita mies minulle. Minä en uskalla soittaa

        minulla ei ole vielakaan puhelinta joten anna olla j jatka elamaasi vaan kaikessa rauhassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kertoa että tämä palsta ei ole meitä varten. Olet käsittänyt asian väärin. En viihdy
        Suomi24.fi ikävä palstalla. En jaksa lukea näitä kommentteja ja miettiä milloin olet
        paikalla. Kirjoitan mielummin kommentteja youtube videoihin. Haluan että sinä
        soitat tai minä soitan sinulle. En tunne itseäni enää niin ujoksi. Kun olen puhunut
        jo kanssasi.

        Soita toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita mies minulle. Minä en uskalla soittaa

        Ei mua tarvii pelätä


    • Anonyymi

      En yhtään muista kuka olet.

      • Anonyymi

        Apua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua..

        On se niin appuu appuu, rollimies vastasi ihtelleen kääk sensaatio sensaatio :D


    • Anonyymi

      Ei ole helppoa kun tapaamiset pyörii päässä. :(

    • Anonyymi

      Yhtään helpommaksi ei muutu jos ei tapaamista ole vielä edes ollut.

    • Anonyymi

      En saa häntä mielestäni. No se on oma ongelmani...

      • Anonyymi

        Haluan että puhutaan oikeasti eikä anonyymipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan että puhutaan oikeasti eikä anonyymipalstalla.

        Sitä minäkin haluaisin. En mitään muuta niin haluakaan kuin sitä.


    • Anonyymi

      Pitikö mun muistaa joku?

      • Anonyymi

        Muistan vain Sonjan jonka kanssa haluaisin tavata oikeasti ja unohtaa palstan
        koska ketään ei sen jälkeen ole ikävä. Kun hän on minun rakas,


    • Anonyymi

      eiköhän se olisi jo tapahtunut, jos se olisi jotenkin mahdollista? 😔😟

      • Anonyymi

        Voi minun rakasta. Haluan että vielä tulee käymään näin. Sinä olet vuodattanut
        kyyneleitä niin paljon takiani että tunnen itseni syylliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi minun rakasta. Haluan että vielä tulee käymään näin. Sinä olet vuodattanut
        kyyneleitä niin paljon takiani että tunnen itseni syylliseksi.

        En usko, että voit tunnistaa aloittajaa. Väitän että samankaltaisessa tilanteessa on monikin ihmispolo, useat tälläkin palstalla käyvät. Kun alkaa kirjoittamaan palstalla helpottaakseen ikävän tunnettaan, tapahtuu paradoksi. Jäät koukkuun siihen ikävän tunteeseen ja elät sen kautta. Palsta kannattaa jättää kokonaan ja keskittyä siihen mitä elämässä on. Ei siihen, mitä siitä puuttuu. Emme saa kaikkia asioita menemään oman mielemme mukaan vaikka kuinka haluaisimmekin ja parasta on vaan hyväksyä vallitsevat olosuhteet.


    • Anonyymi

      Käy mulle oikein hyvin! Olisit vaan heti suoraan sanonu. Hyvästi

    • Anonyymi

      En mä pysty enkä halua.
      Mulla on nyt tosi vaikeeta ja en tiedä miten tästä tokenen, mutta silti oot aina mielessäni.

    • Anonyymi

      Ei se onnistu ihan tosta noin vaan. Tykästyin nii paljo.

    • Anonyymi

      Minä haluan rakastaa häntä. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Ei se siltä kyllä vaikuta. Ihan oikeasti nyt, meidän pitää selvittää tämä juttu. Miten haluat että se tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siltä kyllä vaikuta. Ihan oikeasti nyt, meidän pitää selvittää tämä juttu. Miten haluat että se tehdään?

        Jos tietäisin miten tämä nyt noin vaa selvitetään heti sen tekisin. Anteeksi kun olen huono rakastamaan enkä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietäisin miten tämä nyt noin vaa selvitetään heti sen tekisin. Anteeksi kun olen huono rakastamaan enkä osaa.

        Opetellaan yhdessä sitä rakastamista sitten, en minäkään mikään mestari siinä ole. Ota nyt vaan yhteyttä muhun, niin kaikki selviää. :)


      • Anonyymi

        Ketä sinä haluat rakastaa? Kysyn sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä haluat rakastaa? Kysyn sivusta.

        Mieheltä naiselle miestä. :)


    • Anonyymi

      Ketkä me...

      • Anonyymi

        Huh huh...


    • Anonyymi

      Okei👍

    • Anonyymi

      Jos se olisi mahdollista se olisi jo tapahtunut ajat sitten.

    • Anonyymi

      Ei tämä nyt vaan ajattelemalla tai ajattelematta onnistu.

    • Anonyymi

      En voi unohtaa naista, koska se on mahdotonta. Tietenkin sitten, jos saa aivoinfarktin, hän saattaapi unohtua. Ei ihanaa halua unohtaa. m>n

      • Anonyymi

        Minulla meni tästä kylmät väreet. Eikä hyvällä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla meni tästä kylmät väreet. Eikä hyvällä tavalla.

        Niinpä, toisillla ei vaan tunnu sitten minkäänlaiset hälytyskellot soivan näiden tekoromanttisten kirjoitusten myötä. Jos en saa naista, niin toivottavasti sairastuu, joo terve. Tarkoitan sitä, että toiset kyselee tältä enemmän tai vähemmän tosissaan asioita


    • Anonyymi

      Excellent idea. Truly.

      • Anonyymi

        Tyhmä. Mä olisin halunnut meidät ja tiedät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä. Mä olisin halunnut meidät ja tiedät sen.

