Kovasti nämä perussuomalaiset sotkevat uskontoa politiikkaansa. Mannerheimintien kaahajapersukin huuteli jotain jumalaan liittyvää kaahailunsa jälkeen. Tästä tulee mieleen väistämättä kysymys siitä, oliko Jeesus persu? Ja jos oli, niin oliko tämä maltillinen, anolainen, sisulainen halla-aholainen vai kenties soinilainen?
Oliko Jeesus persu?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin jeesus persuista mitään tiesi parituhatta vuotta sitte, Timoki keikkui vielä kauan ohran nenässä.
- Anonyymi
oletko valmis karsimaan kaikki mielipuolet valtion viroista , minä olen !!!
- Anonyymi
jeesus oli aikansa radikaali , silloin vain keisari nousi taivaisiin kuoltuaan eli muuttui jumalaksi jumalten joukkoon , jeesus tiesi tämän !!!
- Anonyymi
jos joku hiekkakansan pelle olisi palvomisen arvoinen , niin tarvitsee olla idiootti toimiakseen näin .
Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.
Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.
Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.Tuollaista se extacyn pitkäaikainen käyttö aiheuttaa. Erilaisia persoonia palstalle, jotka keskustelevat yleensä itsensä kanssa. Kannattaisiko heivata huumeet?
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.
Hiekkaa sielläkin on. Ja paljon.
Oikea kysymys taitaakin olla, että ovat perussuomalaiset jeesuksia? Näyttävät olevan kaikkitietäviä ja nuhteettomia esityksiensä perusteella. Sääli että näitä esityksiä pitää katsella kun tyytyvät huutelemaan oppositiosta ilman vastuuta. No, ehkäpä hyväkin näin.
- Anonyymi
Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?
En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.
Oli kyse muuten jeesuksen valosta. No, extacypäissään ei kai ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Ei ollut ku Mersu..
Luulen, että hän oli "perju", perusjuutalainen.
- Anonyymi
Poikaporukoissa muuttavat vettä viiniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684