Kovasti nämä perussuomalaiset sotkevat uskontoa politiikkaansa. Mannerheimintien kaahajapersukin huuteli jotain jumalaan liittyvää kaahailunsa jälkeen. Tästä tulee mieleen väistämättä kysymys siitä, oliko Jeesus persu? Ja jos oli, niin oliko tämä maltillinen, anolainen, sisulainen halla-aholainen vai kenties soinilainen?
Oliko Jeesus persu?
16
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin jeesus persuista mitään tiesi parituhatta vuotta sitte, Timoki keikkui vielä kauan ohran nenässä.
- Anonyymi
oletko valmis karsimaan kaikki mielipuolet valtion viroista , minä olen !!!
- Anonyymi
jeesus oli aikansa radikaali , silloin vain keisari nousi taivaisiin kuoltuaan eli muuttui jumalaksi jumalten joukkoon , jeesus tiesi tämän !!!
- Anonyymi
jos joku hiekkakansan pelle olisi palvomisen arvoinen , niin tarvitsee olla idiootti toimiakseen näin .
Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.
Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.
Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.Tuollaista se extacyn pitkäaikainen käyttö aiheuttaa. Erilaisia persoonia palstalle, jotka keskustelevat yleensä itsensä kanssa. Kannattaisiko heivata huumeet?
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.
Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.
Hiekkaa sielläkin on. Ja paljon.
Oikea kysymys taitaakin olla, että ovat perussuomalaiset jeesuksia? Näyttävät olevan kaikkitietäviä ja nuhteettomia esityksiensä perusteella. Sääli että näitä esityksiä pitää katsella kun tyytyvät huutelemaan oppositiosta ilman vastuuta. No, ehkäpä hyväkin näin.
- Anonyymi
Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?
En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.
Oli kyse muuten jeesuksen valosta. No, extacypäissään ei kai ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Ei ollut ku Mersu..
Luulen, että hän oli "perju", perusjuutalainen.
- Anonyymi
Poikaporukoissa muuttavat vettä viiniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412