        No tuopa nimittely se korjaakin kaiken. Syö pääs.


    • Jotenkin näin se menee. I was born to be easily forgotten..

    • Anonyymi

      Senkun teet. Tarvitsen ”vetoapua” olen niin väsynyt😔

    • Anonyymi

      Jep, alusta puhtaaksi dnan geeneistä vaan.

    • Anonyymi

      Sä olet jo unohtanutkin minut, onhan sinulla se oma kirjaimesi jonka vain ja ainoostaan haluut.

      • Anonyymi

        Ei mun kannata haluta sellaista jota en voi saada.


      • Anonyymi

        Mutta ei ole koo vaikka luulet. Vaan sinä.


    • Anonyymi

      Ei se ny kyllä käy päinsä❣😘

    • Anonyymi

      En voi unohtaa sinua social therapist...

    • Anonyymi

      Unohda sinä ensin - seuraan sitten perässä💔

      • Anonyymi

        Aikuinen ihminen käyttäytyy näin? Kasva hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen ihminen käyttäytyy näin? Kasva hei

        En halua unohtaa.


    • Anonyymi

      Ei olis pitäny lukee vanhoi viestei.... 😖

      • Anonyymi

        Sinähän sanoit hävittäneesi ne ajat sitten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sanoit hävittäneesi ne ajat sitten..

        Sanoinko? Kyllä ne tallessa on. Arkistoituna..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sanoit hävittäneesi ne ajat sitten..

        Elättekö te ihan aikuisten oikeasti näiden nettisatujen perusteella ja ilmeisesti ette edes ns oman elämänne draamoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elättekö te ihan aikuisten oikeasti näiden nettisatujen perusteella ja ilmeisesti ette edes ns oman elämänne draamoja

        Aijai nyt on rrrrrealisti palstalla opettamassa. Oi kuunnelkaatten kaikki!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijai nyt on rrrrrealisti palstalla opettamassa. Oi kuunnelkaatten kaikki!!!

        Juuri näin ja epäreaalissa elävät kimmastuu, mitä enkö minä voikaan tehdä tuntemattomien elämänvaiheista analyysia tuntemattomien kirjoituksilla, hän laittoi viestin, hän poisti viestin, hän kirjoitti viestin jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin ja epäreaalissa elävät kimmastuu, mitä enkö minä voikaan tehdä tuntemattomien elämänvaiheista analyysia tuntemattomien kirjoituksilla, hän laittoi viestin, hän poisti viestin, hän kirjoitti viestin jne

        Millä tavalla se jonkun epärealismi on sinulta pois? Joka olet sivusta koko aiheen.
        Kysyy kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla se jonkun epärealismi on sinulta pois? Joka olet sivusta koko aiheen.
        Kysyy kiinnostunut.

        No jos siihen kuuluu yksityisyyden loukkaus, tai toisen ihmisen mustamaalaaminen ym toisella ihmisellä leikkiminen, niin se on pois sen ihmisen oikeuksista ja ihmisarvosta, kuin yleisesti myös muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos siihen kuuluu yksityisyyden loukkaus, tai toisen ihmisen mustamaalaaminen ym toisella ihmisellä leikkiminen, niin se on pois sen ihmisen oikeuksista ja ihmisarvosta, kuin yleisesti myös muiden.

        Anonyyminä?? Kuin tää tapahtuu voikko valaista??


    • Anonyymi

      Vajakki

      • Anonyymi

        Hän on saapunut ilahduttamaan taas kaikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on saapunut ilahduttamaan taas kaikkia

        Kuka tahansa


    • Anonyymi

      Teen aloittajasta sosiaalitoimistoon huoli ilmoituksen. Katsotaan auttaako se asiaan.

    • Anonyymi

      Mä oon panostanut tähän, mä kuvittelen sut ystävänä jonka kanssa heittää huulta, nauraa ja tarvittaessa auttaa kun sitä tarvitaan.
      Mä en tiedä mutta saatoin aavistaa että sä tartteet sulle jotain sellaista joka roikkuis sussa ja mä oon liian ylpeä, itsenäinen ja lujatahtoinen ettei se sovi muhun yhtään.

      • Anonyymi

        Olet mustasukkainen nyt kun et saanut olla yhtä päivää iniset kun lapsi


    • Anonyymi

      Unohdettu oli jo ennen alkujaan

    • Anonyymi

      Ok hyvästi en enään psllaa

    • Anonyymi

      Sinähän (jos olet hän), olet unohtanut jo.. ajat sitten..

    • Anonyymi

      Keskity kumppaniisi vain!!

    • Anonyymi

      Virpi CatCat

      • Anonyymi

        Tykkään💋


    • Anonyymi

      Kuka oot? En muista sua

      • Anonyymi

        T-mies olen, tunnet mut varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-mies olen, tunnet mut varmasti.

        Taas esiinnyt toisena! Et ilmeisesti ole saanut erotettua sitä yhtä pariskuntaa, vaikka muka olet niin rakastunut tähän mieheen ja olette jopa menossa naimisiin, hei siittä vaan! Suomessa ei onnistu naimisiinmeno, jos on ennestään naimisissa!


    • Anonyymi

      Ei me voida😘

    • Anonyymi

      Minä en tahdo unohtaa.

    • Anonyymi

      Ja niinhän siinä kävi.

    • Anonyymi

      Jos oisit se tyyppi, joka täällä haukkuu jotakin naista käärmeeksi, plussapalloksi ja vanhaksi läskiksi, niin todella voitais.

      Vaikka oon erääseen tosi tykästynyt, niin luottamus on kysymysmerkki.

      • Anonyymi

        Mielestäni en ole haukkunut täällä ketään täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe