Oliko Jeesus persu?

Kovasti nämä perussuomalaiset sotkevat uskontoa politiikkaansa. Mannerheimintien kaahajapersukin huuteli jotain jumalaan liittyvää kaahailunsa jälkeen. Tästä tulee mieleen väistämättä kysymys siitä, oliko Jeesus persu? Ja jos oli, niin oliko tämä maltillinen, anolainen, sisulainen halla-aholainen vai kenties soinilainen?

16

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin jeesus persuista mitään tiesi parituhatta vuotta sitte, Timoki keikkui vielä kauan ohran nenässä.

    • Anonyymi

      oletko valmis karsimaan kaikki mielipuolet valtion viroista , minä olen !!!

    • Anonyymi

      jeesus oli aikansa radikaali , silloin vain keisari nousi taivaisiin kuoltuaan eli muuttui jumalaksi jumalten joukkoon , jeesus tiesi tämän !!!

    • Anonyymi

      jos joku hiekkakansan pelle olisi palvomisen arvoinen , niin tarvitsee olla idiootti toimiakseen näin .

      • Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.

        Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.

        Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.

        Tuollaista se extacyn pitkäaikainen käyttö aiheuttaa. Erilaisia persoonia palstalle, jotka keskustelevat yleensä itsensä kanssa. Kannattaisiko heivata huumeet?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Siinä on vain se juttu, että sivistys ja monet muut nykyajan jutut pohjautuvat "hiekkakansan" keksintöihin. Täältä ei tullut mitään, täällä ei ollut mitään.

        Mutta eihän sitä kaikkea voi tietää.

        Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaidon keksi sama kansa kuin oluen. Sijainti on Jeesuksesta itään.

        Hiekkaa sielläkin on. Ja paljon.


    • Oikea kysymys taitaakin olla, että ovat perussuomalaiset jeesuksia? Näyttävät olevan kaikkitietäviä ja nuhteettomia esityksiensä perusteella. Sääli että näitä esityksiä pitää katsella kun tyytyvät huutelemaan oppositiosta ilman vastuuta. No, ehkäpä hyväkin näin.

      • Anonyymi

        Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?


      • Eiköhän jokainen poliitikko usko olevansa avatar. Jopa sinun suosikkisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaivaa lantalootaa extacy-päissään uskon asiat. Oletkö nähnyt jeesuksen valon ?

        En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        En, ole nähnyt Jeesusta, mutta olen kyllä nähnyt persun. Tämä puhui pensan hinnasta aluevaaleissa televisiomainoksessa.

        Oli kyse muuten jeesuksen valosta. No, extacypäissään ei kai ymmärrä lukemaansa.


    • Anonyymi

      Ei ollut ku Mersu..

    • Luulen, että hän oli "perju", perusjuutalainen.

    • Anonyymi

      Poikaporukoissa muuttavat vettä viiniksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe