Oliko Jeesus persu?

Kovasti nämä perussuomalaiset sotkevat uskontoa politiikkaansa. Mannerheimintien kaahajapersukin huuteli jotain jumalaan liittyvää kaahailunsa jälkeen. Tästä tulee mieleen väistämättä kysymys siitä, oliko Jeesus persu? Ja jos oli, niin oliko tämä maltillinen, anolainen, sisulainen halla-aholainen vai kenties soinilainen?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin jeesus persuista mitään tiesi parituhatta vuotta sitte, Timoki keikkui vielä kauan ohran nenässä.

• Anonyymi

oletko valmis karsimaan kaikki mielipuolet valtion viroista , minä olen !!!

• Anonyymi

jeesus oli aikansa radikaali , silloin vain keisari nousi taivaisiin kuoltuaan eli muuttui jumalaksi jumalten joukkoon , jeesus tiesi tämän !!!

• Anonyymi

jos joku hiekkakansan pelle olisi palvomisen arvoinen , niin tarvitsee olla idiootti toimiakseen näin .

• Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.

Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.

Tuollaista se extacyn pitkäaikainen käyttö aiheuttaa. Erilaisia persoonia palstalle, jotka keskustelevat yleensä itsensä kanssa. Kannattaisiko heivata huumeet?

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.

Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.

Hiekkaa sielläkin on. Ja paljon.

• Oikea kysymys taitaakin olla, että ovat perussuomalaiset jeesuksia? Näyttävät olevan kaikkitietäviä ja nuhteettomia esityksiensä perusteella. Sääli että näitä esityksiä pitää katsella kun tyytyvät huutelemaan oppositiosta ilman vastuuta. No, ehkäpä hyväkin näin.

• Anonyymi

Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?

• Eiköhän jokainen poliitikko usko olevansa avatar. Jopa sinun suosikkisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?

En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.

• Anonyymi
        landlord kirjoitti:

En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.

Oli kyse muuten jeesuksen valosta. No, extacypäissään ei kai ymmärrä lukemaansa.

• Anonyymi

Ei ollut ku Mersu..

• Luulen, että hän oli "perju", perusjuutalainen.

• Anonyymi

Poikaporukoissa muuttavat vettä viiniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe